EKRAN SZKLANY PANEL DO KUCHNI GRAFIKA NA SZKLE 1m2 (6482290169)

zakończona
250,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 100,00 zł
  • lokalizacja: Częstochowa
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy
Cena obejmuje:

1 m2 szkła niehartowanego float 4mm
z grafiką

szlifowanie krawędzi dookoła

3 wizualizacje

1 obraz z naszej bazy lub
serwisu www.fotolia.pl

Informacje o naszych produktach

Nie stosujemy żadnych folii. Nasz nadruk jest na tyle trwały, że nie potrzebuje podklejania.

Dzięki temu nie ma ryzyka, że po czasie klej odparzy folię i pokażą się bąble.

Zachęcamy do zakupu paneli tylko najlepszej jakości!

Dodatkowe informacje

Wskazówki odnośnie pomiaru, wyboru szkła i odpowiedniej grafiki znajdziesz tutaj.

W naszej ofercie posiadamy również szkło hartowane, szkło optiwhite oraz szkło o innej grubości.

Wiercimy otwory pod gniazdka i armaturę. Koszt jednego otworu pod gniazdko o średnicy 65 lub 70 mm to 20 zł.

Aby poznać szczegółową wycenę Twojego zamówienia, skontaktuj się mailowo: biuro@glassdekor.pl

Mail powinien zawierać: wymiary tafli (jeśli są otwory, to również szkic), wybrany rodzaj szkła, miejsce dostawy.

Do nadruku możesz przesłać swoją grafikę, o ile jest wysokiej rozdzielczości.

Przed zapłatą wykonujemy 1 wizualizację.

Przed zamówieniem przeczytaj Regulamin Zakupów, znajdujący się na stronie "O mnie"

Kliknij tutaj i zobacz dlaczego warto wybrać szkło

KLIKNIJ I ZOBACZ OBSZERNĄ GALERIĘ REALIZACJI

Zobacz obrazy w innych rozmiarach
Odśwież swoje mieszkanie!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 53 1050 1142 1000 0091 3973 0163
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 100,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 14 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma Glass Dekor zajmuje się produkcją obrazów, dekorów oraz paneli szklanych. Wieloletnie doświadczenie oraz nowoczesny park maszynowy pozwala nam na prowadzenie produkcji od A do Z - począwszy od obróbki szkła aż do profesjonalnego nadruku i bezpiecznego pakowania.

kontakt

  • 792600612
    Kontakt możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Wszystkie obrazy możecie Państwo zwrócić w przeciągu 14 dni. Panele na wymiar i indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom.

reklamacje

Prosimy o otwarcie paczki przy kurierze (do otwarcia skrzyni drewnianej niezbędny jest śrubokręt, a najlepiej wkrętarka). W przypadku stwierdzenia szkody prosimy spisać protokół szkody z kurierem. W przypadku otrzymania stłuczonego szkła z grafiką, potwierdzonego protokołem szkody od kuriera oraz stosownymi zdjęciami, zamówienie zostaje realizowane ponownie na koszt firmy.Protokoły szkody spisane już po odjeździe kuriera nie są uwzględniane przez firmę kurierską i nie uprawniają do darmowego wykonania kolejnego panelu.

