Dywaniki Gumowe Toyota Corolla 02-07r. Petex (6482565481)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
96,00 zł
z 2 kompletów
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Sobótka
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • liczba elementów: komplety

Tel: 726-049-697

email: Sklep@daalp.pl

Strona "o mnie"

mBank/breBank nr konta:

49 1140 2004 0000 3902 7531 2782

Kurier GLS Przedpłata - 14zł.

Kurier GLS Pobranie - 18zł

Oferujemy dywaniki samochodowe do:

Toyota Corolla E12

2002-2007r.


Dywaniki Gumowe Niemieckiego Producenta PETEX

Dywaniki są koloru Czarnego.

- przystosowane dla danego modelu auta
- pod spodem posiadają bolce, dzięki czemu nie przesuwają się,
- dywanik kierowcy posiada wzmocnienie na wysokości pedałów (miejscami grubsza guma wzór widoczny na zdjęciu) co zapobiega wcześniejszemu zużyciu,

- dywaniki mają podwyższone obrzeża które zapobiegają przedostawaniu się zanieczyszczeń do wnętrza pojazdu około 1cm
- trwałe i odporne na ścieranie
- zachowują swoją elastyczność w wysokiej i niskiej temperaturze,
- wyglądają estetycznie, są łatwe w utrzymaniu czystości.

- dywaniki są neutralne zapachowo.

Do dywaników zawsze dołączany jest paragon na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT


Przy zakupie większej ilości dywaników koszt przesyłki nie ulega zmianie.

!!! Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje !!!

(kliknij tutaj)

!!! WYSYŁKA 24H !!!



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DAALP_pl za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 726-049-697
    Kontakt telefoniczny- poniedziałek-piątek w godzinach 10:30-15:30

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy 1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając przedsiębiorcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni, którego bieg rozpoczyna się: a) dla umowy sprzedaży - w momencie objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, b) dla umowy obejmującej wiele rzeczy dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, c) dla umowy polegającej na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy, d) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy 2. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt 1 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem: a) pisemnie na adres korespondencyjny: DAALP-Aldona Daniłkiewicz Borowiec 25, 63-450 Sobótka b) drogą elektroniczną na adres e-mailowy: sklep@daalp.pl 3. Istnieje możliwość osobistego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w siedzibie Sprzedawcy z zachowaniem terminu, o którym mowa w pkt. 1, pod adresem: DAALP-Aldona Daniłkiewicz Borowiec 25, 63-450 Sobótka 4. Konsument ma możliwość również skorzystania z formularza odstąpienia od umowy (formularz) 5. W przypadku skorzystania przez konsumenta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, o której mowa w pkt. 2 lit. b, Sprzedawca potwierdza konsumentowi w formie wiadomości e-mail bądź sms otrzymanie przesłanego oświadczenia. 6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 7. Zwrot wzajemnych świadczeń stron następuje w ten sposób, że: a) sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty transportu związane z wybranym przez konsumenta sposobem dostarczenia towaru, b) zwrot płatności, o której mowa w lit. a, nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami, c) konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar sprzedawcy lub osobie przez niego upoważnionej, nie później w terminie 14 dni, od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba, że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli towar został wysłany przed jego upływem na poniżej wskazany adres Sprzedawcy: DAALP-Aldona Daniłkiewicz, Borowiec 25, 63-450 Sobótka 8. Do chwili otrzymania towaru przez Sprzedawcę lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, o której mowa w pkt 7 lit a., chyba że sam zaproponował odbiór towaru od konsumenta. 9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, c) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, e) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, f) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami, g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji; prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów, i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, k) zawartej w drodze aukcji publicznej, l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

PROCEDURA REKLAMACYJNA TOWARÓW 1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. 2.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem konsumenta, jeżeli zakupiony przez niego towar ma wadę fizyczną lub prawną. 3.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec konsumenta z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru, określona jest przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru konsumentowi. 5. Jeżeli zakupiony przez konsumenta towar ma wadę, o której mowa w pkt. 1, uprawniony z tytułu rękojmi zawiadamiając Sprzedawcę o wadzie, ujawnionej w terminie określonym w pkt 3 powinien wskazać: a) imię i nazwisko, b) adres do korespondencji, c) adres e-mail, d) numer telefonu, e) opis ujawnionej wady (na czym polega), f) żądanie realizacji roszczeń bądź uprawnień konsumenta wynikających z wadliwości towaru, 6.Żądaniami, o których mowa w pkt. 4 lit f, jakie przysługują konsumentowi w ramach odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi są: a) wymiana towaru na nowy. b) naprawa, c) obniżenie ceny, d) odstąpienie od umowy, ale tylko w przypadku gdy wada jest istotna. 7. Wybór żądania, o którym mowa w pkt 4 lit f, należy do konsumenta, jednakże sprzedawca może zaproponować formę usunięcia wady towaru w sposób, który nie spowoduje zwłoki i nadmiernych kosztów po stronie zgłaszającego wadę. 8.Nie ustosunkowanie się przez Sprzedawcę do jednego z żądań konsumenta, o których mowa w pkt 5 lit a-c, w terminie 14 dni, skutkuje uznaniem ich za uzasadnione. 9. Zawiadomienia o wadzie zakupionego towaru konsument może dokonać: a) pisemnie na adres Sprzedawcy: DAALP-Aldona DaniłkiewiczBorowiec 25, 63-450 Sobótka - pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail:sklep@daalp.pl 10. Wadliwy towar należy odesłać lub dostarczyć osobiście pod niżej wskazany adres: DAALP-Aldona DaniłkiewiczBorowiec 25, 63-450 Sobótka 11. Procedura związana z wykonaniem przez konsumenta uprawnień z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru jest nieodpłatna na każdym jej etapie. B. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (dla umów zawartych przed dniem 25 grudnia 2014roku) 1. W przypadku umów sprzedaży zawartych przed datą 25 grudnia 2014 roku, zakres i podstawę odpowiedzialności Sprzedawcy wobec klienta będącego jednocześnie konsumentem z tytułu niezgodności towaru z umową, określa ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. 2.Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania przesyłki konsumentowi, termin ten biegnie na nowo w razie wymiany reklamowanego towaru na nowy. 3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. 4. W przypadku gdy naprawa lub wymiana, o których mowa w pkt. 3, nie są możliwe, wymagają nadmiernych kosztów, narażają konsumenta na znaczne niedogodności, konsument może żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Nie można odstąpić od umowy, gdy niezgodność towaru jest nieistotna. 5. Konsument traci uprawnienia określone w pkt. 3 i 4 jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 6. Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową należy wysłać na adres e-mailowy sklep@daalp.pl bądź pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: DAALP-Aldona Daniłkiewicz, Borowiec 25, 63-450 Sobótka ewentualnie złożyć je osobiście pod wyżej wskazanym adresem. 7. W zawiadomieniu, o którym mowa w pkt. 6 należy podać: - imię i nazwisko konsumenta, -datę zakupu, -datę wystąpienia niezgodności, - opis niezgodności, - żądanie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. 8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni. 9 . Towar niezgodny z umową należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres: DAALP-Aldona DaniłkiewiczBorowiec 25, 63-450 Sobótka

pozostałe informacje

Sprzedawca – Aldona Daniłkiewicz prowadzący działalność pod firmą DAALP- Aldona Daniłkiewicz z adresem Borowiec 25, 63-450 Sobótka NIP: 6222766013 REGON: 302820991 Informacje ogólne 1.Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o towarach podane na stronie sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny. 2. Sprzedawca w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość m.in. przy pomocy strony internetowej, działającej w domenie http://allegro.pl/my_page.php?uid� prowadzi sprzedaż dywaników oraz akcesoriów samochodowych. 3. W ramach zawieranych umów, o których mowa w pkt 2. Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na konsumenta własność prezentowanego w sklepie internetowym towaru a następnie wydać mu go, zaś konsument zobowiązuje się towar odebrać i zapłacić Sprzedawcy cenę. Sposoby złożenia zamówienia 1.Konsumenci mają możliwość złożenia zamówienia przy wykorzystaniu: strony internetowej i zamieszczonych na niej formularzy zamówienia (procedura opisana w regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną), poczty e-mail pod adresem: sklep@daalp.pl telefonu pod numerem 724-049-697 2. Zamówienia dokonywane za pomocą środków komunikacji elektronicznej (strona internetowa oraz adres e-mail) przyjmowane są całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 3. Zamówienia telefoniczne można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 15.30 4. Dla realizacji zamówienia konieczne jest podanie następujących danych osobowych: Imię i nazwisko, adres do korespondencji (adres dostawy), adres e-mail, numer telefonu, 5. W przypadku zamówień dokonywanych w formie e-mail bądź telefonicznie, należy podać, oprócz danych wymienionych w pkt. 4 informacje o : interesującym klienta towarze, w tym jego modelu bądź jakości, koloru, ilości. cenie towaru, dokonanym wyborze związanym z formą zapłaty oraz dostawą, zgodnie z przyjętymi sposobami płatności i dostawy określonymi w niniejszym Regulaminie. 6. W przypadku nieudostępnienia przez konsumenta danych, o których mowa w pkt. 4, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. 7. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie złożonego zamówienia, przesyłając na adres e-mail klienta informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. 8. Wiadomość e-mail, o której mowa w pkt. 7, zawiera informacje o numerze zamówienia oraz istotnych jego składnikach, na które składają się: nazwa towaru/ów wraz z podaniem numeru referencyjnego (kod czterocyfrowy), cena, koszty dostawy, wybrany sposób płatności oraz dane klienta w tym adres dostawy). 9. Z chwilą otrzymania przez klienta wiadomości e-mail, o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy klientem a Sprzedawcą. 10. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy sprzedaży następuje poprzez: wysłanie przez Sprzedawcę wiadomości o e-mail, o której mowa w pkt. 9 – dotyczy to zamówień składanych poprzez stronę internetową, telefonicznie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@daalp.pl , a także przez wydrukowanie i przekazanie konsumentowi specyfikacji zamówienia oraz dowodu zakupu (faktura lub paragon). 11.Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy oraz udostępniana na każde żądanie klienta. Cena towaru 1.Przy każdym towarze, prezentowanym na stronie sklepu internetowego, zamieszczona jest jego cena wyrażona w złotych polskich (PLN). 2.Cena, o której mowa w pkt. 1 zawiera podatek od towarów i usług. 3. Cena towaru nie obejmuje kosztów dostawy, których wysokość uzależniona jest od wybranego przez konsumenta sposobu dostawy, opisanego w rozdziale VI niniejszego Regulaminu. 4. Konsument składający zamówienie za pośrednictwem witryny sklepu internetowego dokonuje wyboru sposobu i kosztów dostawy w procesie składania zamówienia, gdzie ceny poszczególnych usług transportowych dostępne są opcjonalnie w formularzu zamówienia. Sposoby i terminy zapłaty związane z realizacją zamówienia 1.Za zakupione w sklepie internetowym towary konsument może dokonać wyboru sposobu płatności w procesie składania zamówienia. 2. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności na towar: a) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek Sprzedawcy prowadzony przez bank mBank/breBank Numer rachunku 49 1140 2004 0000 3902 7531 2782 b) płatność elektroniczna przez system PayU, w tym także kartą płatniczą lub kredytową, c) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki. 3. Zamówienie, w przypadku wyboru sposobu płatności o którym mowa w pkt. 2 lit. a i b, jest realizowane po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z banku o dokonanym przelewie. 4. W przypadku płatności „za pobraniem”, konsument płaci gotówką odbierając towar na poczcie lub od kuriera, w zależności od wybranego sposobu dostawy. Informacje związane z dostawą towaru (sposób, termin, koszty usług transportowych) 1.Dostawa zamówionych w sklepie internetowym towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. 2. Zasięg terytorialny świadczonych usług dostawy, w ramach dokonanego zakupu w sklepie internetowym, obejmuje terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (RP) 3.O wyborze sposobu dostawy decyduje konsument w procesie składania zamówienia. 4.W zależności od wybranego przez konsumenta sposobu dostawy, dostarczanie przesyłek z zamówionym towarem następuje w terminie: Kurier GLS: 24 godziny od dnia wydania przesyłki przewoźnikowi. 5. Koszty usług transportowych związanych z dostawą towaru przedstawia poniższe zestawienie, a także są one uwidocznione w procesie składania zamówienia (formularz) w ramach prowadzonego sklepu internetowego: Kurier GLS: - przesyłka za pobraniem 18 zł, - przesyłka przy przedpłacie na konto 14 zł. 6. Możliwy jest także odbiór osobisty towaru w siedzibie Sprzedawcy pod adresem: DAALP-Aldona Daniłkiewicz, Borowiec 25, 63-450 Sobótka, PO UPRZEDNIM UMÓWIENIU SIĘ ZE SPRZEDAWCĄ Odbiór osobisty nie wiąże jest z zapłatą kosztów dostawy.