Dywaniki Gumowe Kia Venga od 2010r. - GEYER (6483877554)

7 dni do końca
cena kup teraz
84,00 zł
z 2 kompletów
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Paczka48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Ostrów Wlkp.
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • liczba elementów: komplety

Kontakt

Telefon:

534-280-280

e-mail:

allegro@autodywaniki­.com

GG: 3066561

Wysyłka
Nr. Konta Bankowego
mBank/BreBank :

29 1140 2004 0000

3402 4751 8619

O nas:
Na rynku działamy od 2004r. jako producent dywaników welurowych. W tym okresie obsłużyliśmy wiele tysięcy zadowolonych klientów.
Poniżej Certyfikat Rzetelnej Firmy kliknij aby zobacz jego aktualny stan.
Regulamin
Zakupiony towar wysyłamy maksymalnie w ciągu 0-1 dni roboczych od zamówienia. Termin wysyłki nie jest tożsamy z okresem dostarczenia, ten zależny jest od tempa pracy poczty/kuriera.
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni licząc od daty otrzymania przesyłki.
Dokonując zwrotu prosimy o zgłoszenie tego faktu przed odesłaniem towaru by skrócić okres reklamacji. Paczki wysyłane w opcji "za pobraniem" nie będą odbierane.
Szczegółowy regulamin dostępny na stronie
"O mnie"
Dzisiaj na aukcji oferujemy

Na tej aukcji oferujemy

Dywaniki Gumowe Firmy

do:

Kia Venga
od 2010r.

Dywaniki są koloru CZARNEGO

- dopasowane do danego modelu auta,
- dywanik kierowcy posiada wzmocnienie (miejscami grubsza guma patrz załączone zdjęcie ) na wysokości pedałów co opóźnia proces zużywania,
-
GEYER & HOSAJA jako jedna z nielicznych Firm w branży motoryzacyjnej posiada Atesty z Narodowego instytutu Zdrowia Publicznego - PZH
- dywaniki mają podwyższone obrzeża, które zapobiegają przedostawaniu się
zanieczyszczeń do wnętrza pojazdu,
- trwałe i odporne na ścieranie, wykonane z Gumy
nie wydzielającej przykrego zapachu gumy ( Jedynie na początku może być wyczuwalny zapach Kauczuku który z czasem zanika)

- zachowują swoją elastyczność w dużej i małej temperaturze,
- wyglądają estetycznie i są łatwe w utrzymaniu czystości.


Dywaniki są fabrycznie nowe.

Powyżej Zdjęcie dywaników które będą wysłane.

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni. Wystarczy oświadczenie odstąpienia od umowy, przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt aby usprawnić procedurę zwrotu.

Pobierz OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ. KLIKNIJ TU

Dziękujemy i zapraszamy ponownie
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u autodywaniki_pl za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 29 1140 2004 0000 3402 4751 8619
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Dywaniki Zakupione na tej aukcji przed 12:00 ( za pobraniem lub już opłacone) w dni robocze Poniedziałek – Piątek, zazwyczaj wysyłamy w dzień zakupu. Dla wysyłek zagranicznych koszt przesyłki jest inny niż przy krajowych różnią się, są wysyłane do niektórych Państw aby sprawdzić czy wysyłamy do danego kraju oraz koszt takiej przesyłki zapraszam na stronę o mnie.
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 534-280-280
    Nasze bióro pracuje od poniedziałku do piątku 8:30 -18:00 oraz Soboty 9:30-14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy 1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając przedsiębiorcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni, którego bieg rozpoczyna się: a) dla umowy sprzedaży - w momencie objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, b) dla umowy obejmującej wiele rzeczy dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, c) dla umowy polegającej na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy, d) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy 2. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt 1 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem: a) pisemnie na adres korespondencyjny: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski b) drogą elektroniczną na adres e-mailowy: allegro@autodywaniki.com 3. Istnieje możliwość osobistego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w siedzibie Sprzedawcy z zachowaniem terminu, o którym mowa w pkt. 1, pod adresem: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 4. Formularza odstąpienia od umowy (formularz jest pod adresem poniżej) http://www.autodywaniki.pl/Regulaminy/WZOR_FOMULARZA_ODSTAPIENIA_OD_UMOWY.doc 5. W przypadku skorzystania przez konsumenta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, o której mowa w pkt. 2 lit. b, Sprzedawca potwierdza konsumentowi w formie wiadomości e-mail bądź sms otrzymanie przesłanego oświadczenia. 6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 7. Zwrot wzajemnych świadczeń stron następuje w ten sposób, że: a) sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty transportu związane z wybranym przez konsumenta sposobem dostarczenia towaru, b) zwrot płatności, o której mowa w lit. a, nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami, c) konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar sprzedawcy lub osobie przez niego upoważnionej, nie później w terminie 14 dni, od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba, że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli towar został wysłany przed jego upływem na poniżej wskazany adres Sprzedawcy: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański, ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 8. Do chwili otrzymania towaru przez Sprzedawcę lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, o której mowa w pkt 7 lit a., chyba że sam zaproponował odbiór towaru od konsumenta. 9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

