Ekspres przelewowy AEG-Electrolux KF3110 | 1080W (6541560395)

zakończona
119,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 9,99 zł
  • lokalizacja: Kościan
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używane
  • kolor dominujący: czarny
  • marka: Pozostałe
  • moc (W): 1080
  • pojemność (litry): 1.50
  • Producent:
  • Model: KF3110
  • Gwarancja: 1 rok Door to Door (od drzwi do drzwi)
  • Wysyłka: Natychmiastowa - koszty podane do góry aukcji
  • Dostępność: Dostępny - dostawa już w 24 godziny
  • Dowód zakupu: paragon lub faktura VAT + karta gwarancyjna
  • Zwrot lub wymiana: 14 dni od otrzymania produktu
Cena katalogowa: 249,00 zł
Nasza cena: 119,00 zł
Taniej o: 52% 130,00 zł

Opis

Ekspres przelewowy do kawy

AEG-Electrolux KF3110

Moc 1080W | Funkcja podtrzymywania temperatury


Wskaźnik poziomu wody | Blokada kapania

Zaprojektowany tak, aby każdego dnia móc delektować się aromatyczną kawą, a przy okazji ozdobić Twoją kuchnię. Posiada szklany dzbanek z podziałką i ergonomicznym uchwytem, który zapewnia wygodne nalewanie napoju. Ekspres umożliwia przygotowanie aż 10 dużych lub 15 małych filiżanek kawy, dzięki czemu idealnie sprawdzi się na spotkaniach w dużym gronie.

Ekspres umożliwia przygotowanie do 15 małych lub 10 dużych filiżanek kawy, dzięki czemu idealnie sprawdza się na spotkaniach, w których uczestniczy duża liczba osób

Wyraźny wskaźnik poziomu wody - ułatwia nalanie odpowiedniej ilości wody do liczby filiżanek kawy, które chcemy przygotować

Szklany dzbanek z podziałką i wygodnym uchwytem zapewnia wygodne nalewanie kawy i zabezpiecza przed jej rozlaniem


Blokada kapania
- zabezpieczenie przed kapaniem wody z ekspresu, funkcja ta pozwala na wyjęcie dzbanka w każdej chwili

Dostęp od góry do zbiornika na wodę i adaptera na kawę

Schowek na kabel umożliwia łatwe przechowywanie


Podświetlany przycisk włącz/wyłącz

Gwarancja 1 rok door to door (od drzwi do drzwi)
Gwarancja realizowana jest w autoryzowanych serwisach na terenie Polski

Gwarancja door to door (od drzwi do drzwi) oznacza, że nie ponosisz żadnych kosztów za dostarczenie i odbiór wadliwego produktu z autoryzowanego serwisu. Reklamowany produkt zostanie odebrany przez naszego kuriera, dostarczony do serwisu, naprawiony i odesłany w wybrane przez Ciebie miejsce.

Dzięki gwarancji door to door :
- zyskujesz czas - wysyłasz i odbierasz produkt bez wychodzenia z domu
- oszczędzasz pieniądze - nie ponosisz żadnych kosztów
- jesteś kompleksowo obsłużony - wszystko organizujemy za Ciebie


Błyskawiczna wysyłka 24h

Właściwości

  • Pojemność: 15 małych filiżanek / 10 dużych filiżanek
  • Wskaźnik poziomu wody
  • Szklany dzbanek z podziałką i wygodnym uchwytem
  • Płyta grzewcza utrzymująca stałą temperaturę kawy
  • Dostęp od góry do zbiornika na wodę i adaptera na kawę
  • Schowek na kabel
  • Blokada kapania - zabezpieczenie przed kapaniem wody - funkcja pozwala na wyjęcie dzbanka w każdej chwili
  • Ekspres na filtry papierowe
  • Podświetlany przycisk włącz/wyłącz
  • Antypoślizgowe nóżki

Wyposażenie

  • Ekspres,
  • Dzbanek
  • Opakowanie oryginalne, lub sporadyczne,
  • nowy, fabryczny karton bez nadruku,
  • Karta gwarancyjna,
  • Paragon/fa VAT,
  • Instrukcja obsługi,
  • W zestawie brak papierowego filtra

Dane techniczne

  • Moc: 1080W
  • Waga: 1,6 kg
  • Wymiary: 31 cm (wys.) 20,5 cm (szer.) 23,5 cm (dł.)
  • Kolor: Czarno - srebrny
  • Wtyczka polska - 220-240V 50/60Hz

Galeria produktu

Opis producenta

Firma AEG powstała w 1887 r., od początku swojego istnienia niezmiennie oferuje innowacyjne produkty, które zmieniają sposób życia użytkowników i zdobywają nagrody. Innowacyjność to podstawa wszelkich działań w AEG, jest siłą napędową najbardziej znanych wynalazków tej firmy.

Dlaczego warto nam zaufać?

Ważna informacja dla Ciebie!


Opis stanu produktu - używany typu refurbished - Serwis producenta odnowił ten produkt

- produkty pochodzą głównie ze zwrotów od Klientów w ciągu 14 dni od zakupu z powodów innych niż usterki techniczne (np. nietrafiony prezent, nieodpowiedni gabaryt) lub ze sklepów detalicznych, które używały ich jako tzw. produkty pokazowe.

- produkt refurbished oznacza, iż został odnowiony czyli sprawdzony i poddany szczegółowej kontroli przez autoryzowany serwis, przeszedł serię testów pod kątem jakości po otrzymaniu pozytywnego wyniku został ponownie skierowany do sprzedaży.

