DYWAN SHAGGY OBSZYTY 160X220 SALONU WYBÓR KOLORÓW (6948191680)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
110,00 zł
z 100000 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy od 5 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: oswiecim, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kształt: prostokąt
  • wzór dominujący: inny wzór
  • antypoślizgowość: nie
  • materiał wykonania: polipropylen
  • długość: 220 [cm]
  • szerokość: 160 [cm]
  • grubość: 15 [mm]
  • kolor: odcienie brązowego

DYWAN SHAGGY OBSZYTY 160X220 SALONU WYBÓR KOLORÓW

Wymiar:

  • szerokość: 160 cm
  • długość:  220 cm

miękki, włochaty, puszysty, brązowy

Na pozostałych naszych aukcjach znajdą Państwo dywany Shaggy w innych kolorach i rozmiarach

Dywan do sypialni, salonu,  pokoju dziennego

 Miła i Miękka Struktura Kudłacz

Tani Dywan + szybka wysyłka

Dywan dokładnie obszyty.

Cena: 110 zł sztuka

Dywanik Shaggy włochaty kudłaty przeznaczony do użytku domowego z wyróżnieniem salonu, pokoi dziennych i sypialni.

Praktyczny bardzo trwały, nie niszczy się podczas użytkowania.

Nie odgniata się i nie ściera.

Kolor odporny na działanie czasu i promieni słonecznych.

 Odporny na zadeptanie.

Komfortowe czyszczenie odkurzaczem lub na mokro przy pomocy gąbki i płynu do czyszczenia dywanów.

DANE TECHNICZNE:

STRUKTURA:  WŁOCHACZ bardzo miła w dotyku 

GRUBOŚĆ CAŁ: 15MM 

WAGA (G/M2): 2160 bardzo dobra jakośś

SKŁAD: 100% POLIPROPYLEN

PRODUKCJA: BELGIA

GWARANCJA: 24 M-C

OGRZEWANIE PODŁOGOWE: TAK

SPÓD: FILC doskonale izoluje od zimnej podłogi

Nasze SHAGGY uszyte są z oryginalnej miękkiej wykładziny SHAGGY.

Uszyjemy dla Ciebie dywan na każdy wymiar.

Kontakt:

poczta: ttanieshaggyy@gmail.com

telefon: 690 265 603

* odporny na ugniatanie * wytrzymały * łatwy do odkurzania *nie blaknie * wysoki komfort * ociepla podłogę

* mięciutki * delikatny * do sypialni * do salonu * do pokoju dziecięcego * ikea shaggy

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ttanieshaggyy za co najmniej 5 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 09 1020 2384 0000 9402 0206 6827
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma wykladzinyidywany.pl zajmuje sie sprzedażą wykładzin i dywanolw od ponad 6 lat.

W naszej ofercie znajdziecie państwo wykładziny i dywany tylko i wyłącznie wyprodukowane na terenie Uni Europejskej


kontakt

  • poniedziałek - piątek 07:00 - 15:00
  • sobota 09:00 - 13:00
  • niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
WYKŁADZINYIDYWANY KRZEMINSCY SPÓŁKA JAWNA
KOLBEGO 12
32-600 Oświecim
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
WYKŁADZINYIDYWANY KRZEMIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Maksymiliana Kolbego 12
32-600 Oświęcim
PL
Dodatkowe informacje

  • 1.  Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi towaru wolnego od wad.  
  • 2. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego za wady sprzedanego mu towaru na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady. Wyłączona jest na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady względem Kupującego, który jest przedsiębiorcą.  
  • 3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna sprzedanej rzeczy ruchomej zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, od dnia wydania rzeczy Kupującemu.  
  • 4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.  
  • 5. Kupujący, który jest konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia. 
  • 6. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.  
  • 7. Kupujący nie może odstąpić od umowy wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli wada jest nieistotna.  
  • 8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może w ramach rękojmi żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.  
  • 9. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.  
  • 10. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego wymiany rzeczy albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.  
  • 11. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar ma wady, Kupujący może złożyć reklamację pod adresem: allegro@kontrast.pl bądź w formie pisemnej na adres Sprzedającego.  
  • 12. Reklamacja rozpatrywana będzie po przedstawieniu dostatecznie precyzyjnych informacji pozwalających na rozstrzygnięcie jej zasadności. Jej rozstrzygnięcie ułatwi przedstawienie następujących informacji: * imię, nazwisko, * adres, e-mail Kupującego, * datę zawarcia umowy, * opis reklamowanego przedmiotu ze wskazaniem żądań Kupującego, * zdjęcie opisanej wady, * dowód zakupu, * zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego przez kuriera doręczającego, * możliwa jest sytuacja, w której Sprzedający poprosi o uzupełnienie dokumentacji albo o udzielenie dodatkowych informacji przed rozpatrzeniem reklamacji.  
  • 13. Sprzedawca rozpatruje reklamację i zawiadamia Kupującego o sposobie jej rozpatrzenia w terminie 14 dni od jej złożenia.  
  • 14. O sposobie rozpatrzenia Kupujący będzie poinformowany drogą mailową lub pocztą tradycyjną.  
  • 15. Ewentualne koszty wynikające z wymiany, naprawy bądź zwrotu leżą po stronie Sprzedającego. Przesyłki kurierskie są odbierane na zlecenie i koszt Sprzedającego.  
  • 16. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej czy też zgłosić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (jak Federacja Konsumentów). Informacje o trybie i procedurach rozstrzygania sporów znajdują się m. innymi pod adresem: www.uokik.gov.pl. 
  • 17. W kwestiach w nim nieuregulowanych, zastosowanie ma regulamin Allegro.  
  • 18. Każdy zadowolony Klient jest dla nas priorytetem. Przesyłki reklamacyjne są realizowane od razu po zgłoszeniu przez Klienta. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące