ECLAB Witaminowy Olejowy Biokompleks Do Twarzy (6999464847)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
21,90 zł
z 2 sztuk
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 5,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kielce, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: inny
  • płeć: produkt uniseks
  • marka: inna marka
  • typ skóry: do wszystkich typów skóry
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak

opis

LovEcOil by EO LABORATORIE- Olejowy Biokompleks Do Twarzy–Witaminowy- Odmładza I Tonizuje - Organiczny Olej Z Pestek Moreli, Organiczny Ekstrakt Żurawiny, Olej Makadamia, Fito Skwalan, Witaminy B2, C ,E

Naturalne oleje to jedne z najbardziej unikalnych i niezawodnych metod pielęgnacji skóry i włosów. Zawierają duże ilości witamin, substancji biologicznie czynnych i kwasów tłuszczowych, dzięki czemu pomagają nam utrzymać skórę i włosy w doskonałym stanie.
Olejowy biokompleks do twarzy z serii LovEcOil wspiera regenerację i odmłodzenie skóry. Ma działanie odżywcze i nawilżające. Poprawia ogólną kondycję skóry, zwiększa jej sprężystość, przez co rysy twarzy wyglądają bardziej atrakcyjne. Może być stosowany do masażu twarzy lub zamiast serum. Wzmacnia działanie innych zabiegów pielęgnacyjnych.
Olejek nie zawiera parabenów, silikonów, sztucznych barwników, konserwantów i substancji zapachowych.

Składniki aktywne:
Organiczny olej pestek moreli- nawilża, wygładza, zmiękcza, regeneruje skórę. Nadaje się do pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej i dojrzałej.
Organiczny ekstrakt żurawiny- wspaniale odżywia i nawilża skórę. Znakomicie nawilża, odżywia, zmiękcza i regeneruje ją.
Olej makadamia- działa regenerująco, odżywczo, wygładzająco, poprawia wygląd skóry.
Fito skwalan- działa nawilżająco, wzmacnia naturalną barierę lipidową skóry, lekko natłuszcza. Polecany dla cer dojrzałych, które utraciły naturalną zawartość skwalanu.
Witamina B2, C, E – odmładzają, odżywiają i wygładzają skórę.

Sposób użycia:
Za pomocą pipety, nałożyć po jednej kropli produktu na środku czoła, skroniach i policzkach. Masującymi ruchami rozprowadzić olejek po całej twarzy i masować aż do wchłonięcia. Zalecany również do szyi i dekoltu. Tylko do użytku zewnętrznego.

Skład INCI:
Organic Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Oil (organiczny olej z pestek moreli), Capric Caprylic Triglyceride, Organic Vaccinium Oxycoccus (Cranberry) Extract (organiczny ekstrakt żurawiny), Macadamia ternifolia (Macadamia) Oil (olej makadamia), Organic Vitis Vinifera (White Grape) Extract (organiczny ekstrakt białych winogron), Phyto Squalane Olive (fito skwalan), Riboflavin (Vitamin B2) (witamina B2), Ascorbic Acid (Vitamin C) (witamina С), Tocopheryl Acetate (Vitamin E) (witamina E).

Objętość 30 ml
Status produktu – kosmetyk
Numer partii i termin przydatności do użytku podany na opakowaniu.
Kraj pochodzenia: Federacja Rosyjska

ELA184

Dostawa i płatność
od 5,99 zł

Lokalizacja: Kielce, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
5,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
czas realizacji
3-4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce
woj. świętokrzyskie
email: provitalsklep@gmail.com
tel.: 888 161 566

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00
  • sobota 10:00 - 12:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.


2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.


3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

3.1. pisemnie na adres: ProVital, ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce;

3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: provitalsklep@gmail.com;


4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.


6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ProVital ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.


7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).


2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.


2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep ProVital
Sandomierska 154
25-324 Kielce

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Proszę załączyć paragon.

O sprzedającym
ProVital
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1168

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 888 161 566
  • 888 161 566
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Agencja Konsultingowa PRO-CONSULT Małgorzata Tomaszewska 

ul. Sandomierska 160/48 25-324 Kielce 

NIP: 657-109-92-65 

REGON: 290853568    

nr konta:   Alior Bank S.A. 98249000050000453058153698


Odbiór osobisty w sklepie ProVital Kosmetyki Naturalne:

ul. Sandomierska 154 (pawilon naprzeciwko Zakładu Energetycznego)

25-324 Kielce

sklep jest czynny pon.-pt. 10-17, sob. 10-12

Pozostałe informacje

Witamy w naszym sklepie.

Sklep ProVital prowadzony jest przez Agencję Konsultingową PRO-CONSULT, która swoją działalność prowadzi od 1997 roku. Jedną z działalności, którą prowadzi firma jest działalność handlowa. W roku 2013 r. poszerzyliśmy zakres swojej działalności o sklep internetowy, sprzedający między innymi kosmetyki pielęgnacyjne oraz odżywki i suplementy diety. W ramach tej działalności została uruchomiona również sprzedaż na Allegro. W naszym sklepie oferujemy wyłącznie nowe i oryginalne produkty.

Z myślą o naszych Klientach staramy się dobrać taki asortyment, aby swoim rodzajem, jakością, ale również i atrakcyjną ceną zaspokoił Państwa potrzeby.

Oferowany przez nas asortyment stale wzbogacamy o nowe pozycje i marki.

Współpracujemy jedynie z producentami, dystrybutorami i sprawdzonymi hurtowniami - zakupione u nas towary charakteryzują się zawsze najwyższą jakością.

Dużą wagę przykładamy do jakości świadczonych przez nas usług.

Starannie zapakowana przesyłka, monitorowanie daty przydatności kosmetyków, możliwie najkrótszy czas oczekiwania na dostarczenie zamówienia - to tylko kilka z naszych priorytetów.

Każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Dla naszych stałych Klientów proponujemy rabaty.

Sympatyczna i przyjazna obsługa to także nasz cel - w przypadku pytań bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami. Nasze biuro obsługi klienta czeka na wszelkie telefony i maile od pon. do piątku w godzinach 9-17.