DYWANIKI GUMOWE TOYOTA AYGO YARIS VW BORA CADDY (6483521911)

10 dni do końca
cena kup teraz
49,00 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Lubin
  • stan: nowy
  • liczba elementów: komplety

Autoadams - sklep zaprasza

Nasz numer konta:

  • ING BANK ŚLĄSKI
    92 1050 1748 1000 0091 4239 5764
    W tytule należy zamieścić:
    login, nr aukcji.

    Prosimy zapoznać się z: Regulaminem, zasadami i procedurami reklamacyjnymi zamieszczonymi na stronie o mnie

Kontakt:

Opcje wysyłki:

  • Pocztex24
  • Pocztex48
  • Pocztex48 pobranie
  • InPost
  • odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu

Jeśli szukasz części lub zastanawiasz się, jakie pasują do Twojego samochodu napisz do nas lub zadzwoń: autoadams.sklep@gmai­l.com , 788-427-772

Przedmiotem aukcji są

DYWANIKI GUMOWE CZARNE NA PRZÓD

2 SZT

dedykowane dla:

TOYOTA AYGO 07.2005 - 08.2010

TOYOTA YARIS 04.1999 - 09.2005

VW BORA 10.1998 - 07.2005

VW CADDY II 11.1995 - 01.2004

Kod towaru autoadams: 750C POL

Znajdź według kategorii:

Znajdź według marki aut:

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u autoadams-sklep za co najmniej 300 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka24 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
§8 1.Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, jednakże musi powiadomić o tym Sprzedawcę najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania towaru składając pisemne oświadczenie przesyłając formularz „Zwrot towaru” drogą elektroniczną na adres autoadams.sklep@gmail.com . 2. Towar nie może nosić śladów używania, montażu, nie mogą być zerwane plomby itp. Opakowanie firmowe produktu nie może być zniszczone i nie może być zaklejone bezpośrednio taśmą pakową, aby nie naruszać oryginalności opakowania. 3.Niezbędny jest (paragon fiskalny lub faktura) jako dowód zakupu w Sklepie. 4.Najpóźniej w terminie 14 dni od odstąpienia od zakupu kupujący musi wysłać na własny koszt zwracany towar na adres: Warto Widzieć Więcej Adam Stępień ul Orla 56/7 59-300 Lubin. 5.Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane. 6.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 7.Jeśli Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 8.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu kwotę ceny Towaru zapłaconą przez Kupującego. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem ceny Towary do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9.Jeżeli Kupujący korzystając z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 10.Kupujący ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 11.W wypadku odstąpienia Kupujący będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.12. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 13.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący chyba, że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

reklamacje

§9 1. Towary zakupione w Sklepie podlegają reklamacji, jeśli:a) towar posiada wady fabryczneb) towar został uszkodzony w czasie dostawy (w przypadku przesyłek kurierskich, jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy w obecności pracownika firmy kurierskiej sporządzić protokół szkody nie przyjmując produktu.). Przyjęcie produktu przez odbiorcę oznacza brak zastrzeżeń co do powstania uszkodzeń w transporcie.c) towar jest niezgodny z produktem wyszczególnionym w zamówieniu 2. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. 3. Wraz z odsyłanym towarem należy wysłać fakturę/paragon oraz opis reklamowanej cechy produktu na druku zgłoszeniowym otrzymanym z autoadams.sklep@gmail.com 4. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania. 5. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na towar wolny od wad , pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary. 6. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji, towar jest odsyłany do Kupującego przesyłką za pobraniem (na koszt Kupującego).

