EGA KŁÓDKA LUX 50mm jarzmowa, z zabezpieczeniem (6541678901)

zakończona
13,08 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Tuchola
  • stan: nowy
  • rodzaj kłódki: na klucz
  • typ kłódki: kłódka jarzmowa
  • uszkodzony: nie

Sprawdź

Nasze pozostałe oferty

Masz pytanie

Napisz

Dodaj do ulubionych

Zacznij obserować nasze aukcje
Kontakt
Wysyłka
Płatność

EGA KŁÓDKA LUX 50mm jarzmowa, z zabezpieczeniem

2813


Producent

EGA

Rozmiar

50mm

Opis produktu

Kłódka LUX firmy EGA. Jest kłódką jarzmową z hartowanym kabłąkiem. Otwierana za pomocą kluczy. Niezbędną do zabezpieczenia drzwi, bram, furtek przed niechcianymi wtargnięciami, ochrona przed kradzieżą, zamykanie zewnętrznych wejść do piwnic, garaży itd. Posiada specjalną, ograniczającą możliwości przecięcia pałąka budowa kłódki.

Parametry:

  • Rozmiar: 50mm

Zawartość opakowania:

  • Kłódka jarzmowa z kompletem kluczy

.

Producenci


wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 662740883
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:30 - 16:30
  • 535000105
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:30 - 16:30
  • 884882305
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:30 - 16:30
  • 1105620
    Kontakt w sprawie wysyłki

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
A. ODSTĄPIENIE OD UMOWY czas na zwrot: 30 dni koszt zwrotu: bezpłatny adres do zwrotu: MM-Cars Michał Szulczyński, 89-500 Tuchola, ul. Czarna Droga 1a B. Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny i bezpłatnego zwrotu zakupionego u nas produktu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. C. Chcąc zwrócić zakupiony produkt, najprościej będzie, jeśli napiszesz do Nas i zamówimy kuriera po odbiór przedmiotu lub złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pisząc do nas na adres e-mail: zwroty-biuro@opony-moto.pl. Jednocześnie możesz przy tej czynności, skorzystać z poniższego formularza: FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY MM-Cars Michał Szulczyński 89-500 Tuchola, ul. Czarna Droga 1a biuro@opony-moto.pl Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: nazwa produktu: ............................................................................. data zakupu i nr Oferty: .................................................................. imię i nazwisko:............................................................................... adres ................................................................................................ data (odstąpienia od umowy)........................................................... ..................................................................... Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) D. Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty odesłania produktu. E. Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. F. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Informacje w tym zakresie znajdują się w opisie Oferty takiego produktu. Dotyczy to między innymi następujących produktów: - produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; - nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; - produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

reklamacje

A. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: reklamacje@opony-moto.pl lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej kierując reklamację na adres: MM-Cars Michał Szulczyński, 89-500 Tuchola, ul. Czarna Droga 1a. C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. D. GWARANCJA Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji)..

pozostałe informacje

A. Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski, w terminie określonym w danej Ofercie i następuje na adres wskazany przez kupującego. B. Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy 7 dni. W tym czasie możesz wybrać kolejne produkty z naszej oferty i zapłacić za nie w ramach jednej płatności. C. Faktury za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej. W związku z tym, akceptacja naszej Oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług. D. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.