Elegancki Damski PŁASZCZ Długi MIĘKKI CIEPŁY L (6999891336)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 40 (L)
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • kaptur: bez kaptura
  • płeć: produkt damski
  • długość: do kolan
  • rękaw: długi rękaw
  • zapięcie: wiązanie
  • kolor: odcienie różu

opis

Przesyłki wysyłane są z zagranicy

czas dostawy to średnio od 10 do 35 dni

80% zamówień jest dostarczana do 14 dni

Zakup produktu oznacza akceptacje regulaminu

Wybierając rozmiar prosimy kierować się poniższą tabelą.

Piękny, elegancki płaszczyk dostępny w pięciu modnych, cudownych kolorach.

Idealny zarówno na jakieś okazje jak do codziennego użytku.

Bardzo miękki w dotyku.

Sprawdzi się w wiosennej lub jesiennej stylizacji.

*niżej inne kolory do wglądu

Firma Shoqen

shoqenstore@gmail.com 

odpisujemy w ciągu 36 godz.

Preferujemy wpłaty przez PayU, lecz możliwa jest również wpłata na konto:

05 1050 1562 1000 0092 4602 2710   INGBank

w tytule należy podać nick Allegro lub imię i nazwisko zamawiającego

Pełny regulamin dostępny na stronie "Informację od sprzedającego"

Jeśli paczka nie dotarła w terminie do 35 dni zawsze informuj nas o tym!

Naszym celem jest zadowolenie klienta dlatego zawsze staramy się rozwiązać sprawę na Państwa korzyść. Zdajemy sobie sprawę, że zadowolenie z naszych usług przekłada się na możliwość dalszej współpracy. Firma SHOQEN zajmuje się pośrednictwem w zamówieniach towarów bezpośrednio od zagranicznych partnerów biznesowych. Ceniąc zaufanie naszych klientów produkty wysyłane są wyłącznie od sprawdzonych dostawców którzy na pierwszym miejscu stawiają jakość produktów. Jeśli przesyłka nadawana jest z zagranicy:

  • Państwa zamówienie przekazywane jest do realizacji przez zagranicznych partnerów codziennie
  • Złożenie zamówienia wiąże się zawarciem umowy, po wysłaniu zamówienia nie ma możliwość jego anulowania bądź edycji przed jego dotarciem do klienta
  • Większość dostawców wysyłają przesyłki codziennie, sporadycznie wysyłka może się opóźnić kilka dni
  • Czas realizacji zamówienia wynosi od 10-35 dni (zazwyczaj trzy tygodnie)
  • Po 10 dniach od zakupu można wystąpić o numer nadania oraz informacje trackingowe
  • Jeśli towar nie dotrze w ciągu 35 dni należy bezwzględnie zgłosić ten fakt do firmy SHOQEN.
  • Jeśli otrzymany towar różni się od zamawianego należy to bezzwłocznie zgłosić do firmy SHOQEN.
  • W przypadku gdy przesyłka nie dojdzie gwarantujemy jej ponowną wysyłkę bądź zwrot pieniędzy na konto.
Dostawa i płatność
od 39,00 zł

Lokalizacja: Mito, Jamajka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
39,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Damian Zych
Wybrzeże 13a
37-750 Dubiecko
Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Damian Zych
Wybrzeże 13a
37-750 Dubiecko

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
shoqenstore
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

53

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,5

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma SHOQEN została założona w 2017 roku. Prosperujemy na rynku od niedawna, ale potrafimy szybko się rozwijać. Zajmujemy się handlem krajowym. Na bieżąco uzupełniamy braki. Naszą główną ideą jest satysfakcja klienta, którą chcemy uzyskać przez doskonałą obsługę oraz bardzo dobrą jakość towaru.



