DYWANIK WKŁAD MATA TOYOTA AVENSIS 2 II LIFTBACK (6911143206)

8 dni do końca
cena kup teraz
70,00 zł
z 5 kompletów
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Rokietnica, Polska
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
OFERUJEMY PAŃSTWU

WKŁAD DO BAGAŻNIKA
FIRMY REZAW - PLAST

IDEALNIE DOPASOWANE DO

TOYOTA AVENSIS 2
OD 2003 -
LIFTBACK
  • WYKONANE Z TWORZYWA KTÓRE ZAPOBIEGA PRZEMAKANIU
  • POSIADAJĄ RANTY W WYSOKOŚCI DO 5 CM
  • IDEALNIE WYPROFILOWANE POD DANY MODEL SAMOCHODU
  • ODPOWIEDNIE DO PRZEWOZU ZARÓWNO ŚRODKÓW CHEMICZNYCH,
  • SPRAWDZAJĄ SIĘ W TRAKCIE PRZEWOZU NP. PSÓW


PO ZAKUPIE PROSZĘ O WIADOMOŚĆ
Z DOKŁADNYM ROCZNIKIEM SAMOCHODU I RODZAJEM WYSYŁKI

602-67-07-76

697-60-67-69

061-8145-834

ROKIETNICA K/ POZNANIA

KURIER

18 ZŁ WPŁATA NA KONTO
22 ZŁ POBRANIE

ODBIÓR OSOBISTY

WYSYŁKA FIRMĄ KURIERSKĄ

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2-7 DNI


Dodano 2012-12-11 09:20
!!! WAŻNE !!!

W dniach od 20.12.2012 do 1.01.2013 zaplanowano urlop. Za utrudnienia przepraszamy!



Dodano 2014-12-21 20:50
WAŻNE!!!
W DNIACH OD 23.12.2014 DO 6.01.2015 ZAPLANOWANO PRZERWĘ URLOPOWĄ!!! ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY!!!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Artykuły Przemysłowe Hurt-Detal
Obornicka 20a
62-090 Rokietnica
NIP: 779-004-87-94
REGON: 632302594

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Artykuły Przemysłowe Hurt-Detal
Obornicka 20a
62-090 Rokietnica
 
Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: dywaniki_mt@wp.pl Zwrot realizowany jest na koszt kupującego chyba że towar jest uszkodzony lub został pomylony przez nas przy wysyłce. Nie odbieramy zwrotów wysyłanych za pobraniem.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dywaniki_mt@wp.pl / dywaniki_mt@onet.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.