Dziewczyna z Jersey (L.Tyler, B. Affleck) Nowy DVD (6950709533)

zakończona
6,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 9,50 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • opakowanie: koperta kartonowa
  • opakowanie: bez folii
  • liczba płyt w wydaniu: jedna
  • licencja do wypożyczania: bez licencji
  • rodzaj wydania: wydanie z gazety
  • polska wersja językowa: napisy, lektor

opis

Dziewczyna z Jersey. Nowy DVD.

Osobiste doświadczenia małżeńskie i ojcowskie Kevina Smitha (Clerks, Sprzedawcy) inspirowały reżysera przy tworzeniu "Dziewczyny z Jersey".

Pewnego razu promotor muzyczny Ollie (Ben Affleck) spotyka na przyjęciu gwiazdkowym Gertrudę (Jennifer Lopez). Miłość od pierwszego wejrzenia prowadzi ich do ołtarza i narodzin córki... i wtedy, jak to często w życiu bywa, wszystko zaczyna się komplikować... zwłaszcza, gdy pojawia się zjawiskowa... Maya (Liv Tyler).

Reżyseria: Kevin Smith.
Scenariusz: Kevin Smith.

Rok produkcji: 2004.
Napisy: polskie.
Język: angielski, polski.
Czas trwania: 98 min.
Obraz: 2,35:1, kolor, 16:9, anamorficzny.

Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Kto i na jakich warunkach może udzielić gwarancji?

Gwarantem może być zarówno producent, jak importer lub sam sprzedający. Udzielenie gwarancji polega na umieszczeniu stosownego oświadczenia w dokumencie gwarancyjnym, opisie transakcji, a nawet w reklamie towaru.

Udzielenie gwarancji jest dobrowolne: to gwarant decyduje, czy udzieli konsumentom gwarancji na swój produkt oraz jaka będzie jej treść oraz zakres, czyli np. jaka będzie liczba napraw, warunki, w jakich może być dokonana wymiana sprzętu na nowy, czy będą podane adresy serwisów itp.

Jeżeli towar jest wprowadzany do obrotu w Polsce, dokument gwarancyjny powinien być sporządzony w języku polskim, powinien być też jasny i zrozumiały. Musi też zawierać podstawowe dane potrzebne do dochodzenia roszczeń:

  • nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce,
  • czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej,
  • obowiązki gwaranta,
  • uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady,
  • stwierdzenie, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.



 Czy sprzedający ma obowiązek udzielenia gwarancji na towar, który kupiłem?

Nie. Gwarancja nie jest obowiązkowa – sprzedający udziela jej dobrowolnie. Warunki gwarancji są ściśle określane przez gwaranta.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

P.H.U. KARO, Katarzyna Kiryczuk
Pl. Żelaznej Bramy 1 lok. 103
00-136 Warszawa
Dodatkowe informacje

  Reklamacje: katkir@onet.pl.


  Jeżeli występują jakiekolwiek problemy z zakupionym u nas towarem  prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny i dokładny opis problemu  uzasadniającego reklamację . W terminie do 14 (z wyłączeniem dni  ustawowo wolnych od pracy) dokonamy weryfikacji występującego problemu i mailowo lub telefonicznie poinformujemy o podjętych dalszych krokach  reklamacyjnych czyli zwrocie kosztów lub przesłaniu towaru pozbawionego  wad. Zazwyczaj wszelkie występujące problemy rozwiązujemy na bieżąco do  24 godzin od zgłoszenia. 





Czy możliwość reklamacji wadliwego towaru dotyczy wszystkich typów transakcji (licytacji i kup teraz)?

Tak. Nie możesz jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji.



 Koszty zwrotu towaru/przesyłki przy odstąpieniu od umowy lub reklamacji

Jeśli odstąpiłeś od umowy bez podania przyczyny lub Twoja reklamacja została uznana, sprzedający powinien zwrócić Tobie koszt zakupionego produktu.

A co z kosztami przesyłki?

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru:
Jako konsument ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Cię o konieczności poniesienia tych kosztów.

W przypadku reklamacji:
Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony powinien pokryć sprzedający. Wysyłając przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić go o zwrot wszystkich pieniędzy.

Jeśli masz problem, możesz rozpocząć dyskusję



 Otrzymałem wadliwy towar - co mogę zrobić?

Sprzedaż konsumencka (zakup konsumenta od przedsiębiorcy)

W sytuacji, gdy otrzymany przez Ciebie towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia go do Ciebie, masz prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany). Pamiętaj, że w ciągu 12 miesięcy od dostarczenia towaru to na sprzedającym ciąży obowiązek udowodnienia, że wada powstała z Twojej winy.

Wadę powinieneś zgłosić sprzedającemu w ciągu 1 roku od ujawnienia się jej. Miejsce i sposób składania reklamacji określa sprzedający w swoim regulaminie. Ma on obowiązek ustosunkowania się niej w ciągu 14 dni. Gdy tego nie zrobi, przyjmuje się, że reklamacja została uznana za zasadną.

Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, masz obowiązek odpowiednio go zabezpieczyć. Z reguły nie oznacza to konieczności odesłania go w oryginalnym opakowaniu. Nie masz również obowiązku dołączania do przesyłki paragonu.

Akceptując Twoje roszczenia, sprzedający ma obowiązek pokrycia wszelkich kosztów, które poniosłeś. Gdy jednak je odrzuci, powinien odesłać Ci towar – masz wtedy możliwość dochodzenia swoich racji na drodze sądowej.

Sprzedaż inna niż konsumencka

W tym przypadku różnice dotyczą głównie terminu ujawnienia wady – powinno ono nastąpić w ciągu 1 roku. Dodatkowo, w razie wątpliwości to Ty będziesz musiał udowodnić, że korzystałeś z przedmiotu zgodnie z przeznaczeniem.

Jeśli masz problem z reklamacją towaru, rozpocznij Dyskusję



 Czy sprzedający może zastrzec na stronie przedmiotu, że nie przyjmuje zwrotów?

Nie. Taka informacja może naruszać obowiązujące prawo.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.H.U. KARO, Katarzyna Kiryczuk
Pl. Żelaznej Bramy 1 lok. 103
00-136 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 Reklamacje: katkir@onet.pl


Jeżeli występują jakiekolwiek problemy z zakupionym u nas towarem 

prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny i dokładny opis problemu 

uzasadniającego reklamację . W terminie do 14 (z wyłączeniem dni 

ustawowo wolnych od pracy) dokonamy weryfikacji występującego problemu i

mailowo lub telefonicznie poinformujemy o podjętych dalszych krokach 

reklamacyjnych czyli zwrocie kosztów lub przesłaniu towaru pozbawionego 

wad. Zazwyczaj wszelkie występujące problemy rozwiązujemy na bieżąco do 

24 godzin od zgłoszenia.


Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:


W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług -

 zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez 

podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci 

wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.




Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art.

27., pkt. 13) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie

przysługuje konsumentowi w odniesieniu do pkt.13 o dostarczaniu treści

cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie

świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do

odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie

prawa odstąpienia od umowy.

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć 

Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: 

katkir@onet.pl 



Brak odstąpienia od umowy:


Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:


1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę

 za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed 

rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez 

przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;


2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku 

finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które 

mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;


3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, 

wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu 

jego zindywidualizowanych potrzeb;


4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;


5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w 

zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można 

zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, 

jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;


6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po 

dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie 

połączone z innymi rzeczami;


7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których 

cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których 

dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość 

zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;


8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego 

przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli 

przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania 

konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne

 do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy 

przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;


9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub 

wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym 

opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;


10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;


11) zawartej w drodze aukcji publicznej;


12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do 

celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, 

usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi 

lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia 

usługi;


13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na 

nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za 

wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i

 po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia 

od umowy.

O sprzedającym
Katkir

Dane firmy

Kontakt

  • 607 253 119
poniedziałek - piątek
11:00 - 17:00
sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nr konta w ING Bank 91 1050 1054 1000 0090 6620 7383

Koszty wysyłki są naliczane na podstawie cennika Poczty Polskiej.

Uzależnione są od wagi i gabarytów.

Na każdej aukcji podajemy koszt wysyłki jednego przedmiotu.

Uwaga:

przy zakupach wieloprzedmiotowych, nie należy sugerować się wyliczeniami cennika kosztów przesyłki w Nowym Menedżerze Sprzedaży. Są one nieprecyzyjne i nieadekwatne do rzeczywistych opłat, które naliczymy przy każdej wieloprzedmiotowej transakcji sami według wagi, gabarytów oraz ilości sztuk w liście/paczce.

Odbiór osobisty jest możliwy pod adresem:

Warszawa 00-136, Pl. Żelaznej Bramy 1 lokal 103, bazar pomiędzy halami Mirowską i Gwardii, w godzinach: pn.-pt. 11.00-17-00, sob. 10.00-15.00.

Telefon kontaktowy: 607 253 119.

Ważne:

W przypadku odbioru osobistego proszę o wybranie w formach dostawy: odbiór osobisty.


Pozostałe informacje

* Jak kupić przedmioty z kilku aukcji i zapłacić tylko raz za dostawę?

1. Dodaj wszystkie przedmioty "Do koszyka".

2. Przejdź do koszyka, zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk "Kup Teraz".

UWAGA! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.

Ważne dla kupujących:

wszystkie produkty, wysyłamy w kopertach bąbelkowych wzmocnionych tekturową wkładką (obwolutą) zapobiegającą pognieceniu / połamaniu / uszkodzeniu.

Powyższe metody pakowania, nigdy nie pozwoliły na uszkodzenie wysłanych produktów (Poczta Polska)