Elegancka biała sukienka mini wieczorowa S - XXL (6541419782)

zakończona
42,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 15,00 zł
  • lokalizacja: Gdańsk
  • stan: nowy
  • rozmiar: rozmiar uniwersalny
  • kolor: biel
  • marka: Inna marka
  • długość: mini
  • długość rękawa: bez rękawów
  • fason: trapezowa
  • styl: glamour
  • wzór dominujący: inny wzór
  • okazja: na co dzień
  • Masz pytania ?
telefon
796 637 458
email
watagaimport@gmail .com

adres

"Wataga"

Krzysztof Kania ul. Jabłoniowa 17B/5 80-175 Gdańsk Regon 364009602

Przesyłki wysyłane są z magazynów sprzedawcy, znajdujących się poza Unią Europejską, natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty. Średni czas dostawy to 20 dni roboczych. Z przyczyn od nas niezależnych czas ten może się wydłużyć do 45 dni roboczych, jednak taka sytuacja zdarza się na tyle rzadko, że jest to zjawisko marginalne. W zamian za Państwa cierpliwość, oferujemy towary niespotykane w Polsce, po zaskakująco niskich cenach.

Przed zakupem koniecznie zapoznaj się z regulaminem w zakładce "Informacje od sprzedającego".


Koszt dostawy 15 zł Na terenie Polski towar dostarcza

Przyjmujemy płatności

36 1140 2004 0000 3802 7611 5449

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 10 dni (nie dotyczy licytacji).Przesyłka GRATIS od 300zł!


Przepiękna, elegancka biała sukienka, doskonała na wieczorne wyjście ze znajomymi, jak i na romantyczne spotkanie z wybrankiem.
Bardzo starannie wykończona, z materiału wysokiej jakości.
Podkreśla kobiece kształty i sprawia, że wyglądasz naprawdę seksownie.
Niespotykany w Polsce wzór sukienki sprawi, że koleżanki będą Ci jej zazdrościły,
a mężczyźni nie będą mogli oderwać od Ciebie oczu.

Zachęcam do zapoznania się z naszymi innymi, równie atrakcyjnymi aukcjami.

UWAGA !!! WAŻNA INFORMACJA !!!

ROZMIARY SĄ NIETYPOWE
SPRAWDŹ DOKŁADNIE W TABELI JAKI ROZMIAR POTRZEBUJESZ
Rozmiary mogą odbiegać od podanych w tabeli o 1-3 cm
Wybierz rozmiar i wpisz go w informacjach dla sprzedającego
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 36 1140 2004 0000 3802 7611 5449
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Wataga Krzysztof Kania ul. Jabłoniowa 17B/5 80-175 Gdańsk tel. 796 637 458 email : watagaimport@gmail.com Regon 364009602

kontakt

  • 796 637 458
    Jeśli nie odbieramy, prosimy napisać maila

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Krzysztof Kania
Jabłoniowa 17B/5
80-175 Gdańsk
Polska
 
Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Dane kontaktowe: „Wataga” Krzysztof Kania ul. Jabłoniowa 17B/5 80-175 Gdańsk Tel. 796637458 ; email watagaimport@gmail.com Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 20 PLN. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli wyraziliście Państwo żądanie rozpoczęcia wykonywania niniejszej umowy przed upływem 14 dni od jej zawarcia, to w razie Państwa odstąpienia od umowy powstanie obowiązek zapłaty wynagrodzenia za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia z uwzględnieniem uzgodnionego w umowie wynagrodzenia. Wzór formularza odstąpienia od umowy „Wataga” Krzysztof Kania ul. Jabłoniowa 17B/5 80-175 Gdańsk tel 796637458; email : watagaimport@gmail.com - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data (*) Niepotrzebne skreślić.

