Dziecięce pluszowe kapcie łapa stopa potwora 30-31 (6541879000)

zakończona
33,03 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 6,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: London
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • bohater: inny
  • płeć: chłopcy
  • stan: nowy
  • rozmiar: 30.00
  • marka: inna
  • kolor: czerń
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 200 zł
Polski adres zwrotny

Dziecięce pluszowe kapcie łapa stopa potwora 30-31

● Dziecięce kapcie w kształcie łapy potwora.
● Miękka, polarowa wyściółka.
● Teksturowana podeszwa dla lepszej przyczepności.
● 2 wzory do wyboru.
● Rozmiary: EU 27-28, EU 30-31, EU 32-33, EU 35-36.
● Góra: pluszowa.
● Podeszwa: tekstylna.
● Kolor: Czarny/Pomarańczowy

UWAGA! Pojedyncza aukcja dotyczy przedmiotu w konkretnym rozmiarze i kolorze. Jeśli chcą Państwo zamówić przedmiot w innym kolorze/rozmiarze prosimy znaleźć daną aukcję w naszym sklepie internetowym. Notki dodawane do zamówień nie są brane pod uwagę.

Dostawa

Dokładamy wszelkich starań, by wszystkie sprzedawane przez nas rzeczy były bezpiecznie dostarczone. Jako że wszystkie produkty wysyłane są z Wielkiej Brytanii, średni czas dostarczenia przedmiotu do Polski to 10-15 dni roboczych (po wybraniu przesyłki kurierskiej zamówienie przyjdzie szybciej). Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy. Jeśli podczas odbioru paczka wygląda na uszkodzoną, prosimy pokwitować ją jako uszkodzoną.

Zamówienia zazwyczaj wysyłamy tego samego dnia, jednak w niektórych przypadkach może zająć to więcej czasu, a wtedy do terminu dostawy trzeba doliczyć dodatkowo 1-3 dni.

Jeśli z jakiegoś powodu chcą Państwo zwrócić zakupiony przedmiot, można tego dokonać w ciągu 30 dni od odbioru. Przedmioty muszą być zwrócone w tym samym stanie, w którym zostały odebrane. Prosimy o dołączenie faktury otrzymanej wraz z paczką, zarówno w przypadku zwrotu, jak i wymiany.

Zwroty

Jeśli z jakiegoś powodu są Państwo niezadowoleni ze swojego zakupu, istnieje możliwość zwrócenia przedmiotu i odzyskania pieniędzy. Prosimy o poinformowanie nas mailowo przed odesłaniem produktu w celu potwierdzenia zwrotu. Przedmiot można zwrócić w ciągu 30 dni od dostarczenia, jednak musi on być w takim samym stanie w jakim został przysłany. Towar nie może nosić śladów użytkowania, oraz powinien być przesłany z fabrycznymi metkami i w miarę możliwości w oryginalnym i kompletnym opakowaniu. Produkt należy odesłać na własny koszt do magazynu w Polsce, skąd zostanie on dostarczony na nasz koszt do naszej siedziby w Leicester, w Wielkiej Brytanii. Dopiero po otrzymaniu przez nas towaru możemy zwrócić Państwu pieniądze.

Wymiany

Podobnie jak w przypadku zwrotów, jeśli są Państwo niezadowoleni z otrzymanego produktu, istnieje możliwość wymiany na inny rozmiar lub kolor. Trzeba brać pod uwagę, że produkt w nowym rozmiarze czy kolorze może być do Państwa wysłany dopiero po otrzymaniu przez nas towaru zwrotnego. Z tego powodu, nie jesteśmy Państwu w stanie zagwarantować, że po otrzymaniu przez nas zwrotu, dany produkt będzie nadal dostępny, jako że cały proces, od momentu wysłania przez Państwa paczki, trwa do 4 tygodni. W wypadku wyczerpania zapasów danego produktu możemy zaoferować podobny przedmiot lub zwrot pieniędzy. Prosimy o poinformowanie nas mailowo przed odesłaniem produktu w celu potwierdzenia wymiany. Przedmiot można odesłać w ciągu 30 dni od dostarczenia, jednak musi on być w takim samym stanie w jakim został przysłany. Towar nie może nosić śladów użytkowania, oraz powinien być przesłany z fabrycznymi metkami i w miarę możliwości w oryginalnym i kompletnym opakowaniu. Produkt należy odesłać na własny koszt do magazynu w Polsce, skąd zostanie on dostarczony na nasz koszt do naszej siedziby w Leicester, w Wielkiej Brytanii. Prosimy o umieszenie informacji na temat nowego rozmiaru bądź koloru, zarówno w mailu, jak i na otrzymanej wcześniej fakturze, którą należy dołączyć do zwrotu.

