EIZO Energy Saving LED EV2336W IPS 23'' 1920x1080 (6999665081)

3 osoby kupiły 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
549,00 zł
z 81 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ matrycy: IPS / PLS
  • kąt widzenia w poziomie (stopnie): 178
  • powłoka matrycy: matowa
  • czas reakcji (ms): 6
  • kontrast statyczny (x:1): 1000
  • jasność (cd/m2): 300
  • rozdzielczość natywna: 1920×1080
  • kąt widzenia w pionie (stopnie): 178
  • rodzaj podświetlania: LED
  • marka: Eizo
  • waga (z opakowaniem): 5 [kg]
  • waga z podstawą (kg): 5
  • przekątna ekranu (cale): 23
  • waga produktu (kg): 5
  • regulacja: pivot, regulacja wysokości, regulacja pochylenia (góra/dół)

opis

Numer magazynowy: 47695

EIZO Energy Saving LED EV2336W IPS 23'' 1920x1080 HDMI

Monitor poleasingowy, w 100% sprawny. Klasa A, bez wad matrycy - brak rys, plam czy badpixeli.
Monitor w kolorze białym - nie jest to kolor śnieżnobiały, lecz wpada delikatnie w beż.
Gwarancja 12 miesięcy.

Podświetlenie LED
Przekątna ekranu 23"
Rozdzielczość natywna 1920x1080
Proporcja matrycy Panoramiczna
Czas reakcji 6 ms
Technologia IPS
Złącza DVI
DisplayPort
D-SU­B
Pivot TAK
Regulacja wysokości TAK
Gwarancja 12 miesięcy
Jasność 300 cd/qm
Kontrast 1000:1
Głębia koloru 16,77 mln.
Zarządzanie kolorami RGB
sRGB
Kąty widzenia 178° (v)
178° (h)
Stan techniczny Klasa A
Kolor Biały
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 19,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Warszawa
Gocławska 9
03-810 Warszawa
woj. mazowieckie
email: warszawa@amso.pl
tel.: 22 810-32-04

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Kraków
Czarnowiejska 84
30-054 Kraków
woj. małopolskie
email: sklep@amso.pl
tel.: 124455454

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Katowice
Żwirki i Wigury 26
40-063 Katowice
woj. śląskie
email: katowice@amso.pl
tel.: 32 781-30-79

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Łódź
plac Niepodległości 4
93-029 Łódź
woj. łódzkie
email: lodz@amso.pl
tel.: 42 646-85-18

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Rzeszów
Lewakowskiego 4
35-125 Rzeszów
woj. podkarpackie
email: rzeszow@amso.pl
tel.: 178549238

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Lublin
1 Maja 15
20-410 Lublin
woj. lubelskie
email: lublin@amso.pl
tel.: 81 307-69-00

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

OGÓLNE STANDARDOWE WARUNKI SKORZYSTANIA Z GWARANCJI SPRZEDAWCY W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA USZKODZENIA / AWARII ZAKUPIONEGO PRZEDMIOTU


Zachęcamy do zgłoszenia ewentualnych uwag dotyczących prawidłowego funkcjonowania sprzętu wpierw droga mailową: serwis@amso.pl lub sklep@amso.pl . W odpowiedzi przesłana zostanie procedura (o ile będzie to możliwe - inna / prostsza niż standardowa, wskazana poniżej)


Standardowa procedura reklamowania asortymentu w oparciu o Gwarancję Sprzedawcy:

Celem zdiagnozowania i usunięcia usterki przedmiot proszę wysłać na nasz krakowski adres:

AMSO S.C.

ul. Czarnowiejska 84

30-054 Kraków

tel.: 12 445 54 54


Proszę dodatkowo o dodanie elektronicznego zgłoszenia reklamacji:

https://serwisant-online.pl/ca/7t6o9c/login

(przy pierwszym zgłoszeniu wymagana będzie rejestracja nowego użytkownika w systemie)


Do przesyłki proszę dołączyć wygenerowany po dodaniu naprawy druk - z numerem RMA / Potwierdzeniem przyjęcia na serwis. Jeśli nie będzie to stanowić dla Państwa kłopotu, proszę umieścić ten sam numer RMA na przesyłce w widocznym miejscu.

Po dodaniu w ten sposób reklamacji w systemie elektronicznym, na bieżąco można będzie śledzić postęp w naprawie serwisowej. Jednocześnie podczas kontaktu z działem serwisowym, proszę o powołanie się na nadany numer RMA.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

AMSO S.C. - SERWIS REKLAMACYJNY
ul. Czarnowiejska 84
30-054 Kraków
Dodatkowe informacje

Zachęcamy do zgłoszenia uwag dotyczących funkcjonowania zakuiponego sprzętu droga mailową: serwis@amso.pl lub sklep@amso.pl


STANDARDOWA PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego:

AMSO S.C. 

ul. Czarnowiejska 84 

30-054 Kraków

tel.: 12 445 54 54


-Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej 

-Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego

-Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. 


