Electrolux ZB2951 Odkurzacz pionowy 2w1 bezworkowy (6999650616)

12 monet
zakończona
388,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Katowice, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Electrolux

opis

Odkurzacz pionowy

Electrolux ZB2951

Niezwykle wygodny, zawsze gotowy do pracy i zaprojektowany tak, aby być ozdobą pomieszczenia.

Wszechstronna, bezprzewodowa rewolucja w sprzątaniu.

Obracający się w zakresie 180° przegub EasySteer™,
ergonomiczna konstrukcja, wydajna ssawka
i duże tylne kółka zapewniają swobodę i płynność manewrowania odkurzaczem
na wszystkich rodzajach podłóg.

Konstrukcja typu 2w1 Te odkurzacz równie dobrze sprawdza się w odkurzaniu różnego rodzaju powierzchni, jak i trudno dostępnych miejsc. Bez wysiłku odkurzysz blat kuchenny, powierzchnię mebli lub wnętrze samochodu.

Wydajny akumulator litowy TurboPower

Więcej mocy na dłużej dzięki wysokowydajnemu akumulatorowi litowemu TurboPower, który działa
dwa razy dłużej niż akumulator niklowy i jest od niego lżejszy, i wygodniejszy w obsłudze.
Zapewnia do 50 minut pracy urządzenia.


Zajmuje mało miejsca, idealny do mniejszych przestrzeni!

Produkt jest nowy, posiada 24 miesięczną gwarancję!

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Katowice, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Punkt odbioru Chorzów
Górnicza 8/3
41-506 Chorzów
woj. śląskie
email: info@eukasa.pl
tel.: 327299583

  • poniedziałek - piątek 09:30 - 17:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

EUROCOMM - EUKASA
GÓRNICZA 8
41-506 CHORZÓW
Dodatkowe informacje

 

Jeśli nie zostało to wyraźnie wskazane w informacji handlowej, towary  dostępne w Sklepie internetowym są nowe i wolne od wad, a podmiotem  odpowiedzialnym za ich ewentualne wady fizyczne i prawne jest: 


EUROCOMM PL sp. z o.o. z siedzibą w 40-156 Katowice przy Alei Wojciecha Korfantego 125A. 

NIP 6412331293, REGON 240001605, KRS 0000224948 


adres poczty elektronicznej info@eukasa.pl 

numer telefonu: 801-000-415 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora) 


1.1. Reklamacje dotyczące zakupionego towaru: 


  • 1.1.1.  Sprzedawca odpowiada wobec Klienta na zasadach określonych w ustawie  kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.)  oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 
  • 1.1.2.  Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada  wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby  dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy na adres: 

EUROCOMM PL sp. z o.o. ul. Górnicza 8 41-506 Chorzów 

Koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca. 


  • 1.1.3. Zaleca się złożenie reklamacji pisemnie lub za pomocą wiadomości e-mail na adres: info@eukasa.pl  W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu rozpatrzenia reklamacji  zaleca się przesłanie wraz z reklamacją wszelkich dodatkowych  informacji, takich jak takich jak numer zamówienia, data sprzedaży etc. 
  • 1.1.3.1 Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
  • 1.1.3.2.  Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Klienta  adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób. 
  • 1.1.3.3.  Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych reklamacją i  gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami  zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt  nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu  odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie określonym ustawą kodeks cywilny  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) 
  • 1.2. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną poprzez Sklep internetowy: 
  • 1.2.1.  Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną za  pośrednictwem Sklepu internetowego należy składać na adres mailowy info@eukasa.pl, bądź listownie na adres sklepu: 

EUROCOMM PL sp. z o.o. ul. Górnicza 8 41-506 Chorzów 


  • 1.2.2.  W celu ułatwienia i przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji zaleca się  podanie w wiadomości określonej w pkt. 1 takich informacji jak adres  e-mail, datę i rodzaj wystąpienia nieprawidłowości oraz dane  kontaktowe. 
  • 1.2.3. Rozpatrzenie reklamacji związanej ze  świadczeniem usług drogą elektroniczną następuje niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 (czternastu) dni roboczych. 
  • 1.2.4. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta lub w inny podany przez Klienta sposób.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Eukasa.pl
Górnicza 8
41-506 Chorzów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

 

1.1. Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres: 
EUROCOMM PL sp. z o.o. ul. Górnicza 8 41-506 Chorzów lub mailowo na adres: info@eukasa.pl


1.2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi drogą elektroniczną - od dnia jej zawarcia. 


1.3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Konsumentowi wiadomością mailową potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia. 


1.4. W razie odstąpienia od umowy - Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną jest uważana za niezawartą. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni. 


1.5. Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od Konsumenta płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


1.6. Konsument nie ponosi żadnych wydatków związanych z odesłaniem towaru, zwrot produktu odbywa się na koszt sprzedawcy. 


1.7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów 


1.8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: 1.9.1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 
1.9.2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
1.9.3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
1.9.4 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
1.9.5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
1.9.6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 1.9.7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 (trzydziestu) dni, i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 1.9.8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 
1.9.9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
1.9.10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
1.9.11 zawartej w drodze aukcji publicznej; 
1.9.12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 
1.9.13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


1.10. Najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na trwałym nośniku pouczenie o odstąpieniu od umowy.

O sprzedającym
Eurocomm
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

3374

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą!

Sprzedażą internetową zajmujemy się już ponad 10 lat. Działamy prężnie również w Czechach oraz na Słowacji. Nasza praca jest równocześnie pasją, którą stale rozwijamy i udoskonalamy. Zadowolenie klienta jest dla nas najważniejszym celem, dlatego zakupy z nami są bezpieczne i bezproblemowe.

Znajdziecie tutaj atrakcyjne oferty na produkty nowe, objęte pełną gwarancją.

Zapraszamy do zakupów!

Pozostałe informacje

1.1 Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma

możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

  dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:

a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego

przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z

zawartej Umowy Sprzedaży.

b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora

Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w

sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między

Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego

(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której

zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja

Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

1.2 Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym

jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z

dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane

sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy