Dywaniki welurowe Lancia Voyager 7osobo od11r FLOK (7113244170)

10 dni do końca
cena kup teraz
70,00 zł
z 4 kompletów
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Ostrów Wielkopolski-Kalisz, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • liczba elementów: komplety

opis

Szanowni Allegrowicze

Przedmiotem tej aukcji są dywaniki welurowe z napisem idealnie dopasowane do samochodu wyszczególnionego w treści oferty.
Dywaniki wykonane są z weluru igiełkowego odpornego na ścieranie.

Lancia Voyager
7-osobowy

od 01.2011r .


W atrakcyjnej cenie:
70,00 zł / kpt. (5szt.)

Oferowane dywaniki o gr. 3-4mm charakteryzują się następującymi zaletami:
  • Wykrój dywanika idealnie odwzorowuje kształt podłogi samochodu,
  • Zastosowana wykładzina składa się z dwóch warstw odpowiedzialnych za poszczególne funkcje dywanika: - Górna część dywanika wykonana jest z weluru igiełkowego, odpornego na ścieranie,
    - dolna część wykonana z warstwy gumowej zabezpieczająca przed przemakaniem i przesuwaniem się dywanika,
  • Dywanik u kierowcy posiada dodatkowe wzmocnienie na wysokości pedałów,
  • Konserwacja - odkurzacz oraz ogólnodostępne środki czyszczące do dywanów.
  • Dywaniki posiadają stopery do mocowania dywanika w samochodzie,
  • Standardowo na dywanikach montowane są stopery okrągłe (do zaczepów stałych) na życzenie klienta montujemy stopery owalne (do zaczepów z przekręcaną klamerką). W uzasadnionych przypadkach montujemy stopery na tylnych dywanikach po uzgodnieniu ze sprzedającym.
  • w przypadku braku informacji o o rodzaju stoperów montujemy stopery uniwersalne (zdjęcie z lewej strony) + dołączmy kołeczki montażowe do wkręcenia w tapicerkę. (zdjęcie z prawej strony)
    W zamówieniu należy podać:
    1. Model i rocznik samochodu
  • 2. Kolor wykładziny
    3. Kolor obszycia
    4. Numer i kolor napisów
    5. Informację dotyczącą stoperów
    2. Kolor wykładziny należy wybrać wg. poniższego wzornika wykładziny.
  • 3. Dywaniki obszywamy włóczką polipropylenową w następujących kolorach.

    1. obszycie czarne 7. obszycie zielone

    2. obszycie grafitowe 8. obszycie granatowe

    3. obszycie ciemny popiel 9. obszycie ciemno niebieski

    4. obszycie jasny popiel 10. obszycie jasno niebieski

    5. obszycie bordowe 11. obszycie beżowe

    6. obszycie czarowne 12. obszycie kremowe "Ecru"

    4. Na dywanikach wykonujemy napis (kolor należy wybrać według

    poniższego wzornika):

    Zgodnie z Kodeksem PWP art.156 ust 3, napis nanoszony na dywanikach ma jedynie charakter informacyjny do jakiej marki lub modelu samochodu dywanik jest przeznaczony i nie ma sugerować, że jest to produkt oryginalny producenta samochodu. Stosowna informacja załączona jest do dywanika z podaniem producenta. Dywanik jest produkcji polskiej. Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w treści aukcji są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i użyte są wyłącznie w celach informacyjnych o przeznaczeniu towaru.

  • Kontakt
    e-mail: dominik.dywaniki@gma­il.com
    tel. 500 100 482

    Wysyłka: Towar dostarczamy Kurierem
    - wpłata na konto: 20,00 zł.
    - za pobraniem: 25,00 zł.

    Informacje
    Podane ceny, są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT.
    Informuję, że w pełni fakturujemy koszty przesyłki.
    Pytaj sprzedającego o szczegóły.
    Faktura VAT

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje na których znajdziesz:

    - Dywaniki gumowe
    - Dywaniki do bagażnika
    - Chlapacze
    - Dywaniki welurowe




    Dodano 2009-11-05 16:11
    "Zgodnie z Kodeksem PWP art.156 ust 3, napis nanoszony na dywanikach ma
    charakter wyłącznie informacyjny- ma wskazać do jakiej marki lub modelu
    samochodu dywanik jest przeznaczony i nie ma sugerować, że jest to
    produkt oryginalny producenta samochodu. Dywaniki są produkcji Polskiej."

    Dostawa i płatność
    od 20,00 zł

    Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski-Kalisz, Polska

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka
    20,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    4
    czas realizacji
    4 dni robocze
    Odbiór osobisty po przedpłacie
    pierwsza sztuka
    0,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    -
    czas realizacji
    3 dni robocze

    Przesyłka płatna przy odbiorze

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    pierwsza sztuka
    25,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    4
    czas realizacji
    4 dni robocze
    Odbiór osobisty
    pierwsza sztuka
    0,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    -
    czas realizacji
    3 dni robocze
    Dodatkowe informacje

    Informuję, że przy jednoczesnym zakupie dwóch lub więcej artykułów ( dywanik na podłogę i dywanik do bagażnika) koszt wysyłki całości tylko jak za jeden artykuł, czyli 20 zł przy wpłacie na konto, lub 25 zł wysyłka za pobraniem.

    Punkty odbioru

    MAX-DYWANIK
    Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
    63-460 Nowe Skalmierzyce
    woj. wielkopolskie
    email: dominik.dywaniki@gmail.com

    • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
    • sobota 08:00 - 13:00

    płatność kartą i gotówką
    poinformujemy o terminie odbioru

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT
    Reklamacja
    1 rok

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    1 rok
    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

    Adres do reklamacji

    MAX-DYWANIK
    Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
    63-460 Biskupice Ołoboczne
    Dodatkowe informacje

    Rękojmia 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. 2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru. 3. Reklamacja może być złożona osobiście w siedzibie Sprzedawcy, za pomocą poczty e-mail (kontakt@max-dywanik.pl) lub pisemnie listem na adres Sprzedawcy. 4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane. 6. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu. 7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. 8. Kupujący może odesłać reklamowany Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien uprzednio skontaktować się ze Sprzedawcą. 9. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 10. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. 11. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny.

    Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Adres do zwrotu

    MAX-DYWANIK
    Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
    63-460 Nowe Skalmierzyce

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    sprzedający
    Dodatkowe informacje

    1. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Kupujący może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 4. W razie odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Kupującego prawa odstąpienia od umowy. 7. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot płatności następuje przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego, co nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami. 8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Kupujący dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Kupujący odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 10. Kupujący może zwrócić Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien skontaktować się uprzednio ze Sprzedawcą celem ustalenia terminu odbioru Towaru przez przewoźnika. W takiej sytuacji bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Sprzedawca. Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski adres: Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce tel.: 62 762 47 36 e-mail: kontakt@max-dywanik.pl, e-mail dział reklamacji: sebastian@max-dywanik.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data Ponadto podaję numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot pieniędzy (nieobowiązkowe, ale znacznie przyspieszy zwrot) (*) Niepotrzebne skreślić.

    O sprzedającym
    max-dywanik3
    98,9%
    kupujących poleca tego sprzedającego

    670

     

    7

     z ostatnich 12 miesięcy

    Zgodność z opisem

    4,9

    Czas wysyłki

    4,9

    Koszt wysyłki

    4,9

    Obsługa kupującego

    5,0

    Dane firmy

    Kontakt

    • 500 100 482
    poniedziałek - piątek
    08:00 - 18:00
    sobota - niedziela
    zamknięte

    Informacje o sprzedającym

    Sprzedaż na allegro prowadzimy od 2007r. Do dnia dzisiejszego zaufało nam niemal 200.000 tysięcy klientów z całej Europy. Ideą naszej działalności jest kompleksowe zaopatrzenie w dywaniki welurowe, gumowe oraz dywaniki bagażnika do wszystkich modeli samochodów osobowych, dostawczych, oraz ciężarowych.

    Nr konta: Bank Zachodni WBK S.A. 77 1090 1160 0000 0001 0927 9395

    Pozostałe informacje

    Słownik pojęć

    1. Sprzedawca – Grzegorz Wojciechowski , prowadzący działalność

    gospodarczą pod firmą:

    MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47,

    63-460 Nowe

    Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o

    Działalności Gospodarczej

    prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 9680085252, REGON:

    300500644.

    2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy - zakładka "Sprzedaję"

    3. Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument

    lub osoba

    nieposiadająca statusu Konsumenta).

    4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej

    (umowy

    sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej

    działalnością

    gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).

    5. Regulamin – niniejszy regulamin.

    6. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez

    Kupującego konta,

    dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez

    Sprzedawcę

    na stronie Sklepu.

    7. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w

    szczególności dywaniki,

    kosmetyki i inne akcesoria samochodowe.

    8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia

    umowy sprzedaży

    Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej

    rodzaj i liczbę

    Towarów.

    Postanowienia ogólne

    1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów

    znajdujących

    się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.

    2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest

    posiadanie

    urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz

    przeglądarki zasobów

    internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.

    3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego,

    uzależnione są od cennika

    operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z

    którego korzysta

    Kupujący i obciążają go osobiście.

    4. Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze

    Sprzedawcą poprzez

    pocztę e-mail (kontakt@max-dywanik.pl), telefonicznie (+48 795 855 405),

    pisemnie listem oraz

    osobiście w siedzibie Sprzedawcy.