- wszystkie towary są najwyższej jakości, w 100% sprawne i bez ukrytych wad. W większości przypadków posiadają zastępcze opakowania i noszą ślady użytkowania
(np. rysy, skazy wizualne, przebarwienia lub otarcia).

Rekompensatą tego jest niska cena nawet do 80% niższa niż rynkowa.

Gwarancja 1 rok (door to door) (od drzwi do drzwi - bezpłatny odbiór i dostawa do domu)

Popularne kategorie

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 47 1090 1274 0000 0001 1275 1966
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

GIOŚ: E0017642WBW Wpis nr ewid. 7220 - prowadzony przez Burmistrza Miasta Kościana Numer konta bankowego: Bank Zachodni WBK S.A. I o/Kościan 47 1090 1274 0000 0001 1275 1966 Adres do osobistego odbioru produktów: P.H.U. MediaSam Adrian Kaczor ul. Bernardyńska 2/218 64-000 Kościan Codziennie do godziny 12.00 zamawiamy kuriera. Przesyłki nadajemy tylko w dni robocze. Na przelew czekamy maksymalnie do 7 dni, po tym czasie uruchamiamy proces ubiegania się o zwrot prowizji od Allegro.pl.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
P.H.U. MediaSam Adrian Kaczor
ul. Bernardyńska 2/218
64-000 Kościan
Polska
 
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można pobrać poniżej: http://www.odnowione.pl/uploads/Oświadczenie o odstąpieniu od umowy OdnowioneAGD.pdf 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a. wiadomością e-mail na adres sklep@odnowione.pl, b. w formie pisemnej na adres P.H.U. MediaSam Adrian Kaczor ul. Bernardyńska 2/218 64-000 Kościan 4. Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail. 5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a. dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów odsyłki towaru), c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę przy zachowaniu w/w terminów. Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie niezniszczonym. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 12. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. 13. W przypadku decyzji o zwrocie towaru prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@odnowione.pl - w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia tej procedury.

reklamacje

Pismo reklamacyjne można pobrać poniżej: http://www.odnowione.pl/uploads/Pismo reklamacyjne Odnowione AGD.pdf 1. Na każdy zakupiony przedmiot udzielamy pisemną 24 lub 12 miesięczną gwarancję na podstawie karty gwarancyjnej. Okres gwarancyjny jest zawsze wskazany na stronie produktu. Klient ma możliwość skorzystania z gwarancji w systemie "door to door" (od drzwi do drzwi), obowiązującą wyłącznie na terenie Polski i realizowaną w polskim serwisie. Wadliwy sprzęt jest odbierany przez kuriera, naprawiany, a następnie dostarczany w wybrane miejsce. Wszelkie koszty pokrywa P.H.U. MediaSam (w przypadku uwzględnionej reklamacji).Chcąc skorzystać z gwarancji "door to door": - skontaktuj się z obsługą sklepu, - podaj dane, dzięki którym odnajdziemy zamówienie, - ustal szczegóły potrzebne kurierowi do odbioru Twojego sprzętu. Klient może również samodzielnie nadać przesyłkę do naszej firmy wybraną przez siebie firmą kurierską. 2. Do każdego zakupu wystawiamy kartę gwarancyjną oraz paragon lub fakturę VAT 23%. Karta gwarancyjna jest podstawą reklamacji. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). 3. PHU MediaSam może odmówić przyjęcia reklamacji z tytułu gwarancji w przypadku, gdy: - dostarczone urządzenie jest brudne i/lub nie posiada osprzętu standardowego, - towar został uszkodzony na skutek nieprawidłowego podłączenia, próby samodzielnej naprawy lub uszkodzeń mechanicznych wynikających z niewłaściwego użytkowania oraz gdy została zerwana plomba gwarancyjna, - serwis orzeknie przyczynę usterki inną niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu. 4. W przypadku, gdy Klient odeśle produkt na własną rękę poniesione koszty zwracamy dopiero po rozpatrzeniu reklamacji. Koszt wysyłki zwrotnej zwracamy tylko do równowartości 10,00 zł. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej koszty wysyłki zwrotnej i ponownej wysyłki do Klienta ponosi reklamujący. 5. Nie odbieramy reklamowanego towaru jeżeli zostanie wysłany z opcją pobrania. 6. Do reklamacji należy dołączyć: - dowód zakupu - paragon lub fakturę VAT, - kartę gwarancyjną, - wypełniony formularz reklamacyjny 7. Wady ujawnione w okresie gwarancji naprawiane są na ogół w terminie 14 dni roboczych od daty podjęcia decyzji o uznaniu reklamacji. Okres na ustosunkowanie się do żądania Klienta to 14 dni. W przypadku, gdy konieczne będzie sprowadzenie elementów niezbędnych do dokonania naprawy, jej czas może wydłużyć się do 30 dni roboczych. 8. Pamiętaj! Masz prawo do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar w przypadku gdy był uszkodzony w momencie jego otrzymania, warunkiem jest dokładne spisanie protokołu szkody przy kurierze w chwili doręczenia przesyłki lub w ciągu 7 dni od jej otrzymania. W przypadku nie spisania protokołu szkody reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, masz wtedy możliwość: - złożenia wniosku do sądu polubownego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. - wniesienia powództwa do sądu powszechnego. - mediacji poprzez Inspekcję Handlową.

pozostałe informacje

Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.