pozostałe informacje

Właścicielem sklepu „autoadams-sklep” jest: Firma Warto Widzieć Więcej Adam Stępień z siedzibą w Lubinie, ul. Orla 56/7 59-300 NIP: 692-186-43-88 ; Regon: 022318890.Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Usług sklepu internetowego. Wszystkie dokumenty sprzedaży dotyczące artykułów znajdujących się w sklepie internetowym są wystawiane przez Firmę Warto Widzieć Więcej Adam Stępień. §1 1.Zamówienia można składać 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. 2.W celu wyjaśniania ewentualnych wątpliwości związanych z zamówieniem prosimy o kontakt zalecany mailowy autoadams.sklep@gmail.com lub telefonicznyw godzinach 09.00 - 19.00 788-427-772. §2 1.Wysłanie towaru zamówionego do godz.18.00 w dni robocze, realizujemy w ciągu 24h pomijając dni wolne od pracy. 2.Wysyłanie towaru może się przedłużyć do 4 dni roboczych, w przypadku braku na magazynie którejkolwiek z zamówionych pozycji. 3.Wysyłanie towaru jest realizowane codziennie w dni robocze. 4.Sprzedający dołoży wszelkich starań, by na bieżąco informować Kupujących o spodziewanym terminie dostawy. 5.W przypadku przewidywanego dłuższego oczekiwania na realizację niż określony powyżej, Kupujący jest indywidualnie informowany o czasie wysłania Zamówienia. §3 1.Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. 2.Faktura VAT/paragon wystawiana jest, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. 3. Faktura/paragon wysyłana jest razem z przesyłką. §4 1.Ceny podawane w Sklepie wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. 2.Ceny nie uwzględniają kosztów związanych z wysyłką towaru . Koszty wysyłki wykazane są w osobnej pozycji w podsumowaniu Zamówienia. Informacja o koszcie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży. 3.Do każdego zamówienia dolicza się koszty przesyłki zgodne z cennikiem dostaw. Przy zamówieniu powyżej 300zł przesyłka wysłana jest na koszt sklepu. §5 1.Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówiony towar : a) przelew bankowy na konto Sklepu (zamówienie będzie realizowane po zaksięgowaniu środków pieniężnych na koncie) Warto Widzieć Więcej Adam Stępień, ul. Orla 56/7 59- 300 Lubin, nr rachunku bankowego: ING 92 1050 1748 1000 0091 4239 5764; b) za pobraniem (realizacja natychmiastowa) Przesyłki Pocztex realizuje firma: Poczta Polska S.A. www.poczta-polska.pl Paczka 24 – 14zł, Pocztex Kurier 48 – 12 zł ,Paczka pobraniowa 48 – 16 zł c) inne podane w sposobach płatności. §6 1.Do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu. 2.Kupujący nie może anulować zamówienia, po wysłaniu zamówionego towaru. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki osoba kupująca zostanie obciążona kosztami przesyłki zwrotnej. §7 1.Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski. 2. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej i we wskazanej w niej sieci serwisowej. 3.Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 4.Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność z tytułu §8 1.Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, jednakże musi powiadomić o tym Sprzedawcę najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania towaru składając pisemne oświadczenie przesyłając formularz „Zwrot towaru” drogą elektroniczną na adres autoadams.sklep@gmail.com . 2. Towar nie może nosić śladów używania, montażu, nie mogą być zerwane plomby itp. Opakowanie firmowe produktu nie może być zniszczone i nie może być zaklejone bezpośrednio taśmą pakową, aby nie naruszać oryginalności opakowania. 3.Niezbędny jest (paragon fiskalny lub faktura) jako dowód zakupu w Sklepie. 4.Najpóźniej w terminie 14 dni od odstąpienia od zakupu kupujący musi wysłać na własny koszt zwracany towar na adres: Warto Widzieć Więcej Adam Stępień ul Orla 56/7 59-300 Lubin. 5.Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane. 6.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 7.Jeśli Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 8.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu kwotę ceny Towaru zapłaconą przez Kupującego. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem ceny Towary do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9.Jeżeli Kupujący korzystając z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 10.Kupujący ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 11.W wypadku odstąpienia Kupujący będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.12. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 13.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący chyba, że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. §9 1.Towary zakupione w Sklepie podlegają reklamacji, jeśli: a) towar posiada wady fabrycznego b) towar został uszkodzony w czasie dostawy (w przypadku przesyłek kurierskich, jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy w obecności pracownika firmy kurierskiej sporządzić protokół szkody nie przyjmując produktu.). Przyjęcie produktu przez odbiorcę oznacza brak zastrzeżeń co do powstania uszkodzeń w transporcie. c) towar jest niezgodny z produktem wyszczególnionym w zamówieniu 2.Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. 3.Wraz z odsyłanym towarem należy wysłać fakturę/paragon oraz opis reklamowanej cechy produktu na druku zgłoszeniowym otrzymanym z autoadams-sklep 4.Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania. 5.Towar uszkodzony zostanie wymieniony na towar wolny od wad , pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary. 6.W przypadku nieuzasadnionych reklamacji, towar jest odsyłany do Kupującego przesyłką za pobraniem (na koszt Kupującego). § 10 1.Dostawy towarów zamawianych w Sklepie realizowane są na terenie całego kraju. 2.Dostawy krajowe realizowane są za pośrednictwem firmy: Poczta Polska S.A., InPost 3. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. 4.Przy odbiorze przesyłki Kupujący powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności przesyłki lub niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, Kupujący jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Sprzedającego telefonicznie lub e-mailowo o zaistniałej sytuacji, w celu przygotowania nowej dostawy. 5.Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane niedokładnym lub błędnym adresem podanym przez Kupującego w Zamówieniu. § 11 1.Sprzedający zobowiązuje się do pomocy Kupującym w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem Sklepu lub z jego nieprawidłowym funkcjonowaniem. 2.Brak wykonania świadczenia z powodu wystąpienia Siły Wyższej, nie stanowi podstawy do wysuwania roszczeń o odszkodowania, chyba że Strona, której Siła Wyższa dotyczy, zaniedbała natychmiastowego, po uzyskaniu stosownych możliwości, zawiadomienia drugiej Strony o wystąpieniu takich okoliczności. 3.Sprzedający dołoży starań, aby zapewnić Kupującym wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania ze Sklepu. § 12 1.Umowy są zawierane w języku polskim. 2.Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od chwili wyraźnie wskazanej przez Sprzedającego, po ich umieszczeniu na stronie internetowej Sklepu dla wszystkich umów zawartych po tej dacie. 3.Kupujący dokonując Zamówienia potwierdza fakt zapoznania się z treścią Regulaminu. 4.Wszelkie uwagi i zgłoszenia dotyczące naruszeń niniejszego Regulaminu należy przesyłać e-mailem lub pocztą na adres e-mail autoadams.sklep@gmail.com