EFEKTOWNY ZEGAR ŚCIENNY SŁOŃCE Z KRYSZTAŁKAMI 50cm (6692405178)

31 osób kupiło 41 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
100,00 zł
43,99 zł
z 7 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,99 zł
  • Pocztex Kurier48 15,99 zł
  • Przesyłka kurierska 18,99 zł
  • lokalizacja: Białystok
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ: ścienny

O FIRMIE

czym się zajmujemy?

OFERTA

nasze aukcje

KONTAKT

napisz do nas

OPIS PRZEDMIOTU: ZEGAR ŚCIENNY SŁOŃCE Z KRYSZTAŁKAMI


EFEKTOWNY ZEGAR ŚCIENNY O ŚREDNICY 50 cm


Stylowy zegar ścienny ze stalową tarczą, wskazówkami oraz promieniami, na których znajdując się kryształki w różnych wielkościach.
Zegar ma niezwykle efektowny wygląd. Może służyć jako doskonała ozdoba mieszkania, biura, sklepu lub restauracji.
Specyfikacja:
Wymiary: średnica zegara 50cm, średnica tarczy 15cm, grubość 2,5cm
Zasilanie: 1 bateria AA


Zobacz nasze pozostałe aukcje:

PaneleAllegro.pl

FINALIZACJA TRANSAKCJI:

WYBIERZ SOLIDNĄ I SPRAWDZONĄ FIRMĘ
Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!
[DANE_EU]e2sY+bwvXqi­lACSz39iOXvSUb4AnHLe­V+EnYf98h3clRJtDdD5/­1TPAro2zl7SvLSJI5dvM­Hf5xoBYsWtNfpRn1B42b­akgxKwv7aerFYcSsyWz3­sLjCGzQ==[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 10 1910 1048 2123 9671 5933 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Ze względu na internetowy charakter sprzedaży nie prowadzimy sprzedaży na miejscu jak również nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru.

kontakt

  • 570-869-953
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00

pozostałe informacje

1. W celu szybszej realizacji zamówienia prosimy o wypełnienie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY. Zamówienie proszę opłacić poprzez płatności PayU lub na poniższy rachunek bankowy: 10 1910 1048 2123 9671 5933 0001 W tytule przelewu proszę wpisać LOGIN ALLEGRO. Jeżeli towar ma być opłacony PRZY ODBIORZE to proszę w formularzu opcji dostawy wybrać opcję wysyłki ZA POBRANIEM. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR: 2.1 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 2.3. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 2.4. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 2.5. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866. 2.6. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. 3. Firma 1klick Wioletta Gołaszewska nieodpłatnie przyjmuje zużyte baterie/akumulatorki. Klienci firmy, chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytych baterii/akumulatorków na adres: 1Klick (z dopiskiem "ZWROT ZUŻYTYCH BATERII") Kol. Porosły 53, 16-070 Choroszcz. Koszt odesłania zużytych baterii/akumulatorków ponosi klient.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
ODSTĄPIENIA 1klick
Kolonia Porosły 53
16-070 Choroszcz
PL
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy  


Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez  podania jakiejkolwiek   przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od  dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba  trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie  rzeczy.  

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować  nas (1klick Wioletta Gołaszewska z siedzibą ul. H.Ordonówny 2/29, 15-750  Białystok, adres e-mail: allegro@1klick.pl) o swojej decyzji o  odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza  odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali  Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa  odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.  Skutki odstąpienia od umowy  W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie  otrzymane od Państwa  płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych  kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia  innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż  14 dni od dnia, w  którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa  odstąpienia od  niniejszej umowy. 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych  sposobów płatności,  jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że  wyraźnie zgodziliście  się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo  żadnych opłat w  związku z tym zwrotem. 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie  nie później niż 14  dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od  niniejszej umowy. Termin  jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14  dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z  korzystania z niej w  sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.  


Załącznik 1 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i dołączyć do odsyłanego przedmiotu)  

- Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży  następujących przedmiotów:  


- Data zawarcia umowy:   


- Imię i nazwisko konsumenta:   


- Login:   


- Adres konsumenta:  


- Data zakupu:   


- Nr konta:   


- Data  


Podpis konsumenta 

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
REKLAMACJE 1klick
Kol. Porosły 53
16-070 Choroszcz
PL
Dodatkowe informacje

 

Warunki reklamacji:

1. Dokonując zakupu w 1klick, w razie konieczności zgłoszenia reklamacji Klient wyraża zgodę na dalsze udostępnianie swoich danych osobowych zewnętrznej firmie świadczącej usługi serwisowe oraz podudostępnianie swoich danych osobowych firmom przewozowym w celu odesłania towaru, tylko w zakresie niezbędnym do zrealizowania zlecenia reklamacyjnego.  

2. 1klick jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

3. Klient, nabywając produkt, ma prawo do złożenia reklamacji w terminach i na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego. Przepisy te dotycząc zarówno reklamacji w zakresie wykonania samej usługi dostawy, jak i przedmiotu samej umowy sprzedaży. 

4. Klienci mogą składać reklamacje w następujących miejscach i na następujące sposoby: 

a) za pośrednictwem programu serwisowego na stronie http://www.gotel.systemrma.pl/ 

b) pisemnie, listem wysłanym na adres 1klick, 

c) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacja@gotel.com.pl 

5. 1klick ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternaście) dni i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.