reklamacje

PROCEDURA REKLAMACYJNA TOWARÓW A. Rękojmia za wady 1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. 2.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem konsumenta, jeżeli zakupiony przez niego towar ma wadę fizyczną lub prawną. 3.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec konsumenta z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru, określona jest przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru konsumentowi. 5. Jeżeli zakupiony przez konsumenta towar ma wadę, o której mowa w pkt. 1, uprawniony z tytułu rękojmi zawiadamiając Sprzedawcę o wadzie, ujawnionej w terminie określonym w pkt 3 powinien wskazać: a) imię i nazwisko, b) adres do korespondencji, c) adres e-mail, d) numer telefonu, e) opis ujawnionej wady (na czym polega), f) żądanie realizacji roszczeń bądź uprawnień konsumenta wynikających z wadliwości towaru, 6. Żądaniami, o których mowa w pkt. 4 lit f, jakie przysługują konsumentowi w ramach odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi są: a) wymiana towaru na nowy. b) naprawa, c) obniżenie ceny, d) odstąpienie od umowy, ale tylko w przypadku gdy wada jest istotna. 7. Wybór żądania, o którym mowa w pkt 4 lit f, należy do konsumenta, jednakże sprzedawca może zaproponować formę usunięcia wady towaru w sposób, który nie spowoduje zwłoki i nadmiernych kosztów po stronie zgłaszającego wadę. 8.Nie ustosunkowanie się przez Sprzedawcę do jednego z żądań konsumenta, o których mowa w pkt 5 lit a-c, w terminie 14 dni, skutkuje uznaniem ich za uzasadnione. 9. Zawiadomienia o wadzie zakupionego towaru konsument może dokonać: a) pisemnie na adres Sprzedawcy: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski - pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail:allegro@autodywaniki.com 10. Wadliwy towar należy odesłać lub dostarczyć osobiście pod niżej wskazany adres: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 11. Procedura związana z wykonaniem przez konsumenta uprawnień z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru jest nieodpłatna na każdym jej etapie. B. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (dla umów zawartych przed dniem 25 grudnia 2014 roku) 1. W przypadku umów sprzedaży zawartych przed datą 25 grudnia 2014 roku, zakres i podstawę odpowiedzialności Sprzedawcy wobec klienta będącego jednocześnie konsumentem z tytułu niezgodności towaru z umową, określa ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. 2. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania przesyłki konsumentowi, termin ten biegnie na nowo w razie wymiany reklamowanego towaru na nowy. 3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. 4. W przypadku gdy naprawa lub wymiana, o których mowa w pkt. 3, nie są możliwe, wymagają nadmiernych kosztów, narażają konsumenta na znaczne niedogodności, konsument może żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Nie można odstąpić od umowy, gdy niezgodność towaru jest nieistotna. 5. Konsument traci uprawnienia określone w pkt. 3 i 4 jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 6. Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową należy wysłać na adres e-mailowy allegro@autodywaniki.com bądź pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański, ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ewentualnie złożyć je osobiście pod wyżej wskazanym adresem. 7. W zawiadomieniu, o którym mowa w pkt. 6 należy podać: - imię i nazwisko konsumenta, -datę zakupu, -datę wystąpienia niezgodności, - opis niezgodności, - żądanie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. 8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni. 9 . Towar niezgodny z umową należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 10.Poniżej zamieszczony został wzór formularza reklamacyjnego, którym konsument może się posłużyć zawiadamiając Sprzedawcę o niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową formularz znajduje się pod adresem www http://www.autodywaniki.pl/Regulaminy/WZOR_formularza_reklamacyjnego-_niezgodnosc_towaru_konsu.doc

pozostałe informacje

VIII. PROCEDURA REKLAMACYJNA TOWARÓW A. Rękojmia za wady 1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. 2.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem konsumenta, jeżeli zakupiony przez niego towar ma wadę fizyczną lub prawną. 3.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec konsumenta z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru, określona jest przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru konsumentowi. 5. Jeżeli zakupiony przez konsumenta towar ma wadę, o której mowa w pkt. 1, uprawniony z tytułu rękojmi zawiadamiając Sprzedawcę o wadzie, ujawnionej w terminie określonym w pkt 3 powinien wskazać: a) imię i nazwisko, b) adres do korespondencji, c) adres e-mail, d) numer telefonu, e) opis ujawnionej wady (na czym polega), f) żądanie realizacji roszczeń bądź uprawnień konsumenta wynikających z wadliwości towaru, 6. Żądaniami, o których mowa w pkt. 4 lit f, jakie przysługują konsumentowi w ramach odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi są: a) wymiana towaru na nowy. b) naprawa, c) obniżenie ceny, d) odstąpienie od umowy, ale tylko w przypadku gdy wada jest istotna. 7. Wybór żądania, o którym mowa w pkt 4 lit f, należy do konsumenta, jednakże sprzedawca może zaproponować formę usunięcia wady towaru w sposób, który nie spowoduje zwłoki i nadmiernych kosztów po stronie zgłaszającego wadę. 8.Nie ustosunkowanie się przez Sprzedawcę do jednego z żądań konsumenta, o których mowa w pkt 5 lit a-c, w terminie 14 dni, skutkuje uznaniem ich za uzasadnione. 9. Zawiadomienia o wadzie zakupionego towaru konsument może dokonać: a) pisemnie na adres Sprzedawcy: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski - pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail:allegro@autodywaniki.com 10. Wadliwy towar należy odesłać lub dostarczyć osobiście pod niżej wskazany adres: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 11. Procedura związana z wykonaniem przez konsumenta uprawnień z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru jest nieodpłatna na każdym jej etapie. B. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (dla umów zawartych przed dniem 25 grudnia 2014 roku) 1. W przypadku umów sprzedaży zawartych przed datą 25 grudnia 2014 roku, zakres i podstawę odpowiedzialności Sprzedawcy wobec klienta będącego jednocześnie konsumentem z tytułu niezgodności towaru z umową, określa ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. 2. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania przesyłki konsumentowi, termin ten biegnie na nowo w razie wymiany reklamowanego towaru na nowy. 3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. 4. W przypadku gdy naprawa lub wymiana, o których mowa w pkt. 3, nie są możliwe, wymagają nadmiernych kosztów, narażają konsumenta na znaczne niedogodności, konsument może żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Nie można odstąpić od umowy, gdy niezgodność towaru jest nieistotna. 5. Konsument traci uprawnienia określone w pkt. 3 i 4 jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 6. Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową należy wysłać na adres e-mailowy allegro@autodywaniki.com bądź pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański, ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ewentualnie złożyć je osobiście pod wyżej wskazanym adresem. 7. W zawiadomieniu, o którym mowa w pkt. 6 należy podać: - imię i nazwisko konsumenta, -datę zakupu, -datę wystąpienia niezgodności, - opis niezgodności, - żądanie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. 8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni. 9 . Towar niezgodny z umową należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 10.Poniżej zamieszczony został wzór formularza reklamacyjnego, którym konsument może się posłużyć zawiadamiając Sprzedawcę o niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową formularz znajduje się pod adresem www http://www.autodywaniki.pl/Regulaminy/WZOR_formularza_reklamacyjnego-_niezgodnosc_towaru_konsu.doc