ELEGANCKI OBRUS 85X85 SHEILA ZDOBIONY EUROFIRANY (6541312518)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
30,48 zł
z 498 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska 12,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
Zakupy od 400 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Krosno, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: biały
  • materiał wykonania: poliester
  • szerokość: 85 [cm]

opis

KONTAKT

SARA S.C.
ul. Bursaki 29A
ul. Kolejowa 27
38-400 Krosno
Tel: 509156876
Tel: 530250963
e-mail: kontakt@sarakrosno.p­l
KONTAKT Z NAMI:
od PON. do PT. w godz. 8:00-20:00

GWARNCJA WYSOKIEJ JAKOŚCI W DOBREJ CENIE!

Sprzedawane przez naszą firmę produkty pochodzą od znanych i renomowanych polskich producentów i importerów: Eurofirany, Greno. Staramy się zadowalać naszych klientów, poszerzając ofertę handlową zgodnie z obecnymi trendami i nowościami na rynku tekstylnym.

FAKTURY VAT

Do każdego zakupu wystawiamy paragon, a na życzenie klienta wystawiamy fakturę Vat.

Prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną.

WYSYŁKA

Nasze przesyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich.

Paczkomaty InPost - 8,60 zł
Pocztex Kurier48 - 11 zł
Kurier - 14 zł
Kurier Pobranie - 18 zł

Czas realizacji zamówienia:
od 1 do 4 dni roboczych

PŁATNOŚĆ

Sara S.C.
ul. Bursaki 29a
38-400 Krosno

Numer konta:
89 1140 2017 0000 4502 1248 8039

W tytule przelewu proszę wpisać Nick i nr aukcji.
Zalecamy korzystać z płatności PayU (dawne Płać z Allegro)

Istnieje możliwość zapłaty przy odbiorze towaru.

REGULAMIN

Przed dokonaniem zakupu prosimy o potwierdzenie dostępności towaru. Po zakupie "Kup teraz" proszę wypełnić formularz dostawy wpisując opis zakupionego towaru (nazwę, kolor). Do każdego zakupu wystawiamy paragon, a na życzenie klienta wystawiamy fakturę Vat. Akceptujemy zwroty i wymiany do 14 dni od daty doręczenia. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Pełny regulamin dostępny jest na stronie " O nas ".

GALERIA ZDJĘĆ

SHEILA BIAŁY

CZERWONA RÓŻA WYSOKOŚCI 20cm GRATIS

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE

Obrus z kolekcji "SHEILA" firmy EUROFIRANY

Obrus wykonany jest z wysokiej jakości materiałów, zdobiony połyskującymi kryształkami. Doskonale prezentuje się na każdym stole, zarówno w nowoczesnym jak i klasycznie urządzonym wnętrzu dodając mu szyku i elegancji.

Na innych naszych aukcjach dostępne są inne rozmiary obrusów oraz zasłony i poszewki na poduszki z tej samej kolekcji.

Materiał: 100% poliester

Wymiary: 85 cm x 85 cm

Kolory mogą się nieznacznie różnić z powodu indywidualnych ustawień monitora komputerowego.

KUPUJĄC NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ



Zapraszamy do obejrzenia innych produktów z kolekcji
SHEILA


Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Krosno, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u sklepsara1 za co najmniej 400,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

SARA S.C.
BURSAKI 29A
38-400 KROSNO
Dodatkowe informacje

  

  

Procedura reklamacyjna :

Warunkiem wszczęcia przedmiotowej procedury jest:

- wada fabryczna sprzedawanej rzeczy,

- sprzedawana rzecz uległa uszkodzeniu podczas transportu, 

- sprzedawany towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem.

1.W przypadku stwierdzenia jednej z przesłanek warunkujących wszczęcie procedury reklamacyjnej przez kupującego powinien on niezwłocznie zawiadomić o tym sprzedającego mailowo, telefonicznie  ewentualnie kierując korespondencję na adres: Sara S.C. ul. Bursaki 29a 38-400 Krosno, podając jednocześnie preferowaną formę kontaktu z kupującym. Sprzedający uprzejmie prosi kupującego, o ile nie stanowi to dla niego zbyt daleko idącej uciążliwości, o dołączenie dowodu zakupu reklamowanej rzeczy (np. fakturę VAT) oraz spisanego w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu szkody, aczkolwiek sprzedający zaznacza, iż nie jest to warunkiem koniecznym rozpatrzenia reklamacji.

2. Sprzedający ma 30 dni na ustosunkowanie się do twierdzeń i dowodów przedstawionych przez kupującego. W przypadku braku odpowiedzi ze strony sprzedający uznaje się, że reklamacja została uwzględniona w całości. Wskazany powyżej termin uważa się za zachowany w przypadku wysłania w tym terminie do kupującego wiadomości e-mail bądź nadania przesyłki listowej w siedzibie operatora pocztowego. 

3. W przypadku uwzględnienia reklamacji w całości, reklamowany produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, względnie wobec braku możliwości wymiany na rzecz pełnowartościową sprzedający zwróci kupującemu zapłaconą cenę oraz koszty transportu.

4. Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego oraz zwrotu kupujący może zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do stałego konsumenckiego sądu polubownego lub do mediatora. Przykładowy wykaz podmiotów alternatywnie rozwiązujących spory można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 lub do sądu powszechnego według właściwości ogólnej.

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

Sporządzono w dniu............................................................................................................................

w sklepie.............................................................................................................................................. w............................................... …...........................ul. …...................................................................

Imię i nazwisko reklamującego..............................................................................................................

Adres.......................................................................................................................................................

Data nabycia towaru...............................................................................................................................