Reklamacje

Wszelkie reklamacje i zapytania prosimy kierować pod nasz adres mailowy: obsluga-klienta@univ­ersal-textiles.com
Biuro obsługi klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 CET.

obsluga-klienta@univ­ersal-textiles.com
Jeśli kupujący wybrał przedmioty z ofert o różnych kosztach dostawy, musi zapłacić:
kwotę najtańszej dostawy spośród wybranych przez kupującego
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u universaltextile za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Brytyjska firma Universal Textiles zaopatruje w jakościowe ubrania i tekstylia domowe od 1986 roku. Obecnie działamy już międzynarodowo, a naszą reputację zbudowaliśmy oferując wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach. W naszej ofercie znajdą Państwo ponad 100,000 przedmiotów, w tym produkty takich marek jakTrespass, Regatta, Adidas, DisneyiCAT. W sprzedaży posiadamy kurtki, koszulki, dzianinę, pościele, obuwie oraz wiele innych.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
Yusen Logistics
ul. Popiełuszki 17
55-080 Kąty Wrocławskie
Polska
 
Zwroty <b>UWAGA:</b> przed dokonaniem zwrotu i wymiany muszą Państwo najpierw się z nami skontaktować, abyśmy mogli wygenerować specjalną naklejkę do umieszczenia na paczce zwrotnej. Bez odpowiedniej naklejki towar nie będzie mógł do nas wrócić. Jeśli z jakiegoś powodu są Państwo niezadowoleni ze swojego zakupu, istnieje możliwość zwrócenia przedmiotu i odzyskania pieniędzy. Prosimy o poinformowanie nas mailowo przed odesłaniem produktu w celu potwierdzenia zwrotu. Przedmiot można zwrócić w ciągu 30 dni od dostarczenia, jednak musi on być w takim samym stanie w jakim został przysłany. Towar nie może nosić śladów użytkowania, oraz powinien być przesłany z fabrycznymi metkami i w miarę możliwości w oryginalnym i kompletnym opakowaniu. Produkt należy odesłać na własny koszt do magazynu w Polsce, skąd zostanie on dostarczony na nasz koszt do naszej siedziby w Leicester, w Wielkiej Brytanii. Dopiero po otrzymaniu przez nas towaru możemy zwrócić Państwu pieniądze. Wymiany Podobnie jak w przypadku zwrotów, jeśli są Państwo niezadowoleni z otrzymanego produktu, istnieje możliwość wymiany na inny rozmiar lub kolor. Trzeba brać pod uwagę, że produkt w nowym rozmiarze czy kolorze może być do Państwa wysłany dopiero po otrzymaniu przez nas towaru zwrotnego. Z tego powodu, nie jesteśmy Państwu w stanie zagwarantować, że po otrzymaniu przez nas zwrotu, dany produkt będzie nadal dostępny, jako że cały proces, od momentu wysłania przez Państwa paczki, trwa do 4 tygodni. W wypadku wyczerpania zapasów danego produktu możemy zaoferować podobny przedmiot lub zwrot pieniędzy. Prosimy o poinformowanie nas mailowo przed odesłaniem produktu w celu potwierdzenia wymiany. Przedmiot można odesłać w ciągu 30 dni od dostarczenia, jednak musi on być w takim samym stanie w jakim został przysłany. Towar nie może nosić śladów użytkowania, oraz powinien być przesłany z fabrycznymi metkami i w miarę możliwości w oryginalnym i kompletnym opakowaniu. Produkt należy odesłać na własny koszt do magazynu w Polsce, skąd zostanie on dostarczony na nasz koszt do naszej siedziby w Leicester, w Wielkiej Brytanii. Prosimy o umieszenie informacji na temat nowego rozmiaru bądź koloru, zarówno w mailu, jak i na otrzymanej wcześniej fakturze, którą należy dołączyć do zwrotu.

reklamacje

Wszelkie reklamacje i zapytania prosimy kierować pod nasz adres mailowy: obsluga-klienta@universal-textiles.com Biuro obsługi klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 CET. UWAGA: przed dokonaniem zwrotu i wymiany muszą Państwo najpierw się z nami skontaktować, abyśmy mogli wygenerować specjalną naklejkę do umieszczenia na paczce zwrotnej. Bez odpowiedniej naklejki towar nie będzie mógł do nas wrócić.