pozostałe informacje

CZAS REALIZACJI obrazy - 7-11 dni roboczych panele szklane niehartowane - około 2 tygodni panele szklane hartowane - około miesiąca czas wysyłki - od 1 do 3 dni na wydłużenie czasu realizacji mają wpływ nietypowe otwory lub wycięcia CENNIK DOSTAW DLA PRZYKŁADOWYCH WYMIARÓW 1. 20x20 cm - 15,00 zł 2. 30x30 cm, 40x40 cm - 25,90 zł 3. 80x30 cm, 30x60 cm, 30x45 cm, 50x50 cm, 80x60 cm, 45x30 cm, 70x30 cm, 70x45cm, 55x75 cm, 30x70cm, 80x80 cm, 100x30 cm, 100x70cm, 100x50 cm, 125x50 cm, 100x60 cm - 39,90 zł 4. 120x90 cm - 77,90 zł 5. 170x40 cm, 150x30 cm, 140x100 cm, 150x50 cm, 160x30 cm, 160x50 cm, 180x50 cm, 190x60 cm, 130x90 cm - 99,90 zł 6. 200x50 cm, 210x60 cm, 220x55 cm, 240x60 cm - 199,90 zł Cena paczki może się różnić jeżeli zamawiasz więcej tafli. Kupujesz kilka obrazów i nie jesteś pewny jaki będzie koszt wysyłki? Możesz bez obaw dodać produkty do koszyka, gdzie będziesz mógł zobaczyć koszty wysyłki. Dodanie produktów do koszyka nie oznacza jeszcze potwierdzenia zakupu. Na paczce znajduje się koperta "DOKUMENTY dla klienta" zawierająca fakturę lub paragon oraz w przypadku paneli na wymiar - instrukcję montażu. Wszystkie dekory o wymiarach większych niż 50x50 cm wysyłane są w skrzyniach drewnianych. Do otwarcia skrzyni drewnianej niezbędny jest śrubokręt, najlepiej jednak użyć wkrętarki. Kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki. Z naszej strony nie ma możliwości zamówienia kuriera na konkretną godzinę. Zazwyczaj kurier dzwoni sam w celu umówienia dogodnego czasu odbioru. REGULAMIN 1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Glass Dekor są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 2. Wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Dla obu stron transakcji wiążąca jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. 3. Na każdy sprzedany towar lub usługę wystawiamy fakturę VAT bądź paragon. 4. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy. Możliwy jest również odbiór osobisty. 5. Przyjmujemy dwie metody płatności:- płatność przelewem - po zakupieniu wybranego towaru w naszym sklepie internetowym, otrzymasz e-mail z numerem rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu kwoty na koncie rozpoczynamy realizację zamówienia.- płatność gotówką - przy odbiorze osobistym towaru. Realizacja zamówienia rozpoczynana jest w momencie zakupu towaru na stronie internetowej. Płatność następuje podczas odbioru towaru/usługi.- płatność gotówką przy odbiorze paczki od kuriera - tylko w przypadku obrazów (nie jest możliwa dla paneli na wymiar) 6. Przesyłki są dostarczane zazwyczaj w ciągu 1-3 dni. Nasz sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się z umowy przez firmę kurierską. 7. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. 8. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny na adres korespondencyjny podany na stronie internetowej, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy. 9. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. 10. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi sklep. 11. W przypadku gotowych produktów nie na zamówienie, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta. 12. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. 13. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki. 14. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Glass Dekor. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie. 15. Produkt wykonywany na indywidualny wymiar nie podlega zwrotom ani wymianom. (Usługa jest świadczeniem o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą - art. 10. ust. 3. pkt. 4. Ustawy z dnia 2. marca 2000 r. ). 16. Przed złożeniem zamówienia istnieje możliwość otrzymania jednej wizualizacji. W cenie zamówienia wliczone są maksymalnie 3 wizualizacje. 17. W cenę zamówienia wliczone jest jedno zdjęcie z serwisu fotolia.pl. Jeśli życzą sobie Państwo, aby do projektu została użyta większa ilość zdjęć, każde kolejne to koszt 15 złotych. 18. Przy składaniu zamówienia należy mieć na uwadze, że każdy monitor wyświetla kolory inaczej i produkt finalny może się delikatnie różnić odcieniem od tego widocznego na monitorze. 19. Podczas składania zamówienia należy być świadomym, że podczas realizacji w bardzo rzadkich przypadkach szkło może ulec uszkodzeniu, co może mieć wpływ na wydłużenie czasu realizacji o kilka dni. 20. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przy odbiorze przesyłki, należy otworzyć paczkę przy kurierze i w przypadku stwierdzenia szkody spisać protokół szkody z kurierem. 21. W przypadku otrzymania stłuczonego szkła z grafiką, potwierdzonego protokołem szkody od kuriera oraz stosownymi zdjęciami, zamówienie zostaje realizowane ponownie na koszt firmy. 22. Protokoły szkody spisane już po odjeździe kuriera nie są uwzględniane przez firmę kurierską i nie uprawniają do darmowego wykonania kolejnego panelu.