Pozostałe informacje

Regulamin:

§1 Definicje Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Przedmiot Zamówienia – towar w którego nabyciu przez Klienta pośredniczy SHOQEN Damian Zych (dalej SHOQEN). Cena Ofertowa - całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia wraz kosztami przesyłki. Sprzedawca – producent lub dystrybutor Przedmiotu Zamówienia, który dokonuje sprzedaży, tj. przenosi własność Przedmiotu Zamówienia na rzecz Klienta. Czas ochronny - jest to okres czasu, w którym przesyłka nie została dostarczona do klienta z przyczyn niezależnych wymienionych w punkcie §7.4. Platforma allegro.pl - prowadzona przez Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w języku polskim platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której organizowane są transakcje oraz świadczone inne usługi,, utrzymywana przez Grupę Allegro w domenie allegro.pl, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych. §3 Przedmiot umowy pośrednictwa 1. Firma SHOQEN świadczy usługi pośrednictwa w zakupie towarów, zwanych dalej Przedmiotem Zamówienia, na rzecz swoich Sprzedawców. 2. Usługa pośrednictwa w zakupie Przedmiotów Zamówienia polega na przyjęciu od Klienta przez firmę SHOQEN zlecenia zakupienia w imieniu Klienta danego Przedmiotu Zamówienia przez Internet i zrealizowaniu tego zlecenia po wpłaceniu przez Klienta na konto firmy SHOQEN ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej. §4 Rozliczenie usługi 1. Realizacja usługi pośrednictwa jest uzależniona od wpłacenia przez Klienta na rachunek bankowy firmy SHOQEN ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej za Przedmiot Zamówienia, tj. całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta z związku z uiszczeniem ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy, kosztu jego przesyłki do Klienta oraz prowizji firmy SHOQEN za usługę pośrednictwa. 2. Koszt przesyłki może być wskazywany odrębnie na stronie Przedmiotu Zamówienia, w takim przypadku Cena Ofertowa równa jest sumie ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy oraz prowizji firmy SHOQEN za usługę pośrednictwa, jednakże całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, zawsze zawiera koszt przesyłki Przedmiotu Zamówienia. 3. Koszt przesyłki podany na stronie Przedmiotu Zamówienia dotyczy jednej sztuki przedmiotu zamówienia. 4. W ramach prowizji firmy SHOQEN, firma SHOQEN pokrywa wszelkie koszty poza ceną towaru u sprzedawcy i kosztów jego przesyłki – takie jak: koszty przewalutowania, opłata za użycie karty kredytowej, koszty Allegro, itp.; nie dotyczy to ewentualnych opłat celnych związanych ze sprowadzeniem towaru spoza terenu Unii Europejskiej, §5 Zawarcie i odstąpienie od umowy pośrednictwa 1. Zawarcie umowy pośrednictwa, w tym ustalenie całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, w przypadku platformy allegro.pl, następuje poprzez skorzystanie przez Klienta, będącego użytkownikiem platformy allegro.pl, z opcji „Kup Teraz”, przez kliknięcie „Kup Teraz” na danej stronie Przedmiotu Zamówienia, a następnie potwierdzenie przez Klienta skorzystania z tej opcji przez kolejne kliknięcie „Kup Teraz” na automatycznie wygenerowanej stronie. 2. Klient ma prawo odstąpić od umowy pośrednictwa w terminie 14 dni od otrzymania Przedmiotu Zamówienia. 3. Klientowi przysługuje prawo do zwrotu uiszczonych środków pieniężnych, po odstąpieniu od umowy pośrednictwa. 4. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w terminie 14 dni od odstąpienia. 5. Firma SHOQEN ma prawo odstąpić do umowy pośrednictwa, jeśli w terminie 3 dni od zawarcia umowy pośrednictwa Klient nie wpłaci w pełnej wysokości ustalonej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na konto firmy SHOQEN 6. Z uwagi, że SHOQEN nie jest w żadnym momencie właścicielem Przedmiotu Zamówienia zwrot Przedmiotu Zamówienia może zostać dokonany jedynie w formie sprzedaży Przedmiotu Zamówienia przez Kupującego firmie SHOQEN (cywilna umowa kupna-sprzedaży). §6 Wykonanie umowy pośrednictwa 1. Po zawarciu umowy pośrednictwa, SHOQEN składa zamówienie u Sprzedającego w ciągu nie dłuższym niż 48 godzin. 