ECCO_SKÓRZANE WSUWANE PÓŁBUTY NOWE_r.40_25,7cm (6483588241)

zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 13,00 zł
  • List polecony priorytetowy 15,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Rzeszów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 40
  • marka: Ecco
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • wysokość obcasa (cm): 2.00
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • dostawa z Polski: tak
+48 792 940 159
instyle@vp.pl
Wysyłka tylko i wyłącznie po wcześniejszej wpłacie na konto.
Przedmioty wysyłamy do 24h od momentu otrzymania wpłaty
POCZTA POLSKA
  • List polecony ekonomiczny - 13zł
  • List polecony priorytetowy - 15zł
  • Paczka priorytetowa - 20zł
PayU
Przelew tradycyjny na konto:
mbank: 67114020040000360275­225887

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Przy zakupie kilku przedmiotów, każda kolejna sztuka +2zł.

Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową, brak możliwości odbioru osobistego.

Nie wysyłamy paczek za pobraniem.

Opis przedmiotu

Serdecznie witamy na naszej aukcji !

Przedmiotem aukcji są buty marki:

ECCO

Stan:NOWE
(powystawowe)
Rozmiar:40
Długość wkładki: 25,7cm
Aby nie przegapić zakończenia aukcji,
w prawym górnym rogu
- na wysokości tytułu
kliknij w "Powiadomienia SMS"
a otrzymasz darmowe przypomnienie,
na pół godziny przed końcem aukcji :)

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Zajmujemy się sprzedażą detaliczną oryginalnej odzieży i obuwia renomowanych marek po bardzo atrakcyjnych cenach. Odzież i obuwie pochodzi z końcówek serii, wyprzedaży lub hurtowni odzieży używanej. Ze swojej strony zapewniamy terminową realizację transakcji i pełen profesjonalizm. Dobro i zadowolenie klienta ma znaczenie priorytetowe. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w naszych aukcjach. Zapewniamy, że poziom obsługi pozostanie na najwyższym poziomie.

kontakt

  • (+48) 792 940 159
    Kontakt telefoniczny możliwy jest wyłącznie w godzinach 11:00-18:00.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31marca 2000r.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni od dnia wydania towaru. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży. 2. Bez pisemnego oświadczenia rezygnacji z towaru pieniądze nie są zwracane, ponieważ między stronami nadal obowiązuje umowa kupna-sprzedaży. 3. Przesyłki pobraniowe nie są odbierane. 4. Po dokładnym sprawdzeniu zwracanego towaru pod kątem śladów użytkowania, zapachu itp. zwracamy pieniądze do 14-stu dni od otrzymania przedmiotu.

reklamacje

1. Jeżeli po odbiorze przesyłki, okaże się, że przedmiot posiada wady, o których nie było wspomniane na aukcji, prosimy o kontakt. 2. Odzież używana nie jest prana przed wysyłką, a czynność ta należy do Kupujących. W razie znalezienia plamy na odzieży, należy ją najpierw uprać, a dopiero gdy plama nie zniknie można ubiegać się o reklamację. 3. Złożenie reklamacji jest możliwe niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki przez Klienta. Aby zareklamować towar używany nie należy w żaden sposób ingerować w jego stan, gdyż wada mogła powstać w wyniku samodzielnej próby naprawy zaistniałej szkody. Nie uwzględniane są wady, o których Kupujący wiedział w chwili zakupu. 4. Reklamowany towar prosimy odesłać na adres firmy listem poleconym ekonomicznym za pośrednictwem Poczty Polskiej. 5. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu siedmiu dni od otrzymania przesyłki.

pozostałe informacje

O nas Serdecznie witamy naszych Klientów. Zajmujemy się sprzedażą detaliczną oryginalnej odzieży i obuwia renomowanych marek po bardzo atrakcyjnych cenach. Odzież i obuwie pochodzi z końcówek serii, wyprzedaży lub hurtowni odzieży używanej. Ze swojej strony zapewniamy terminową realizację transakcji i pełen profesjonalizm. Dobro i zadowolenie klienta ma znaczenie priorytetowe. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w naszych aukcjach. Zapewniamy, że poziom obsługi pozostanie na najwyższym poziomie. §1 Dane firmy INSTYLE Anna Mierzwa NIP: 517-025-82-37 Regon: 181128308 §2 Kontakt e-mail: instyle@vp.pl tel. Play: (+48) 792 940 159 1. Preferowany kontakt to kontakt mailowy. Kontakt telefoniczny możliwy jest wyłącznie w godzinach 11:00-18:00. 2. Zadając pytania proszę posługiwać się nickiem z Allegro oraz numerem aukcji, którą jesteście Państwo zainteresowani. §3 Ogólne zasady zakupów 1. Udział w aukcjach oznacza akceptację zasad niniejszego regulaminu. 2. Sprzedawane przedmioty opisywane są dokładnie, ale zdarza się, że zamiast opisu mogą pojawić się dodatkowe zdjęcia. 3. Sprzedawana odzież i obuwie jest nowe, używane lub outlet. Niektóre ubrania nie posiadają metek papierowych lub wewnętrznych. 4. Przedmioty używane nie podlegają gwarancji. 5. Nie wycofujemy ofert, dlatego prosimy o rozważne licytowanie. 6. Składając ofertę zawierają Państwo wiążącą umowę kupna-sprzedaży. 7. Zdjęcia na aukcji mogą się różnić kolorem, odcieniem i jasnością w zależności od ustawień monitora lub aparatu. Nie jest to podstawą do reklamacji towaru. 8. Dodatki zamieszczone na zdjęciach nie są przedmiotem aukcji. Przedmioty są układane/podwijane w różny sposób. Proszę kierować się wymiarami podanymi w aukcji. Przedmioty są mierzone na płasko, bez naciągania materiału. Wymiary mogą się różnić do +/- 2 cm. 9. Osoby posiadające dużą ilość komentarzy negatywnych będą usuwane z aukcji. 10. Wcześniejsze zakończenie aukcji jest możliwe na aukcjach, w których nikt nie licytuje. Prosimy o konkretne propozycje cenowe i jeżeli oferta będzie interesująca, do aukcji zostanie dodana opcja Kup Teraz. 11. Czas licytacji paczki zbiorczej to 10 dni licząc od pierwszej wygranej aukcji, po wcześniejszym ustaleniu poprzez e-mail. 12. Po zakończeniu aukcji jej zwycięzca otrzyma automatycznego e-maila z danymi do przelewu. §4 Płatność 1. Dostępne formy płatności to Payu lub przelew bankowy. 2. Po wygraniu aukcji proszę wypełnić formularz dostawy. 3. Jeżeli zamierzacie Państwo kupić kilka przedmiotów, prosimy o jeden przelew za całe zakupy po zakończeniu ostatniej interesującej Państwa aukcji. Obowiązuje zasada jeden przelew-jedna przesyłka. 4. Numer konta mbank do wpłat 67114020040000360275225887 5. W tytule przelewu prosimy podać nick z Allegro oraz numer aukcji. Brak tych danych może spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia. 6. Na wpłatę czekamy 9 dni od momentu zakończenia aukcji. Jeżeli po tym czasie wpłata nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie, wysyłamy przypomnienie lub ubiegamy się o zwrot prowizji. §5 Wysyłka towaru 1. Wysyłka realizowana jest od poniedziałku do piątku za pośrednictwem Poczty Polskiej. 2. Jeżeli chcą Państwo zmienić adres dostawy, proszę wypełnić formularz dostawy. W przeciwnym wypadku paczki są wysyłane na adres z Allegro. 3. Koszt przesyłek jest podany na początku każdej aukcji. Na koszt ten składa się koszt wysyłki, koperta bąbelkowa, koszty dodatkowe (papier do drukarki, etykiety samoprzylepne, tusze, taśmy pakowe itp.), robocizna, koszt transportu do placówki Poczty Polskiej oraz podatki. 4. Koszt wysyłki zmienia się w przypadku zakupu kilku przedmiotów każda kolejna sztuka +2zł. 5. W przypadku nieodebrania przesyłki lub podaniu błędnych danych adresowych ponowna wysyłka jest możliwa po uiszczeniu ponownego kosztu dostawy oraz kosztu poniesionego przy zwrocie do nadawcy. 6. Przesyłki Poczty Polskiej ubezpieczane są na życzenie klienta po wcześniejszym ustaleniu. 7. Z chwilą nadania przesyłki cała odpowiedzialność za jej dostarczenie spoczywa po stronie Poczty Polskiej. 8. Jeżeli przesyłka nie dojdzie do Państwa w ciągu 14-stu dni od otrzymania maila z informacją o wysyłce, proszę się z nami skontaktować. W przypadku nieotrzymania przez Państwa przesyłki jest składana reklamacja, a czas oczekiwania na jej rozpatrzenie wynosi nawet 6 tygodni od momentu jej złożenia. Po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, że przesyłka zaginęła zwracane jest odszkodowanie. 9. Wysyłka za granicę jest możliwa po wcześniejszym ustaleniu jej kosztów. 10. Prowadzimy sprzedaż ryczałtową zatem nie wystawiamy faktur VAT oraz paragonów. Na życzenie klienta po wcześniejszej informacji do paczki dołączamy rachunek. §6 Odbiór osobisty 1. Brak możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową §7 Zwrot towaru 1. Zgodnie z art. 16 ust. 10 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) produkty zakupione na: aukcjach internetowych z licytacją nie podlegają zwrotowi. 2. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31marca 2000r.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do dziesięciu dni od dnia wydania towaru. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży. 3. Bez pisemnego oświadczenia rezygnacji z towaru pieniądze nie są zwracane, ponieważ między stronami nadal obowiązuje umowa kupna-sprzedaży. 4. Przesyłki pobraniowe nie są odbierane. 5. Po dokładnym sprawdzeniu zwracanego towaru pod kątem śladów użytkowania, zapachu itp. zwracamy pieniądze do 14-stu dni od otrzymania przedmiotu. §8 Reklamacje 1. Jeżeli po odbiorze przesyłki, okaże się, że przedmiot posiada wady, o których nie było wspomniane na aukcji, prosimy o kontakt. 2. Odzież używana nie jest prana przed wysyłką, a czynność ta należy do Kupujących. W razie znalezienia plamy na odzieży, należy ją najpierw uprać, a dopiero gdy plama nie zniknie można ubiegać się o reklamację. 3. Złożenie reklamacji jest możliwe niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki przez Klienta. Przedmiot musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, czyli w takim w jakim do Państwa dotarł. Aby zareklamować towar używany nie należy w żaden sposób ingerować w jego stan, gdyż wada mogła powstać w wyniku samodzielnej próby naprawy zaistniałej szkody. Nie uwzględniane są wady, o których Kupujący wiedział w chwili zakupu. 4. Reklamowany towar prosimy odesłać na adres firmy listem poleconym ekonomicznym za pośrednictwem Poczty Polskiej. 5. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu siedmiu dni od otrzymania przesyłki. §9 Komentarze Jako Sprzedający komentarze wystawiamy jako drudzy. §10 Stan odzieży 1. Odzież używana znajdująca się na aukcjach nie jest prana przed wysłaniem. Pozostawiamy tę czynność Kupującym. 2. Ocena stanów odzieży i obuwia jest subiektywna. Proszę pamiętać o tym, że każda osoba inaczej ocenia stan danego przedmiotu, dlatego należy podejść do tego z pewnym dystansem. 3. Stan odzieży: NOWY (towar z metką lub bez,ewentualnie założony do przymierzenia) IDEALNY (niewielkie ślady użytkowania) BDB (widoczne ślady codziennego użytkowania) DB (widoczne ślady użytkowania, może posiadać wady) "-" oznacza przybliżenie do oceny niższej (np. plamka, która powinna zejść po praniu; dziurka, itp.) "+" oznacza przybliżenie do oceny wyższej