Dzbanek Miarka z polipropylenu z podziałką 5 l (6912071494)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
34,00 zł
z 19 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

gastromt

kompleksowe wyposażenie

gastronomii

Telefon komórkowy:

730-679-555

pon-pt 8-16

e-mail: gastromt@turmag.pl

Odbiór osobisty, po wcześniejszym uzgodnieniu:

Turmag

Biurowiec Zapolskiej 38

ul. Gabrieli Zapolskiej 38

I piętro pok. 108, 30-126 Kraków

Opcje i koszty wysyłki w zakładce

dostawa i płatność

Przy zakupie na kilku aukcjach prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki

-PZA

-zwykły przelew

nr konta: 37 1090 1665 0000 0001 2417 0509 BZWBK

-pobranie

-wystawiamy Faktury VAT

Regulamin dostępny na stronie

"O mnie"

Dzbanek Miarka z polipropylenu

z podziałką 5 l

- Materiał / Tworzywo - Polipropylen

- Pojemność - 5 litr


- Średnica - 190 mm


- Wysokość - 270 mm


- Mycie w zmywarkach - Nie określono

- Wykonana z polietylenu HDPE


- Odporność termiczna < 100 °C

H 567500

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Marcin Tur Turmag
Józefa Elsnera 4C
31-311 Kraków
NIP: 795-240-14-77
REGON: 121293480

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Marcin Tur Turmag
Józefa Elsnera 4C
31-311 Kraków
 
§ 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży 1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza. Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

reklamacje

§ 4 Rękojmia 1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b)żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 5.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 6.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 7.Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@turmag.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. 8.Sprzedawca w stosunku do Klientów nie będących Konsumentami wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi. 9.Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie, ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków, http://www.krakow.wiih.gov.pl. § 5 Gwarancja 1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób

sprzedaży prowadzonej przez Marcina Tura prowadzącego działalność

gospodarczą pod firmą MARCIN TUR TURMAG z siedzibą w Krakowie za

pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu

internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: Sklepem Internetowym),

działającego pod nazwą użytkownika: gastromt.

- 1 Definicje

1. Allegro - oznacza Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu,przy

ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców

prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem

KRS0000268796.

2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z

wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu

Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru

określonego w zamówieniu.

4. Dostawca - oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w

zakresie dokonywania Dostawy Towarów.

5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być

zawarta Umowa sprzedaży.

6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą

czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością

gospodarczą lub zawodową.

7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę

organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność

prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub

zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej

działalnością gospodarczą lub zawodową.

8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.

9. Sprzedawca - oznacza Marcina Tura prowadzącego działalność

gospodarczą pod firmą MARCIN TUR TURMAG z siedzibą w Krakowie (31-311),

ul. Józefa Elsnera 4C, NIP: 7952401477, REGON: 121293480,

wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

prowadzonej przez Ministra Gospodarki.

10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi

Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika gastromt, działające

w domenie allegro.pl.

11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za

pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy

sprzedaży.

12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające

Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście

do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości

przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które

pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej

postaci.

13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na

zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

- 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w

sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie,

prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy.

Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich

prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte

wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować

wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu

Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która

naruszałaby interes Sprzedawcy.

3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej

warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta.

- 3 Płatność i realizacja zamówień

1. Klient ma możliwość określenia cech indywidualnych i

charakterystycznych wybranego Towaru w szczególności poprzez określenie

specyfikacji parametrów technicznych towaru.

2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku

realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez

Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków

na rachunek bankowy Sprzedawcy)

b) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system

płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu

(w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu

Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po

otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu

przeprowadzonej płatności);

c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w

tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta

po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia

przyjęcia zamówienia).

3. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości

wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 7 Dni roboczych,

jeżeli wybrał formę przedpłaty.

4. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

5. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy

sprzedaży bez wad.

6. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o

liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.

7. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie

Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z -3 ust. 2

Regulaminu.

8. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie

Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia

Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności za

pobraniem.

9. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy

na adres wskazany w formularzu zamówienia.

10. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób

przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika

Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient

ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

11. Sprzedawca dostarcza Klientowi fakturę VAT obejmującą dostarczane

Towary.

12. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem,

podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy

pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem

ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego

odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę,

Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub

telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

- 7 Postanowienia końcowe

1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę

w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych

w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro.

2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji

zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych

oraz ich poprawiania.

3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy

Regulamin,regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy

prawa.

4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie

niezbędnym do realizacji Dostawy.

5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży,

strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym

dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego

Regulaminu jest prawo polskie.

6. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest

skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów

oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane

przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 23.04.2015 r.