ECCO BARDZO DOBRE TREKKINGI MĘSKIE, R.42, WEC50 (6999448201)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
729,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Zagnańsk, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: 42
  • marka: Ecco
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie zieleni

opis

Buty trekkingowe męskie marki Ecco

Producent: ECCO
Kolor: ZIELONY

Materiał: SKÓRA NATURALNA ZAMSZ, MATERIAŁ
Wnętrze: MATERIAŁ

Wkładka: MATERIAŁ
Podeszwa: POLIURETAN
Wysokość buta: 12 cm

Rozmiar 39 40 41 42 43 44 45
Długość wkładki w cm
46 47 48

UWAGA! Przed zakupem prosimy o kontakt e-mailowy bądź telefoniczny z nami celem potwierdzenia dostępności wybranego przez Państwa rozmiaru / modelu.

Nie wysyłamy paczek "za pobraniem" dla osób bez pełnej aktywacji konta.

Wysyłka od 1 do 3 dni roboczych.

>

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące (12 miesięcy)
Dodatkowe informacje

Reklamowany towar prosimy o odesłanie na adres:

BACAD ul. Słowackiego 8/10, 25-365 Kielce


Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte 2-letnią gwarancją producenta.  Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.  

Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie zakupu oraz uzupełniony formularz reklamacji, który jest dostępny do pobrania tutaj.

Sklep w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy lub zostanie zrealizowany zwrot pieniędzy. Jeśli wymiana nie będzie możliwa (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej) Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

Co nie podlega reklamacji? 

Reklamacji nie podlegają 

- uszkodzenia mechaniczne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem produktu  (np. obicia, otarcia, rysy, nacięcia etc.)

- tzw. elementy, które ulegają naturalnemu zużyciu np. fleki lub wierzchniki, starte lub przetarte spody obuwia, 

- niedopasowanie obuwia do stopy,

- zagubione przez klienta ozdoby (np. kokardki, guziki, klamerki etc.),

- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia, czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi czy prania obuwia w pralce)

- farbowanie stopy lub skarpetek wnętrza obuwia od podszewek pod wpływem potu lub przemoczenia

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

MODEVE
SŁOWACKIEGO 8/10
25-365 KIELCE
Dodatkowe informacje

1. MODEVE ma obowiązek dostarczyć Klientowi towar bez wad. 

2. MODEVE odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, jeżeli towar (rzecz sprzedana) ma wadę fizyczną lub prawną. 

3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 

3.1. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, 

3.2. nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór, 

3.3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, 

3.4. została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. 

4. Na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. Jednakże MODEVE nie jest odpowiedzialny względem Klienta za to, że towar nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień (producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent), jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży. 

5. MODEVE jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna). 

6. MODEVE jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 

7. MODEVE jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 

8. Jeżeli towar ma wadę, Klient może: 

8.1.żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady; w takiej sytuacji MODEVE jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta; MODEVE może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów, 

8.2. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar na wolny od wad albo wadę usunie; tak określone uprawnienie sprzedającego doznaje ograniczeń określonych w pkt 8.2.1 i 8.2.2; obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady, 

8.2.1. w warunkach określonych w pkt 8.2, MODEVE nie może wymienić towaru na wolny od wad lub wady usunąć, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany przez MODEVE albo MODEVE nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, 

8.2.2. w warunkach określonych w pkt 8.2, Klient może zamiast zaproponowanego przez MODEVE usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez MODEVE; przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 

9. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

10. Klient, który wykonuje uprawnienie z tytułu rękojmi do odstąpienia od umowy lub wymiany rzeczy na wolną od wad, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć wadliwy towar do MODEVE. Dane kontaktowe MODEVE oraz adres podane są w pkt 23 Regulaminu. 

11. Koszty wymiany lub naprawy ponosi MODEVE. 

12. Sprzedawca obowiązany jest przyjąć od kupującego rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy. 

13.Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 14. Jeżeli w umowie sprzedaży zastrzeżono, że dostarczone rzeczy sprzedanych ma nastąpić częściami, a MODEVE mimo żądania Klienta nie dostarczył zamiast rzeczy wadliwych takiej samej ilości rzeczy wolnych od wad, Klient może od umowy odstąpić także co do części rzeczy, które mają być dostarczone później. 

15. Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych. 16. MODEVE odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez MODEVE przewoźnikowi, jeżeli MODEVE nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Klienta. 

17. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 16. 

18. W terminie określonym w pkt 16 Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany towaru lub usunięcia wady. 

19. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących kupującemu z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Przepis stosuje się odpowiednio do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących kupującemu, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji. 

20. Jeżeli określony przez MODEVE lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi, MODEVE odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 

21. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się pkt 15 - 19 Regulaminu, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej - od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. 

22. Reklamacje można kierować na adres wskazany w pkt 23 Regulaminu. 

23. adres magazynu: P.W. BACAD - sklep MODEVE, ul. Słowackiego 8/10, 25-365 Kielce tel. 533583555, 509471317, e-mail: moddeve@gmail.com 

24. REKLAMACJI OBUWIA NIE PODLEGA: 

24.1. Naturalne zużycie obuwia nawet w okresie 2 lat od daty zakupu (np. zelówek, fleków, wyściółki). 

24.2. Obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w momencie zakupu), co do których można przyjąć, że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu a nie zgłosił natychmiast po otrzymaniu towaru. 

24.3. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania (obicia, otarcia, uszkodzenia mechaniczne). 

24.4. Wygoda obuwia - obuwie źle dopasowane do stopy. 

24.5. Różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry. 

24.6. Przemakanie obuwia. 

24.7. Odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturlanych, tkaniny pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia. 

24.8. Uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy. Obuwie za małe lub za duże ulega deformacji. 

24.9. Uszkodzenie w wyniku niewłaściwego użytkowania i braku konserwacji. Brak konserwacji pozbawia skórę elastyczności co powoduję jej pękanie oraz osłabia połączenia klejowe. 

24.10. Elementy ozdobne np. klamry, guziki, gumki.. 

25. W przypadku reklamacji obuwia zastosowanie mają przepisy zawarte w USTAWIE Z DNIA 27 LIPCA 2002r. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO. /Dz.U. Nr 141 z 5 września 2002r., poz 1176/. W przypadku reklamacji zakupów dokonanych od 25.12.2014r. zastosowanie mają przepisy zawarte w ustawie z dn. 30 maja 2014r o prawach konsumenta /Dz.U. z 2014 r. poz. 827/

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BACAD
SŁOWACKIEGO 8/10
25-365 KIELCE

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Regulamin odstąpienia od umowy 

1.     Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2.     W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

2.     Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

3.     Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu w zał.. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi także Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). 

4.     Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem mailowo na adres: moddeve@gmail.com lub w formie pisemnej na adres: Bacad ul. Słowackiego 8/10, 25-365 Kielce. Oświadczenie to może również zostać wysłane w przesyłce wraz ze zwracanym towarem. W przypadku formularza złożonego za pośrednictwem e-mail Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi jego otrzymanie na trwałym nośniku.

5.     Zwracany towar należy przesłać na adres: Bacad ul. Słowackiego 8/10, 25-365 Kielce.

6.     W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

7.     Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

8.     Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9.     Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

10.   Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

11.   W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

12.   Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

13.   Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

14.   Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu m. in. do umowy:

a.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji  Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

b.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

c.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d.     w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

e.     w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f.      o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.