Dywaniki Gumowe Mitsubishi L200 od 2010r. - Petex (6999432433)

zakończona
95,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy od 150 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Ostrów Wilekopolski, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • liczba elementów: komplety

opis

Dywaniki gumowe przeznaczone do modelu:

Mitsubishi L200 od 2010r.

Kolor dywaników : Czarny

Zapach: Neutralny

Producent:

PETEX Autoausstattungs-GmbH

Importer na Polskę:

ALDOS

Prawa autorskie

Zabronione jest kopiowanie zdjęć, grafiki oraz treści z opisu tej aukcji. Jeśli jednak podczas przeglądania zaistnieje uzasadniona potrzeba, można to zrobić dla użytku osobistego. Każde inne wykorzystanie jest niedozwolone i zgłaszane będzie od odpowiednich organów. Cała treść niniejszej aukcji oraz kopii w komputerach jest chroniona prawem autorskim.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Ostrów Wilekopolski, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u ALDOS_Dywaniki za co najmniej 150,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Dodatkowe informacje

Zamówienia złożone i opłacone Przed godziną 13:00 w dni robocze wysyłane są w dniu zamówienia, po godzinie 13:00 wysyłki realizujemy następnego dnia roboczego, z wyjątkiem zamówień na które czekamy na wpłatę przez zwykły przelew. Prosimy pamiętać że wybierając przesyłkę nie odpowiadamy za czas realizacji przez firmy kurierskie, Pocztą Polską 48 paczki zazwyczaj idą nie mniej niż 2 dni robocze. Kurierem GLS lub Pocztex 24 : 1-2 dni roboczych.

Punkty odbioru

Ostrów Wlkp.
Mulna 1A
63-400 Ostrów Wlkp.
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

ALDOS – Iwona Stypułkowska - Szczepańska
ul. Słoneczna 2
63-400 Ostrów Wielkopolski
Dodatkowe informacje

A. Rękojmia za wady 1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. 2.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem konsumenta, jeżeli zakupiony przez niego towar ma wadę fizyczną lub prawną. 3.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec konsumenta z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru, określona jest przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru konsumentowi. 5. Jeżeli zakupiony przez konsumenta towar ma wadę, o której mowa w pkt. 1, uprawniony z tytułu rękojmi zawiadamiając Sprzedawcę o wadzie, ujawnionej w terminie określonym w pkt 3 powinien wskazać: a) imię i nazwisko, b) adres do korespondencji, c) adres e-mail, d) numer telefonu, e) opis ujawnionej wady (na czym polega), f) żądanie realizacji roszczeń bądź uprawnień konsumenta wynikających z wadliwości towaru, 6. Żądaniami, o których mowa w pkt. 4 lit f, jakie przysługują konsumentowi w ramach odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi są: a) wymiana towaru na nowy. b) naprawa, c) obniżenie ceny, d) odstąpienie od umowy, ale tylko w przypadku gdy wada jest istotna. 7. Wybór żądania, o którym mowa w pkt 4 lit f, należy do konsumenta, jednakże sprzedawca może zaproponować formę usunięcia wady towaru w sposób, który nie spowoduje zwłoki i nadmiernych kosztów po stronie zgłaszającego wadę. 8.Nie ustosunkowanie się przez Sprzedawcę do jednego z żądań konsumenta, o których mowa w pkt 5 lit a-c, w terminie 14 dni, skutkuje uznaniem ich za uzasadnione. 9. Zawiadomienia o wadzie zakupionego towaru konsument może dokonać: a) pisemnie na adres Sprzedawcy: ALDOS – Iwona Stypułkowska - Szczepańska ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski - pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail:info@aldos.pl 10. Wadliwy towar należy odesłać lub dostarczyć osobiście pod niżej wskazany adres: ALDOS – Iwona Stypułkowska - Szczepańska ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 11. Procedura związana z wykonaniem przez konsumenta uprawnień z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru jest nieodpłatna na każdym jej etapie. B. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (dla umów zawartych przed dniem 25 grudnia 2014 roku) 1. W przypadku umów sprzedaży zawartych przed datą 25 grudnia 2014 roku, zakres i podstawę odpowiedzialności Sprzedawcy wobec klienta będącego jednocześnie konsumentem z tytułu niezgodności towaru z umową, określa ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. 2. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania przesyłki konsumentowi, termin ten biegnie na nowo w razie wymiany reklamowanego towaru na nowy. 3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. 4. W przypadku gdy naprawa lub wymiana, o których mowa w pkt. 3, nie są możliwe, wymagają nadmiernych kosztów, narażają konsumenta na znaczne niedogodności, konsument może żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Nie można odstąpić od umowy, gdy niezgodność towaru jest nieistotna. 5. Konsument traci uprawnienia określone w pkt. 3 i 4 jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 6. Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową należy wysłać na adres e-mailowy info@aldos.pl bądź pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: ALDOS – Iwona Stypułkowska - Szczepańska ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski ewentualnie złożyć je osobiście pod wyżej wskazanym adresem. 7. W zawiadomieniu, o którym mowa w pkt. 6 należy podać: - imię i nazwisko konsumenta, -datę zakupu, -datę wystąpienia niezgodności, - opis niezgodności, - żądanie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. 8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni. 9 . Towar niezgodny z umową należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres: ALDOS – Iwona Stypułkowska - Szczepańska ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 10.Poniżej zamieszczony został wzór formularza reklamacyjnego, którym konsument może się posłużyć zawiadamiając Sprzedawcę o niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ALDOS – Iwona Stypułkowska - Szczepańska
ul. Słoneczna 2
63-400 Ostrów Wielkopolski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając przedsiębiorcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni, którego bieg rozpoczyna się: a) dla umowy sprzedaży - w momencie objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, b) dla umowy obejmującej wiele rzeczy dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, c) dla umowy polegającej na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy, d) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy 2. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt 1 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem: a) pisemnie na adres korespondencyjny: ALDOS Iwona Stypułkowska - Szczepańska Słoneczna 2 63-400 Ostrów Wilekopolski b) drogą elektroniczną na adres e-mailowy: info@aldos.pl 3. Istnieje możliwość osobistego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w siedzibie Sprzedawcy z zachowaniem terminu, o którym mowa w pkt. 1, pod adresem: ALDOS Iwona Stypułkowska - Szczepańska Słoneczna 2 63-400 Ostrów Wilekopolski 4. Formularza odstąpienia od umowy 5. W przypadku skorzystania przez konsumenta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, o której mowa w pkt. 2 lit. b, Sprzedawca potwierdza konsumentowi w formie wiadomości e-mail bądź sms otrzymanie przesłanego oświadczenia. 6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 7. Zwrot wzajemnych świadczeń stron następuje w ten sposób, że: a) sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty transportu związane z wybranym przez konsumenta sposobem dostarczenia towaru, b) zwrot płatności, o której mowa w lit. a, nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami, c) konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar sprzedawcy lub osobie przez niego upoważnionej, nie później w terminie 14 dni, od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba, że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli towar został wysłany przed jego upływem na poniżej wskazany adres Sprzedawcy: ALDOS Iwona Stypułkowska - Szczepańska Słoneczna 2 63-400 Ostrów Wilekopolski 8. Do chwili otrzymania towaru przez Sprzedawcę lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, o której mowa w pkt 7 lit a., chyba że sam zaproponował odbiór towaru od konsumenta. 9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

O sprzedającym
ALDOS_Dywaniki
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

34

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 604-696-060
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jako Hurtownia dywaników samochodowych ALDOS.

Staramy się aby nasi odbiorcy mieli stały dostęp do towarów które oferujemy, aby w naszych magazynach zawsze był dostępny, ponieważ zdajemy sobie sprawę jak ważny jest szybki dostęp do towarów dla handlowców sprzedających na portalach aukcyjnych, sklepach internetowych czy w sklepach stacjonarnych oraz np. dla komisów samochodowych które dbają o zadowolenie swojego klienta.

Pozostałe informacje

email: info@aldos.pl
telefon: 604-696-060