e-oko Sony E PZ 18-105/4 G OSS do NEX A6300 FVat23 (6482671619)

zakończona
2 498,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • średnica filtra (mm): 72.00
  • producent: Sony
  • ogniskowa minimalna (mm): 18 [mm]
  • ogniskowa maksymalna (mm): 105 [mm]
  • przysłona maksymalna (f): 4.00
  • stabilizacja mechaniczna: stabilizacja
  • typ obiektywu: szerokokątny

Sony E PZ 18-105/4 G OSS
Fabrycznie Nowy! (SELP18105G)

Stan techniczny:

Obiektyw fabrycznie nowy! Kompletny zestaw fabryczny z polskiej dystrybucji Sony PL. Nr produktu SELP18105G

Szczegóły techniczne:

Link do opisu technicznego

Gwarancja:

24 miesiące - SONY PL

Faktura:

Faktura VAT 23% lub paragon

Zobacz nasze inne aukcje
540ebb933b1b3
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma Internetowy Sklep-Komis OKO s.c. istnieje na rynku od 2002 roku i zajmuje się sprzedażą profesjonalnego sprzętu fotograficznego renomowanych marek. Nasz profesjonalizm został doceniony przez Nikon Polska i obecnie posiadamy status partnera Nikon Professional Service. Jako jeden z wybranych sklepów posiadamy uprawnienia do selektywnej sprzedaży profesjonalnych produktów marki Nikon. W naszym sklepie dostępna są produkty demo umożliwiające Klientom wykonanie testów przed zakupem. Nasz personel posiada wykształcenie fotograficzne oraz czynnie fotografuje, dzięki czemu może prawidłowo doradzić i skonfigurować sprzęt.

kontakt

  • 604400004
    Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00
  • sklep@e-oko.pl
    Kontakt mailowy możliwy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy 1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 4. W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy. 7. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie. 8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 10. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

reklamacje

Rękojmia i gwarancja 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. 2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru. 3. Reklamacja może być złożona za pomocą poczty e-mail (sklep@e-oko.pl) lub pisemnie listem na adres siedziby Sprzedawcy. 4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie następujących informacji: 1) danych kontaktowych Kupującego, w tym numeru telefonu oraz numeru rachunku bankowego, 2) loginu z Allegro, numeru aukcji oraz termin zakupu 3) dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, 4) dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. 6. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu. 7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. 8. Kupujący może odesłać reklamowany Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien uprzednio skontaktować się ze Sprzedawcą. 9. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 10. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. 11. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 12. Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym, o ile takowy dokument zostanie do Towaru dołączony. 13. Sposób realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta w dokumencie gwarancyjnym. Termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania Towaru Kupującemu, chyba że dokument gwarancyjny stwierdza inaczej.