2. Firma SHOQEN zobowiązana jest do rozpoczęcia wykonywania usługi pośrednictwa od momentu wpłacenia przez Klienta na konto firmy SHOQEN pełnej wysokości, kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, ustalonej wcześniej z Klientem. 3. Klient jest zobowiązany w ciągu siedmiu dni od momentu zawarcia umowy pośrednictwa wykonać za pomocą PayU przelew środków pieniężnych potrzebnych do pokrycia całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na wskazany rachunek bankowy, jednakże już po 24 godzinach od momentu zawarcia umowy pośrednictwa, firma SHOQEN ma prawo wysłać Klientowi przypomnienie. 4. W przypadku zawarcia umowy na platformie allegro.pl, wyżej wymieniony przelew powinien w tytule zawierać następujące informacje: a) nazwę (login) Klienta z Allegro.pl, który zlecił wykonanie Przelewu b) numer lub numery oferty Allegro.pl, przez które Klient zlecił firmie SHOQEN wykonanie usługi pośrednictwa. 5. Brak w tytule przelewu którejkolwiek wymienionych powyżej informacji może spowodować opóźnienie w złożeniu zamówienia u Sprzedawcy §7 Warunki dostawy 1. W przypadku objęcia pośrednictwem kilku różnych Przedmiotów Zamówienia, ich przesyłka może zostać zrealizowana przez różnych dostawców i w osobnych przesyłkach. 2. Czas dostawy Przedmiotu zamówienia, od momentu zaksięgowania pełnej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na rachunku bankowym firmy SHOQEN, wynosi od dziesięciu do trzydziestu pięciu dni roboczych 2a) Firma SHOQEN ma prawo do skorzystania z czasu ochronnego wynoszącego 50 dni. 3. Przeciętny czas dostawy, według doświadczenia firmy SHOQEN, wynosi 20 dni roboczych. 4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu na skutek braku w tytule przelewu którejkolwiek z informacji wymienionych w poprzednich postanowieniach Regulaminu oraz w związku z czynnikami niezależnymi od firmy SHOQEN, takimi jak święta obchodzone w kraju Sprzedawcy, warunki atmosferyczne, siła wyższa, obciążenie przewoźnika pocztowego, praca urzędów celnych. §8 Ewentualne daniny publiczne 1. Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku zamówienia towaru spoza Unii Europejskiej, Urząd Celny może niekiedy zrewidować przesyłkę Klienta i zobowiązać go do zapłaty cła, podatku VAT lub akcyzy (procedura), tylko przy towarach o dużej wartości 2. W przypadkach opisanych powyżej, obowiązek uiszczenia wskazanych danin publicznych spoczywa na Kliencie. 3. Przedmiot zamówienia wysyłany jest bezpośrednio do Klienta, przez co Urząd Celny zobowiązany jest do przekazania listu z powiadomieniem o zatrzymaniu przesyłki na adres Klienta. 4. Klient zobowiązany jest niezwłocznie przekazać informację o zawiadomieniu z Urzędu Celnego do firmy SHOQEN w celu otrzymania drogą elektroniczną dowód zakupu wystawionego przez Sprzedawcę, który powinien następnie być przekazany listownie na adres podany w piśmie z Urzędu Celnego. 5. Klient ma prawo żądać dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę dowolnie, także w innych sytuacjach niż opisana powyżej, od momentu zaksięgowania kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na rachunku bankowym firmy SHOQEN. 6. Przesłanie drogą elektroniczną dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę nastąpi najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby. §9 Reklamacja 1. Firma SHOQEN odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta. 2. Firma SHOQEN zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego. 3. Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Sprzedawcy, odpowiedzialność ponosi firma SHOQEN 4. Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru. 5. Firma SHOQEN nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe. 6. Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru. 7. Firma SHOQEN na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient. 8. Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu. 9. Przedmiot Zamówienia, który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją. 10. Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem na adres Sprzedawcy. 11. W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy SHOQEN, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy SHOQEN, zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy SHOQEN.