    5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę

    podlega ochronie antywirusowej

    i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.

    6. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili

    składania

    Zamówienia.

    7. Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w

    polskich złotych i

    zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.

    8. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie

    Rzeczypospolitej

    Polskiej

    9. Wszystkie Towary prezentowane na stronie Sklepu są nowe i wolne od

    wad.

    10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz

    wycofania Towarów,

    udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i

    odwoływania promocji

    w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez

    Kupujących; tj.zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.

    11. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości

    Sklepu, Kupujący

    może dokonać Rejestracji. Rejestracja jest jednorazowa, dobrowolna i nie

    jest konieczna do

    składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia realizowane są na

    podstawie

    logowania Kupującego do serwisu Sklepu.

    12. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym)

    zamieszczania w nim

    treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).

    Składanie Zamówień

    1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu

    Sklepu wypełniając

    interaktywny formularz.

    2. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać wybrany

    Towar do

    koszyka poprzez kliknięcie w przycisk „Do koszyka”, a następnie po

    kliknięciu w „Koszyk”

    postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie

    Sklepu aż do

    kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.

    3. Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis allegro Kupujący otrzymuje:

    1) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz

    ze

    wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia,

    2) w ciągu 1 maksymalnie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia –

    informację

    poprzez e-mail lub telefon, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do

    realizacji i

    zawarcie umowy sprzedaży Towaru.

    4. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego

    do czasu

    rozpoczęcia realizacji Zamówienia. W tym celu należy skontaktować się ze

    Sprzedawcą

    najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia. Nie narusza to w

    żaden sposób

    praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania

    Towaru.

    5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:

    1) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,

    2) za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności PayU

    (świadczonych przez

    PayU S. A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań),

    3) gotówką za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie

    Sprzedawcy.

    6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar w

    terminie 7 dni

    roboczych od otrzymania informacji o potwierdzeniu Zamówienia. Po tym

    terminie oferta

    Sprzedawcy nie jest wiążąca.

    7. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane przy każdym Towarze

    oraz w procedurze

    składania Zamówienia (w interaktywnym formularzu). Koszty dostawy

    doliczane są do ceny

    Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z wyjątkiem osobistego odbioru

    Towaru, gdzie

    koszty te dla Kupującego wynoszą 0 zł). Ponadto przy jednorazowym

    Zamówieniu na kwotę

    powyżej 300zł brutto (wartość Towaru bez kosztów dostawy) koszty dostawy

    ponosi

    Sprzedawca (pod warunkiem dostawy Towaru w jednej paczce o wadze nie

    przekraczającej

    30 kg).

    8. Informacja o koszcie dostawy Towaru ma charakter wiążący od momentu

    otrzymania przez

    Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu.

    9. Szczegółowe koszty dostawy Towaru, w zależności od wybranej formy

    dostawy, znajdują

    się w zakładce „ Koszty wysyłki ”.

    Realizacja Zamówień

    1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest

    podanie przy

    wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i

    kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia

    Zamówienia).

    2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego

    formularza

    Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w

    celu

    potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można

    potwierdzić w

    terminie 3 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym

    oferta

    Sprzedawcy nie jest wiążąca.

    3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po o otrzymaniu

    przez Kupującego

    informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu

    4. Czas realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę zależy od dostępności

    danego Towaru i

    wynosi od 2 do 14 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas

    niezbędny na dostawę

    zamówionego Towaru.

    5. Czas dostawy przesyłki kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów

    InPost wynosi od 1

    do 2 dni roboczych.

    6. W przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia

    Kupujący jest o tym

    niezwłocznie informowany.

    7. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu,

    nie później niż

    trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.

    8. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący

    otrzymuje wraz

    z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do

    wystawienia

    faktury bez podpisu Kupującego i przesłania jej drogą elektroniczną na

    wskazany przez

    Kupującego adres mailowy, chyba że Kupujący powiadomi Sprzedawcę o

    zamiarze

    otrzymania jej w formie papierowej.

    9. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów poprzez firmę kurierską i

    Paczkomaty InPost.

    10. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez

    Kupującego w

    procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).

    11. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany

    jest ją zbadać (na

    podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia

    przesyłki

    Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz

    niezwłoczne

    poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie

    jest

    równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w

    zakresie

    uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w

    procedurze

    reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić

    Konsumentowi

    dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby

    odpowiedzialnej

    za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w

    trakcie przesyłki

    złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego

    protokołu szkody,

    nie będą rozpatrywane.

    Numer oferty:7113244170
    Zgłoś naruszenie zasad

    Sponsorowane oferty z tej kategorii