Nazwa towaru.........................................................................................................................................

Ilość zakwestionowanego towaru...........................................................................................................

Przedłożony dowód sprzedaży – rachunek.............................................................................................

Dokładne wymienienie wad...................................................................................................................

…............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały zauważone..................................................................

…............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Żądania reklamującego..........................................................................................................................

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Zgłoszenie przyjęto i poinformowano klienta, że reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do dnia.........................................................................................................................................................

Towar przyjęto do depozytu dnia...........................................................................................................

….......................................... …..............................................

data podpis reklamującego

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SARA S.C.
BURSAKI 29A
38-400 KROSNO

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
sklepsara1
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

3904

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 509156876
  • 530250963
poniedziałek - piątek
07:00 - 20:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy FedEx oraz InPost

Przesyłka kurierska -12,99 zł.

Przesyłka kurierska Pobraniowa - 15,99 zł

Wysyłamy również za pośrednictwem InPost

Paczkomaty - 8,60 zł

INFORMACJE DOTYCZĄCE ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta, obowiązującą od dnia 25 grudnia 2014r Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny

2. Czas na poinformowanie Sprzedającego przez Kupującego o zamiarze odstąpienia od umowy wynosi 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odbioru / nabycia towaru. W tym czasie Kupujący jest zobowiązany przesłać na adres e-mail Sprzedającego lub drogą listowną lub wraz z towarem oświadczenie dotyczące odstąpienia od umowy Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dostępny poniżej

3. Od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy Kupujący ma kolejne 14 dni kalendarzowe na odesłanie towaru

4. Sprzedający powinien zwrócić środki Kupującemu w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania towaru W przypadku gdy towar zakupiony został na fakturę Vat, do Kupującego zostanie wysłana korekta do faktury Vat a zwrot środków nastąpi po otrzymaniu podpisanej przez Kupującego korekty do faktury Vat

5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

6. Kupujący / konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru

WAŻNE ! DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU

Zwracany towar należy przesłać na SARA S.C. UL. BURSAKI 29A 38-400 KROSNO

Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon / kserokopię faktury.

Na opakowaniu przesyłki należy umieścić wyraźny napis ( ZWROT ) oraz

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DANE SPRZEDAJĄCEGO

SARA S.C.

Ul. Bursaki 29a

38-400 Krosno

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DANE KUPUJĄCEGO / KONSUMENTA

Miejscowość ................................................................... Dnia ........................................................................................................

Imię i Nazwisko / nazwa firmy ..........................................................................................................................................................

Adres ................................................................................................................................................................................................

Nazwa Użytkownika ( np. Nic z allegro ) ..........................................................................................................................................

Telefon ...................................................................... E-mail .........................................................................................................

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta odstępuję od umowy zawartej na odległość :

Numer transakcji / zamówienia / klienta .................................... Numer i data paragonu / faktury .................................................

Nazwa / symbol towaru ............................................................................................. Ilość w sztukach .........................................

Data dostawy / odbioru towaru .........................................................................................................................................................

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zwrotu środków proszę dokonać zgodnie z poniższymi danymi :

Imię i Nazwisko / nazwa firmy ..........................................................................................................................................................

Adres ................................................................................................................................................................................................

Kwota do zwrotu..............................

słownie:..........................................................................................................................................

Nazwa Banku ........................................................................................................................................................

Numer rachunku :

........................................................................................................................................................

Podpisując ten dokument oświadczam że zapoznałam(em) się z informacjami podanymi w tym dokumencie

Czytelny podpis Kupującego / konsumenta .....................................................................................................................................

Procedura reklamacyjna :

Warunkiem wszczęcia przedmiotowej procedury jest:

- wada fabryczna

sprzedawanej rzeczy,

- sprzedawana rzecz uległa uszkodzeniu podczas transportu,

- sprzedawany towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem.

1.W przypadku

stwierdzenia jednej z przesłanek warunkujących wszczęcie procedury

reklamacyjnej przez kupującego powinien on niezwłocznie zawiadomić o tym

sprzedającego mailowo, telefonicznie  ewentualnie kierując korespondencję na adres: Sara

S.C. ul. Bursaki 29a 38-400 Krosno, podając jednocześnie preferowaną formę

kontaktu z kupującym. Sprzedający uprzejmie prosi kupującego, o ile nie stanowi

to dla niego zbyt daleko idącej uciążliwości, o dołączenie dowodu zakupu

reklamowanej rzeczy (np. fakturę VAT) oraz spisanego w obecności pracownika

firmy kurierskiej protokołu szkody, aczkolwiek sprzedający zaznacza, iż nie

jest to warunkiem koniecznym rozpatrzenia reklamacji.

2. Sprzedający ma 30 dni na ustosunkowanie się do twierdzeń i

dowodów przedstawionych przez kupującego. W przypadku braku odpowiedzi ze

strony sprzedający uznaje się, że reklamacja została uwzględniona w całości.

Wskazany powyżej termin uważa się za zachowany w przypadku wysłania w tym

terminie do kupującego wiadomości e-mail bądź nadania przesyłki listowej w

siedzibie operatora pocztowego.

3. W przypadku uwzględnienia reklamacji w całości,

reklamowany produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, względnie wobec

braku możliwości wymiany na rzecz pełnowartościową sprzedający zwróci

kupującemu zapłaconą cenę oraz koszty transportu.

4. Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego oraz zwrotu kupujący

może zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do stałego konsumenckiego sądu

polubownego lub do mediatora. Przykładowy wykaz podmiotów alternatywnie

rozwiązujących spory można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i

Konsumentów: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 lub do sądu

powszechnego według właściwości ogólnej.