WAŻNE

-Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu. 

-Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. 

-Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 

-Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (tylko jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania. 


Celem zautomatyzowania procesu nadania numeru RMA przedmiot proszę wysłać na nasz krakowski adres:

AMSO S.C.

ul. Czarnowiejska 84

30-054 Kraków

tel.: 12 445 54 54


Proszę dodatkowo o dodanie elektronicznego zgłoszenia reklamacji:

https://serwisant-online.pl/ca/7t6o9c/login

(przy pierwszym zgłoszeniu wymagana będzie rejestracja nowego użytkownika w systemie)


Do przesyłki proszę dołączyć wygenerowany po dodaniu naprawy druk - z numerem RMA / Potwierdzeniem przyjęcia na serwis. Jeśli nie będzie to stanowić dla Państwa kłopotu, proszę umieścić ten sam numer RMA na przesyłce w widocznym miejscu.

Po dodaniu w ten sposób reklamacji w systemie elektronicznym, na bieżąco można będzie śledzić postęp w naprawie serwisowej. Jednocześnie podczas kontaktu z działem serwisowym, proszę o powołanie się na nadany numer RMA.


W przypadku jakichkolwiek uwag / pytań lub sugestii, zachęcamy do kontaktu drogą mailową: serwis@amso.pl

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AMSO S.C.
ul. Czarnowiejska 84
30-054 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwroty przyjmowane są obligatoryjnie dla Transakcji Konsumenckich - w przypadku gdy Transakcja miała charakter inny niż Konsumencki (zakup dokonywany przez Firmę, z FV na Firmę) przed realizacją wysyłki prosimy o kontakt, np. drogą mailową: sklep@amso.pl. 

Nie gwarantujemy przyjęcia zwrotu sprzętu zakupionego w transakcji innej niż Konsumencka - prosimy o kontakt celem zweryfikowania możliwości zwrócenia danego asortymentu. 




Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 



(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy, dla zwrotów przedmiotów z zamówień, do których wystawiony został paragon fiskalny lub Faktura VAT na osobę fizyczną) 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY i PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO NA ODLEGŁOŚĆ 

Adresat: 

AMSO S.C. 

ul. Czarnowiejska 84 

30-054 Kraków, 

e-mail: sklep@amso.pl 


Ja, .................................................................. (Imię i Nazwisko Konsumenta) 

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: 

............................................................... 

............................................................... 

............................................................... 


Numer paragonu Fiskalnego: ..................... 

Data zawarcia umowy ................................. 

Imię i nazwisko nabywcy.............................. 

Adres Nabywcy ............................................. 

......................................................................... 

......................................................................... 

Wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki): ................................... 

Wartość całkowitego zamówienia (z kosztami wysyłki): ................ 

Zwracana kwota BRUTTO: ...................... w tym VAT: ...................... 

Nr rachunku bankowego dla potrzeb realizacji zwrotu: 

................................................................................ 

Nazwa Banku: ...................................................... 

Dane właściciela rachunku bankowego: .................................. 

........................................................................................................ 

........................................................................................................ 

Data i podpis Nabywcy: .................................... 

Data i podpis Sprzedawcy: ............................... 

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).




Zwroty przyjmowane są obligatoryjnie dla Transakcji Konsumenckich - w przypadku gdy Transakcja miała charakter inny niż Konsumencki (zakup dokonywany przez Firmę, z FV na Firmę) przed realizacją wysyłki prosimy o kontakt, np. drogą mailową: sklep@amso.pl. 

Nie gwarantujemy przyjęcia zwrotu sprzętu zakupionego w transakcji innej niż Konsumencka - prosimy o kontakt celem zweryfikowania możliwości zwrócenia danego asortymentu. 

O sprzedającym
AMSO-komputery
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

9146

 

49

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 12 445 54 54
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

AMSO Komputery poleasingowe. Moglibyśmy napisać, że jesteśmy liderami na rynku komputerów klasy biznesowej, ale nie nam to osądzać. Najstarsi też nie jesteśmy. Nieomylni też raczej nie, gdyż jesteśmy ludźmi. Jednak każdego dnia staramy się słuchać ludzi, być coraz lepszymi i bardziej konkurencyjnymi. Nie chcemy budować haseł lub sloganów bez pokrycia. Jak mamy drapieżną promocję, to tak jest i kropka. Kim więc jesteśmy? Jesteśmy ludźmi pełnymi pasji, a gdy ona jest, to nie liczy się wiek, nie liczą się bariery, nie liczy się nic, bo jest chęć i energia, której inni nie posiadają. Rozumiemy świat nowoczesnych technologii, przedmiotów nowej generacji i widzimy ich wpływ na świat, który staje się prostszy i bardziej otwarty. To dla nas piękne. Teraz dzięki konkurencyjnym cenom staramy się uwolnić piękno zamknięte w nich i przekazać Wszystkim, którzy pragną poznać moc drzemiącą w nich.