pozostałe informacje

REGULAMIN AUKCJI INTERNETOWEJ §1 POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Pod pojęciami użytymi w niniejszym regulaminie rozumie się: a) pośrednik – Krzysztof Kania, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Wataga, ul. Jabłoniowa 17B/5 NIP 5832416452, REGON 364009602; e-mail: watagaimport@gmail.com, tel. 796637458 b) klient – podmiot zlecający wykonanie usługi; c) konsument – klient będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej lub zawodowej albo zlecającą wykonanie usługi poza prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową; d) sprzedawca – podmiot mający siedzibę poza obszarem Unii Europejskiej, będący właścicielem towaru; e) towar – rzeczy ruchome, będące przedmiotem umowy sprzedaży zawieranej przez sprzedawcę i klienta za pośrednictwem pośrednika; f) umowa sprzedaży – umowa, której przedmiotem jest towar, a stronami są sprzedawca i klient; g) usługa – usługa pośrednictwa handlowego świadczona przez pośrednika na rzecz klienta i polegająca na doprowadzeniu do zawarcia umowy sprzedaży, w szczególności na przekazaniu sprzedawcy zamówienia na towar złożonego przez klienta, przekazaniu na rzecz sprzedawcy ceny towaru zapłaconej przez klienta, a także na przekazaniu mu danych do wysyłki towaru do klienta; h) koszt usługi – kwota wyrażona w PLN, widoczna na stronie aukcji pośrednika w serwisie allegro.pl, opisana jako „cena kup teraz”, którą klient zobowiązuje się zapłacić korzystając z funkcji „kup teraz”; i) koszty dostawy – kwota wyrażona w PLN, widoczna na stronie aukcji pośrednika w serwisie allegro.pl, opisana jako „koszty dostawy”, stanowiąca koszty dostarczenia towaru od sprzedawcy do klienta, do poniesienia których zobowiązany jest klient ; 2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usługi oferowanej przez pośrednika w serwisie allegro.pl 3. Do korzystania z usług pośrednika oferowanych w serwisie allegro.pl, klient powinien dysponować sprzętem technicznym spełniającym warunki techniczne konieczne do korzystania z serwisu allegro.pl. 4. Pośrednik nie jest właścicielem towaru. Towar zawsze jest przesyłany bezpośrednio od sprzedawcy do klienta, na podany przez klienta adres korespondencyjny. 5. Pośrednik nie jest sprzedawcą ani importerem towaru. 6. Zakazane jest dostarczanie pośrednikowi przez klienta treści o charakterze bezprawnym. 7. Zlecenie wykonania usługi przez klienta oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu. 8. Niniejszy regulamin stanowi również regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 pkt 1 ust. 1 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1422 z póżn. zm.). § 2 ZLECENIE WYKONANIA USŁUGI 1. Zlecenie wykonania usługi następuje poprzez wybranie opcji „kup teraz” na aukcji prowadzonej przez pośrednika w serwisie allegro.pl. 2. Przez zlecenie wykonania usługi klient zawiera umowę pośrednictwa handlowego z pośrednikiem. 3. Przez umowę pośrednictwa handlowego pośrednik zobowiązuje się do wykonania usługi, w szczególności do zamówienia wybranego przez klienta towaru u wybranego przez siebie sprzedawcy, a klient zobowiązuje się do zapłaty kosztów usługi i kosztów dostawy. 4. Umowa pośrednictwa handlowego zostaje zawarta na czas wykonania usługi przez pośrednika. 5. Potwierdzenie złożenia zlecenia wykonania usługi zostanie wysłane na adres poczty elektronicznej podany przez klienta. § 3 WYKONANIE USŁUGI 1. Pośrednik zamawia towar u wybranego przez siebie sprzedawcy po uiszczeniu przez klienta kosztów usługi i kosztów dostawy. 2. Zapłata kosztów usługi i kosztów dostawy możliwa jest wyłącznie przelewem na następujący rachunek bankowy pośrednika: nr 36 1140 2004 0000 3802 7611 5449 3. Klient powinien zapłacić koszty usługi i koszty dostawy w terminie 7 dni od dnia zlecenia wykonania usługi. 4. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego pośrednika. 5. Czas dostawy towaru od sprzedawcy do klienta wynosi do 45 dni roboczych, licząc od dnia zapłaty przez klienta kosztów usługi i kosztów dostawy. § 4 KOSZT WYKONANIA USŁUGI 1. Na koszt usługi składają się następujące kwoty: cena towaru przekazywana przez pośrednika sprzedawcy towaru oraz wynagrodzenie pośrednika z tytułu wykonania usługi pośrednictwa handlowego. 2. Wynagrodzenie pośrednika z tytułu wykonania usługi pośrednictwa handlowego wynosi 15 zł. 3. Po wykonaniu usługi pośrednictwa handlowego pośrednik wystawi klientowi fakturę VAT obejmującą wynagrodzenie pośrednika z tytułu wykonania usługi pośrednictwa handlowego. 4. Klient wyraża zgodę na otrzymanie faktury od pośrednika w formie elektronicznej, przesłanej na podany przez niego adres poczty elektronicznej. § 5 NALEŻNOŚCI PRZYWOZOWE I PODATKOWE Z TYTUŁU IMPORTU 1. Klient akceptuje to, że pośrednik zamawia towar u sprzedawcy mającego siedzibę poza obszarem Unii Europejskiej. 