Dzbanek wody filtr Brita Marella 2,4L + 1 wkład (6541805763)

zakończona
59,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Wysyłkowo CAŁA POLSKA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • kolor dominujący: różowy

Brita Marella Cool


  • Pojemność 2,4 l
  • Pojemność zbiornika filtrującego 1,4 l
  • Zaawansowany wskaźnik wymiany filtra
  • Pokrywa z otworem ułatwiającym nalewanie wody
  • Możliwość przechowywania w lodówce
  • Antypoślizgowa podstawa
  • Ergonomiczny uchwyt
Produkt z polskiej dystrybucji
Gwarancja 24 miesiące

Cechy i funkcje

Brita Marella Cool SUBTELNA RÓŻA
Najprostszy sposób na pozyskanie filtrowanej wody!

Krystalicznie czysta woda

Eksperci ds. żywienia zalecają picie około dwóch litrów wody dziennie. Ważna jest nie tylko ilość wody, ale także jej jakość, ponieważ wpływa ona na stan zdrowia i samopoczucia. Dzięki dzbankowi Brita Marella Cool wzbogacisz swój styl życia. Filtrowana woda BRITA pozwoli Ci utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia organizmu. Dzięki świeżej wodzie BRITA przygotujesz znakomicie wyparzoną herbatę i smaczną kawę, a ugotowane na jej bazie posiłki zyskają doskonały smak. Praktyczna pokrywka z uchylną klapką ułatwia napełnianie dzbanka wodą, ergonomiczny uchwyt zapewnia wygodę codziennego użytkowania. Zintegrowana osłona dziobka chroni wodę przed zanieczyszczeniem z zewnątrz natomiast elektroniczny wskaźnik BRITA Memo informuje o konieczności wymiany wkładu

Wkłady Maxtra

Filtry do wody wydobywają naturalny aromat potraw i napojów, przedłużając czas użytkowania dzbanka poprzez zapobieganie osadzaniu się kamienia. Inteligentny wskaźnik Brita Meter wyznacza czas wymiany wkładu na podstawie trzech różnych parametrów: objętości filtrowanej wody, jej twardości oraz czasu użytkowania.

Galeria

Rekomendowane akcesoria

Sprawdź nasze inne aukcje

Specyfikacja techniczna

Typ urządzenia Dzbanek filtrujący
Pojemność 2,4 l
Pojemność zbiornika filtrującego 1,4 l
Wskaźnik wymiany wkładu Elektroniczny wskaźnik Brita MEMO
Żywotność filtra 150 l / 1 miesiąc
Dodatkowe funkcje Redukuje kamień i zanieczyszczenia
Dodatkowe informacje Mieści się na drzwiach w lodówce
Pokrywa z uchylaną klapką wlewu wody
Dołączone akcesoria Wkład filtrujący
Kolor Różowy
Wysokość 25,8 cm
Szerokość 25,6 cm
Długość 10,4 cm
Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta)
Dzbanek filtrujący Brita Marella Cool 2,4L SUBTELNA RÓŻA + wkład (293427)

Gwarancja i zwroty

Bezproblemowy zwrot

Gwarancja wsparcia serwisowego

Gwarancja producenta

Ochrona stworzona z myślą o Tobie

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny. Wystarczy, że poinformujesz nas o tym mailowo lub drogą pocztową w określonym terminie.

Wszystkie towary są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora. Dzięki temu nie będziesz miał żadnych problemów z realizacją gwarancji.

Gwarancja producenta 24-miesięczna dla klientów indywidualnych oraz 12-miesięczna dla firm i instytucji pozwoli Ci spać spokojnie.

Skorzystaj z możliwości, jakie daje Ci ochrona PROTECT+ i zwiększ bezpieczeństwo zakupionego sprzętu.

Zakupy na raty

Wybierz wymarzony produkt
Poinformuj nas o zakupie ratalnym
Wypełnij i złóż wniosek kredytowy
Ciesz się nowym zakupem
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Brak możliwości odbioru osobistego.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

al.to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Częstochowie, ul. Krakowska 45/56A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000416025, posługująca się numerem NIP 9492191268 i REGON 242901678, z kapitałem zakładowym 5.000 zł, w całości wpłaconym.

kontakt

  • 34 348 00 00
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 21:00.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 21 dni

adres do zwrotu:
al.to sp. z o.o.
ul. Krakowska 45/56A
42-202 Częstochowa
Polska
 
Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 21 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby al.to, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rma@al.to. Termin 21-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 15 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 21 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 3) zawartej w drodze aukcji publicznej. 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy. 8) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę, utraci prawo do odstąpienia od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: al.to sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, przy al. Krakowskiej 45/56A, e-mail: rma@al.to, tel: 34 348 00 00 Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................

reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji - Reklamowany towar należy wysłać bezpośrednio na adres Centrum Dystrybucyjnego Sprzedającego - ul. Krakowska 45/56A, 42-202 Częstochowa. - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). Regulamin 1. Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 21 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby al.to sp. z o.o. (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rma@al.to. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez pracownika obsługi sklepu al.to. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów akceptuje, na podstawie art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2016, poz. 710 ze zm.), wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.