EKSPRES RUSSELL HOBBS 20770-56 CLARITY FILTR BRITA (6541870613)

zakończona
279,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: KRAKÓW
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowe
  • marka: Pozostałe
  • moc (W): 950
  • pojemność (litry): 1.25
  • wskaźnik poziomu wody: tak


.

EKSPRES PRZELEWOWY "CLARITY" (950 W, FILTR BRITA)
RUSSELL HOBBS model 20770-56

OPIS PRODUKTU:
  • Ekspres Clarity to zaawansowany technologicznie produkt dla prawdziwych fanów kawy. Posiada wbudowany filtr Brita, który usuwa nieczystości z wody. Jak wie zapewne każdy koneser kawy, czystsza woda powoduje lepszy smak i bardziej intensywny aromat
  • Ten atrakcyjny ekspres wyposażono także w zbiornik na wodę, który utrzymuje odpowiednie ciśnienie i zapewnia optymalną temperaturę podczas zaparzania. Mniejsze wahania temperatury oznaczają lepszy smak kawy i osiągnięcie optymalnej temperatury zaparzania 75% szybciej
  • 24-godzinny programowalny timer można ustawić tak, aby kawa czekała na nas bezpośrednio po przebudzeniu. Ekspres Clarity ze szklanym dzbankiem będzie wyglądał dobrze w każdej kuchni, a przezroczysta obudowa umożliwia dokładną obserwację działania innowacyjnych rozwiązań
  • Zaawansowana technologia dozowania wody dla optymalnej temperatury i lepszego smaku kawy
  • Technologia Doboru Optymalnej Temperatury
  • O 75% krótszy czas podgrzewania do optymalnej temperatury
  • System filtracji wody BRITA zapewnia doskonałą jakość parzonej kawy
  • Dzbanek szklany o pojemności 1,25 l.
  • Podświetlany na niebiesko wyświetlacz podczas parzenia kawy i utrzymania ciepła
  • Łyżka do odmierzania 6 g kawy
  • Do przygotowywania 10 dużych filiżanek
  • Wyjmowany koszyk na filtr
  • 24-godzinny programowalny zegar
  • Funkcja wstrzymania parzenia
  • Gwarancja producenta 24 miesiące, + dodatkowe 12 miesiące gwarancji po zarejestrowaniu zakupu artykułu na stronie www producenta

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
KRAKÓW - Odbiór osobisty: 0 Zł

W przypadku odbioru osobistego,
zapraszamy do siedziby firmy MAS Spółka z o.o.
w Krakowie przy ul. Kamiennej 10.
Telefony kontaktowe: 12 631 14 31 lub 790 213 600.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 126311431
    Dział sprzedaży, czynny od pon. do piąt. w godz. 8.00-16.00, sob. w godz. 9.00-14.00
  • 790213600
    Infolinia, czynna od pon. do piąt. w godz. 8.00 - 16.00, sob. w godz. 9.00 - 14.00
  • aukcje@mas.com.pl
    Dział sprzedaży, czynny od pon. do piąt. w godz. 8.00 - 16.00, sob. w godz. 9.00 - 14.00
  • reklamacje@mas24.pl
    Dział reklamacji / serwis, czynny od pon. do piąt. w godz. 8.00 - 16.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymaną od Kupującego płatność. W celu odstąpienia od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: aukcje@mas.com.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy wysłać na adres: Mas Sp. z o.o., ul. Kamienna 10, 31-403 Kraków. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) powinno zawierać: [adres sprzedającego] [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Telefon/e-mail: [telefon, adres e-mail kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Formularz oświadczenia znajduje się pod adresem (po skopiowaniu, adres należy wkleić do paska przeglądarki): http://www.mas.com.pl/Usr/o/formularz_zwrot_14_dni.pdf Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.

reklamacje

REKLAMACJE: Adres do wysyłki reklamacji: Mas Sp. z o.o., ul. Kamienna 10, 31-403 Kraków Procedura składania reklamacji: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@mas24.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce -Rozstrzyganie sporów konsumenckich-. Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013 informujemy, iż od dnia 9.01.2016 r., każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.