DYWANIK BAG FORD GRAND TOURNEO CONNECT antypoślizg (6542594789)

zakończona
95,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Paczka48 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Gdańsk
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy

ZADAJ PYTANIE MAILEM:

KONTAKT TELEFONICZNY:
501 121 867
Wysyłka firmą kurierską lub Pocztą Polską:
- wpłata na konto 15zł
- wysyłka za pobraniem 20zł

Po dokonaniu zakupu prosimy o potwierdzenie adresu (łącznie z numerem telefonu) i sposobu zapłaty. Jeżeli decydujesz się na wpłatę to w tytule przelewu koniecznie podaj swój nick z allegro.

WITAMY NA NASZYCH AUKCJACH !!!

Jesteśmy firmą z długoletnim doświadczeniem w sprzedaży dywaników samochodowych. Gwarantujemy Państwu profesjonalną i szybką obsługę. Na allegro istniejemy już od kilku lat o czym świadczą tysiące pozytywnych komentarzy.

OFERUJEMY NOWĄ MATĘ (DYWANIK) PRZEZNACZONĄ WYŁĄCZNIE DO MODELU :

FORD GRAND TOURNEO CONNECT od 2014r.-

CENA: 95zł za sztukę

TERAZ NOWA, WYŻSZA BURTA 4,5 CM !!!

CECHY NASZYCH DYWANIKÓW:

  • dywanik jest dokładnie dopasowany do modelu samochodu. Wypełnia całą podłogę bagażnika, co eliminuje możliwość przesuwania się maty w bagażniku

  • posiada gumową matę antypoślizgową zapobiegającą przesuwaniu się przewożonych towarów

  • dywanik posiada wysoką burtę (4,5cm) zapobiegającą przed wydostaniem się rozlanych cieczy

  • wykonany jest z bezpiecznych i ekologicznych materiałów (certyfikat TUV)

  • dywanik dostępny jest w kolorze czarnym

  • dywanik nie przepuszcza wody, smarów itp.

  • dywanik produkowany przez polską firmę znaną z wysokiej jakości REZAW-PLAST

    Jakość potwierdzona certyfikatem.

    Wysoki brzeg dywanika 4,5cm.

    Specjalna gumowa mata antypoślizgowa...

    ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka48 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@motoryzacyjny.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres PPHU Alka, Potokowa 21d, 80-283 Gdańsk.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@motoryzacyjny.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.