DYWANIKI DEAWOO KALOS 04- ORYGINAŁ RIGUM (6541765280)

zakończona
85,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Czeladź
  • stan: nowe
  • liczba elementów: komplety

WITAMY NA AUKCJI JEDYNEGO

OFICJALNEGO PRZEDSTAWICIELA FIRMY RIGUM W POLSCE !!

Jak o wyłączny przedstawiciel firmy RIGUM, która od lat jest bezpośrednim dostawcą dywaników gumowych do koncernów samochodowych m. in. Audi, Opel, VW, możemy Państw u zagwarantować, że dywaniki te są produktem z najwyższej półki.

Przedmiotem aukcji są oryginalne dywaniki gumowe firmy RIGUM do samochodu marki:

DEAWOO KALOS

od 2004r.


W nowej promocyjnej cenie:


95 złotych!!

85 złotych!!!

Promocja trwa tylko do końca tej aukcji!!!

Do dywaników na osobnej aukcji możesz również dokupić osłone tunelu >>kliknij<&­lt;


Dzisiaj kupujesz - jutro otrzymujesz!

Dywaniki są dostępne od ręki – u nas klient nie czeka! Wysyłka kurierem już w dniu zakupu. W 99% przypadków klient otrzymuje towar na drugi dzień!


Dlaczego dywaniki RIGUM?

* Idealnie dopasowane do kształtu podłogi samochodu, dedykowane wyłącznie do powyższego modelu

* Spód antypoślizgowy (kolce gumowe) - zapobiegający przemieszczaniu się dywaników
* Wzmocnienie dywanika kierowcy na wysokości pedałów zapobiega przedwczesnemu zużyciu
* Bezzapachowe
(guma PREMIUM ze starannie przygotowanej mieszanki)
* Trwałe i łatwe w utrzymaniu czystości, dzięki podwyższonym obrzeżom które zapobiegają przedostawaniu się zanieczyszczeń do wnętrza samochodu
* Zachowują swoją elastyczność w wysokiej i niskiej temperaturze
* Wykonane z grubej ekologicznej gumy odpornej na ścieranie (zdrowe i bezpieczne w użytkowaniu,
nie zawierają domieszki z odpadów gumowych)
* Objęte są 12 miesięczną gwarancją.

UWAGA! Przestrzegamy przed zakupem dywaników z gumy odpadowej, które wydzielają duszący zapach oraz bardzo szybko się ścierają


Profesjonalna obsługa klienta

Nasze produkty dostarczamy firmą kurierską DPD. Są bardzo dobrze zapakowane i wysyłane w najkrótszym możliwym czasie. Po wysłaniu paczki otrzymujecie Państwo na skrzynkę mailową numer listu przewozowego przesyłki, której status można monitorować na stronie www.dpd.com.

Zobacz przykładową prezentację dywaników wewnątrz samochodu:

Kliknij w screeny poniżej aby zobaczyć prezentację naszych dywaników w serwisie YOUTUBE!:

Certyfikat jakości przyznany firmie RIGUM:

Rzeczywiste zdjęcie oferowanego towaru:

Uczestniczymy w programie STANDARD ALLEGRO, który oznacza najwyższy standard i jakość obsługi klientów na ALLEGRO

Zobacz wybrane komentarze naszych zadowolonych klientów:

Zakup i przesyłka

Po wylicytowaniu przedmiotu prosimy o wypełnienie formularza opcji dostawy. Bez informacji o sposobie wysyłki (kurier DPD lub paczkomaty InPost) i zapłaty, nie będziemy w stanie zrealizować Państwa zamówienia. Informację o formularzu znajdą Państwo na swoim koncie Allegro lub w mailu od nas.

Czym są Paczkomaty InPost?

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

Lista oddziałów InPost, z których można odebrać paczki


Gwarancja

Zakupiony towar można wymienić lub zwrócić (na własny koszt) bez podania przyczyny do 10 dni. Podstawą zwrotu lub wymiany jest paragon lub faktura. Zwracany towar musi być nieuszkodzony, bez śladów użytkowania oraz musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie. Do przesyłki należy również dołączyć informację o zwracanym towarze (nazwa, data zakupu)

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 76 1050 1269 1000 0090 7177 1241
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku zwrotu towaru prosimy stosować się do zasad określonych w poniższych punktach: 1) zwracany towar nie może nosić żadnych znamion użytkowania, 2) powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie, 3) przed wysłaniem paczki zwrot należy potwierdzić drogą mailową (telefoniczne potwierdzenia nie będą uwzględniane) , 6) w paczce prosimy wysłać również dokument zakupu (paragon) lub kopię faktury

reklamacje

1. Reklamowany towar odsyłamy na własny koszt na nasz adres. 2. Czas realizacji reklamacji wynosi od 14 do 30 dni roboczych licząc od daty dostarczenia towaru. 3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kopię faktury lub paragon dotyczący reklamowanego towaru. 4. Przed odesłaniem towaru do reklamacji proszę koniecznie powiadomić nas o tym mailem, podając przyczynę reklamacji. Odesłać do nas reklamowany towar można tylko w przypadku opłacenia opcji kurierskiej, która pozwala nam sprawdzić zawartość paczki w momencie odbioru. Reklamowana paczka powinna zawierać pełny zestaw dokumentów. Bezzasadne reklamacje realizowane są na koszt Klienta. 5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych wynikających z użytkowania towaru.