Pozostałe informacje

Realizujemy wysyłki w większości przypadków w 48h. Wysyłka kurierem DPD, GLS lub cięższe przedmioty (na paletach lub pół-paletach) kurierem DPD, RABEN. Wysyłamy także towar za pobraniem lub można go odebrać osobiście po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru. W razie problemów z towarem, dostawą, reklamacją prosimy o kontakt mailowy co ułatwi i przyspieszy rozwiązanie problemu. Przesyłki mechanicznie uszkodzone prosimy otwierać przy kurierze i w razie uszkodzenia prosimy rzetelnie sporządzić protokół szkody (stan i sposób opakowania i wypełnienia zabezpieczającego). Możliwość odbioru osobistego w naszych oddziałach możliwa jest po uprzednim kontakcie i uzgodnieniu terminu takiego odbioru. ...:: Warunki aukcji - Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat wystawionych na naszych aukcjach przedmiotów – skontaktuj się z nami. - Zawsze staramy się dokładnie i rzetelnie opisywać stan i cechy oferowanych przedmiotów. Dołączone do opisu zdjęcia mają zwykle charakter poglądowy, w przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt. Prosimy wzięcie pod uwagę charakteru ofert sprzętu poleasingowego/używanego i związanego z tym faktem stanu wizualnego sprzętu. - Oferowany na aukcjach sprzęt używany zwykle posiada normalne ślady używania czy transportu. Drobne ryski czy otarcia obudów oferowanych przedmiotów są w przypadku takiego sprzętu nie do uniknięcia. W opisach zwykle informujemy o idealnym stanie technicznym takiego sprzętu, co nie jest równoznaczne z idealnym stanem wizualnym. - Użytkownicy nowi lub posiadający kilka komentarzy negatywnych proszeni są o natychmiastowe potwierdzenie swojej licytacji mailem. - W przypadku sprzedaży produktu poprzez opcję LICYTACJA nie kończymy jej przed zakończeniem aukcji. - Po zakupie oczekujemy 10dni na wpłatę bądź wybór płatności za pobraniem. Po tym czasie zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia. - Gdy sprzedajemy wystawiamy komentarz zawsze w odpowiedzi na komentarz nabywcy. Gdy kupujemy komentarz wystawiamy pierwsi. - Jeśli masz jakieś zastrzeżenia prosimy przed wystawieniem komentarza o kontakt. Wszelkie ewentualne nieścisłości zawsze staramy się rozwiązać w maksymalnie przystępny dla Nabywcy sposób. - Jeśli dokonujesz zakupu sprzętu z naszej oferty lub licytujesz w naszej aukcji jest to równoznaczne, że zgadzasz się na podane powyżej warunki oraz akceptujesz regulamin serwisu allegro. ...:: Płatność - Po złożeniu oferty proszę potwierdzić zakup oraz wybrać sposób wysyłki i zapłaty (np. wypełniając i przesyłając formularz zamówienia) - Istnieją trzy dostępne rodzaje form zapłaty za wylicytowany przedmiot: .przedpłata bezpośrednim przelewem na nasze konto, Dane do przelewu: AMSO S.C. ul. Czarnowiejska 84 30-054 Kraków Alior Bank 46 2490 0005 0000 4500 8497 7758 w tytule przelewu proszę podać jedynie swój NICK z allegro oraz NUMER AUKCJI .wysyłka za pobraniem (płatność gotówką w momencie odbioru przesyłki) .gotówka - przy odbiorze osobistym jednym z naszych oddziałów (możliwość odbioru po wcześniejszym kontakcie/uzgodnieniu terminu odbioru) ...:: Faktura VAT - Wystawiamy pełne FV. W celu otrzymania Faktury VAT proszę podać pełne dane do FV w formularzu zamówienia wypełnianym przez Nabywcę podczas składania zamówienia w systemie allegro - Wszystkie ceny w naszych aukcjach są cenami brutto, zawierają już podatek VAT ...:: Wysyłka - Domyślnie wykonywana jest na dane osobowe i adres podany w formularzu zamówienia wypełnianym przez Nabywcę podczas składania zamówienia w systemie allegro - Wszystkie towary wysyłamy od poniedziałku do piątku. - Koszty wysyłki podawane są zawsze w opisie aukcji - jeśli ich nie akceptujesz, prosimy nie składać zamówienia. ...:: Gwarancja - Okres gwarancji na sprzęt wynosi 6 miesięcy (o ile w opisie nie zaznaczono inaczej) - Dla transakcji Konsumenckich istnieje możliwość zwrotu towaru bez podawania przyczyny. Zakupiony przez osoby fizyczne towar można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Uprzejmie prosimy o zgłoszenie tego faktu mailowo celem otrzymania informacji dotyczącej procedury zwrotu - Zapewniamy bezpłatne usuwanie ewentualnych wad uniemożliwiających eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem