Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Dzbanek Miarka z polipropylenu z podziałką 3 l (6912071286)

1 osoba kupiła 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
24,00 zł
z 25 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Dzbanek Miarka z polipropylenu z podziałką 3 l

    - Materiał / Tworzywo - Polipropylen

    - Pojemność - 3 litr

    - Średnica - 160 mm

    - Wysokość - 240 mm

    - Mycie w zmywarkach - Nie określono

    - Wykonana z polietylenu HDPE

     

    - Odporność termiczna < 100 °C

    H 567401

    Dostawa i płatność
    od 8,60 zł

    Lokalizacja: Kraków, Polska

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
    pierwsza sztuka
    8,60 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    1
    czas realizacji
    2-3 dni robocze
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka
    15,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    100
    czas realizacji
    2-3 dni robocze

    Przesyłka płatna przy odbiorze

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    pierwsza sztuka
    20,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    100
    czas realizacji
    2-3 dni robocze

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT
    Reklamacja
    2 lata

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

    Adres do reklamacji

    Turmag Marcin Tur
    Józefa Elsnera 4C
    31-311 Kraków
    Dodatkowe informacje

    • § 4 Rękojmia 

    1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 


    2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: 

    a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 

    b)żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 


    3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 


    4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 


    5.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 


    6.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 


    7.Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@turmag.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. 


    8.Sprzedawca w stosunku do Klientów nie będących Konsumentami wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi. 


    9.Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie, ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków, http://www.krakow.wiih.gov.pl. 


    • § 5 Gwarancja

     1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 

    2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Adres do zwrotu

    Turmag Marcin Tur
    Józefa Elsnera 4C
    31-311 Kraków

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    kupujący
    Ograniczenie prawa do odstąpienia

    Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

    Dodatkowe informacje

    • § 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży 

    1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

    2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 

    3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza. Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 

    4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

    5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

    6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

    7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 

    8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

    9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 

    10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

    11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

    12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

    O sprzedającym
    gastromt
    100,0%
    kupujących poleca tego sprzedającego

    811

     

    0

     z ostatnich 12 miesięcy

    Zgodność z opisem

    5,0

    Czas wysyłki

    5,0

    Koszt wysyłki

    4,9

    Obsługa kupującego

    5,0

    Dane firmy

    Marcin Tur
    Marcin Tur Turmag
    Józefa Elsnera 4C
    31-311 Kraków
    REGON: 121293480
    NIP: 795-240-14-77

    Kontakt

    • 730 *** *** (pokaż)
    poniedziałek - piątek
    08:00 - 16:00
    sobota - niedziela
    zamknięte

    Pozostałe informacje

    REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

    1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób

    sprzedaży prowadzonej przez Marcina Tura prowadzącego działalność

    gospodarczą pod firmą MARCIN TUR TURMAG z siedzibą w Krakowie za

    pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu

    internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: Sklepem Internetowym),

    działającego pod nazwą użytkownika: gastromt.

    - 1 Definicje

    1. Allegro - oznacza Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu,przy

    ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców

    prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem

    KRS0000268796.

    2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z

    wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

    3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu

    Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru

    określonego w zamówieniu.

    4. Dostawca - oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w

    zakresie dokonywania Dostawy Towarów.

    5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być

    zawarta Umowa sprzedaży.

    6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą

    czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością

    gospodarczą lub zawodową.

    7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę

    organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność

    prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub

    zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej

    działalnością gospodarczą lub zawodową.

    8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.

    9. Sprzedawca - oznacza Marcina Tura prowadzącego działalność

    gospodarczą pod firmą MARCIN TUR TURMAG z siedzibą w Krakowie (31-311),

    ul. Józefa Elsnera 4C, NIP: 7952401477, REGON: 121293480,

    wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

    prowadzonej przez Ministra Gospodarki.

    10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi

    Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika gastromt, działające

    w domenie allegro.pl.

    11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za

    pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy

    sprzedaży.

    12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające

    Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście

    do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości

    przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które

    pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej

    postaci.

    13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na

    zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

    - 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

    1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w

    sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie,

    prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy.

    Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich

    prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte

    wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować

    wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.

    2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu

    Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która

    naruszałaby interes Sprzedawcy.

    3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej

    warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta.

    - 3 Płatność i realizacja zamówień

    1. Klient ma możliwość określenia cech indywidualnych i

    charakterystycznych wybranego Towaru w szczególności poprzez określenie

    specyfikacji parametrów technicznych towaru.

    2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

    a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku

    realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez

    Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków

    na rachunek bankowy Sprzedawcy)

    b) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system

    płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu

    (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu

    Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po

    otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu

    przeprowadzonej płatności);

    c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w

    tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta

    po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia

    przyjęcia zamówienia).

    3. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości

    wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 7 Dni roboczych,

    jeżeli wybrał formę przedpłaty.

    4. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    5. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy

    sprzedaży bez wad.

    6. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o

    liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.

    7. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie

    Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z -3 ust. 2

    Regulaminu.

    8. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie

    Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia

    Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności za

    pobraniem.

    9. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy

    na adres wskazany w formularzu zamówienia.

    10. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób

    przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika

    Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient

    ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

    11. Sprzedawca dostarcza Klientowi fakturę VAT obejmującą dostarczane

    Towary.

    12. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem,

    podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy

    pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem

    ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego

    odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę,

    Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub

    telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

    § 7 Postanowienia końcowe   

    1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro.   

    2. Dane osobowe zbierane przez turmag-pl są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.   

    3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.   

    4. Sprzedawca spełnia obowiązki informacyjne wynikające z RODO w stosunku do osób których dane dotyczą, przesyłając je na podany adres poczty elektronicznej.   

    5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.   

    6. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/   

    7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.05.2018 r.

    Wyświetlenia:266
    Numer oferty:6912071286
    Zgłoś naruszenie zasad

    Sponsorowane oferty z tej kategorii

    Do góry