2. Wszelkie należności przywozowe i podatkowe związane z dostawą towaru na teren Unii Europejskiej, w szczególności z tytułu cła i podatku VAT obciążają klienta, jako importera towaru, o ile powstanie obowiązek ich uiszczenia. 3. Wysokość należności przywozowych i podatkowych z tytułu importu zależy przede wszystkim od wartości towaru znajdującego się w przesyłce. Zwolnienia od należności przywozowych i podatkowych z tytułu importu zostały uregulowane w szczególności w ustawie z dnia 19.03.2004 r. prawo celne (tj. Dz.U. z 2015 r., poz.858 z późn. zm.) i w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2016 r., poz.710 z późn. zm.) § 6 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE DOTYCZĄCE USŁUGI 1. Usługa świadczona przez pośrednika nie podlega procedurze reklamacyjnej towarów konsumpcyjnych, gdyż świadczenie usług pośrednictwa handlowego nie jest towarem konsumpcyjnym. 2. Realizacja roszczeń klienta związanych z wykonaniem przez pośrednika usługi odbywa się na zasadach ogólnych, uregulowanych w kodeksie cywilnym. 3. Istnieje możliwość polubownego rozwiązania ewentualnego sporu między konsumentem a pośrednikiem dotyczącym wykonania usługi. W tym celu konsument może zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o podjęcie przez niego postępowania mediacyjnego. W celu polubownego rozwiązania ewentualnego sporu konsument może również zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego. § 7 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE DOTYCZĄCE TOWARU 1. Pośrednik nie jest sprzedawcą towaru, zatem nie odpowiada z tytułu roszczeń wynikających z reklamacji towaru przez klienta. 2. Wszelkie roszczenie reklamacyjne towaru klient zgłasza do pośrednika na adres korespondencyjny pośrednika albo na adres poczty elektronicznej pośrednika (adresy wskazane w §1 pkt 1 lit. a niniejszego regulaminu). 3. Pośrednik niezwłocznie przekazuje zgłoszone roszczenia reklamacyjne sprzedawcy. 4. Pośrednik informuje klienta o sposobie rozpatrzenia roszczeń reklamacyjnych przez sprzedawcę niezwłocznie po otrzymaniu od sprzedawcy informacji w tym zakresie. § 8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY POŚREDNICTWA HANDLOWEGO 1. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy pośrednictwa handlowego bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Po upływie tego terminu prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta wygasa. 2. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie pośrednikowi przez konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy pośrednictwa handlowego. 3. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy pośrednictwa handlowego konsument może skorzystać z formularza, który znajduje się w zakładce ”informacje od sprzedającego”, ale nie jest to konieczne. 4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy pośrednictwa handlowego konsument może złożyć: a) za pomocą poczty, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres korespondencyjny pośrednika (adres wskazany w § 1 pkt 1 lit. a niniejszego regulaminu), b) za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres poczty elektronicznej pośrednika (adres e-mail wskazany w § 1 pkt 1 lit. a niniejszego regulaminu). 5. Pośrednik potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysyłając niezwłocznie potwierdzenie do konsumenta na adres (poczty elektronicznej albo korespondencyjny), z którego klient wysłał oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 6. W razie odstąpienia od umowy pośrednictwa handlowego powstanie obowiązek zapłaty przez konsumenta za świadczenia spełnione przez pośrednika do chwili odstąpienia od umowy, jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia wykonywania umowy pośrednictwa handlowego przed upływem terminu na odstąpienie od niej. Kwotę do zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu w jakim pośrednik wykonał usługę, z uwzględnieniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 pkt 2 niniejszego regulaminu. 7. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy pośrednictwa handlowego znajdują się w zakładce „informacje od sprzedającego”. § 9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez pośrednika jego danych osobowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.). 2. Administratorem danych osobowych jest pośrednik. 3. Dane osobowe klienta są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy pośrednictwa handlowego. 4. Klient wyraża zgodę na przekazanie jego danych korespondencyjnych sprzedawcy w celu przesłania przez sprzedawcę klientowi towaru. 5. Po wykonaniu umowy pośrednictwa handlowego pośrednik usuwa dane osobowe klienta. § 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają w szczególności przepisy kodeksu cywilnego. 2. O każdej zmianie postanowień niniejszego regulaminu pośrednik będzie informował na stronie aukcji w serwisie allego.pl.