DYWAN DZIECIĘCY 200x300 GWIAZDKI RUTA SKETCH (6912245277)

zakończona
295,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 27,00 zł
  • lokalizacja: Lublin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: brak
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
produkt_614
model_217
kolekcja_115
kategoria_1
Przedmiot aukcji

Dywan White

200x300 cm

Kolekcja Stars

zobacz
Opis kolekcji

Dywan z kolekcji WHITE, to turecki wyrób z nowoczesnym wzorem doskonale pasujący do wnętrz urządzonych w takim stylu. Jego runo jest jednocześnie krótkie, ale miłe w dotyku i przy tym łatwe do utrzymania w czystości. Dywany tego typu dzięki swojej przystępnej cenie mają duży wybór wzorów i rozmiarów.

Dywany typu BCF wykonane są z przędzy polipropylenowej, na naturalnym spodzie jutowym. Produkt ten jest łatwy w utrzymaniu, odporny na ścieranie, odbarwienia, środki chemiczne i mole. Można łatwo utrzymać je w czystości poprzez odkurzanie i stosowanie szamponów i innych środków do prania dywanów. Dokonanie tego wyboru to zadowolenie klienta i oszczędność pieniędzy.

Informacje o produkcie
  • Waga 1m2: 1,6 kg
  • Skład: 100% polipropylen
  • Wysokość runa: ok 9mm
  • Ilość pęczków: 185.000
  • Różnica wymiarów: +/- 2%
  • DYWAN MONO - 200x300 - RUTA - CHEVRON - SKETCH - KONICZYNA

Zakupy dokonane do godziny 12:00 realizowane są tego samego dnia!

Dostępne kolory i wzory
Zobacz inne rozmiary
Zobacz także
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 27,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PHU Adara
ul. Długa 52
24-300 Opole Lubelskie
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności za nabyty towar. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: info@adara.net.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres PHU Adara, ul.Długa 52 24300 Opole Lubelskie Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie zwraca Kupującemu kosztu odesłania Towaru.

reklamacje

Sprzedający zobowiązany jest wydać Klientowi towar wolny od wad fizycznych i prawnych. Sprzedający odpowiada wobec Klienta jeśli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę wadliwego produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Sprzedający zobowiązany jest ustosunkować się do reklamacji i powiadomić Klienta będącego konsumentem o sposobie dalszego postępowania w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania reklamacji. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży Reklamacje Klient będący konsumentem winien złożyć: w formie pisemnej- wysyłając lub dostarczając osobiście zgłoszenie reklamacyjne, w tym sporządzone na formularzu reklamacyjnym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu na adres pocztowy Sprzedającego wskazany wyżej w treści niniejszego Regulaminu pod pozycją: Dane kontaktowe. wysyłając zgłoszenie reklamacyjne pocztą elektroniczną na adres: info@adara.net.pl ustnie do protokołu w siedzibie Sprzedającego. Dla zawiadomień o których mowa wpunktach a)-b) Klient może skorzystać z wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Klient może złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zgłoszenie reklamacyjne na trwałym nośniku, gdzie wskazane zostaną co najmniej: imię, nazwisko lub nazwa i adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), opis wady i termin w jakim została ona stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację. Do zgłoszenia dołączyć należy dowód zakupu reklamowanego towaru, a w przypadku zgłoszenia reklamacji za pomocą poczty elektronicznej także zdjęcie (zapisane w formacie jpg lub skan dowodu zakupu, zapisany w pliku typu PDF. W celu szybszego rozpatrzenia reklamacji Klient może także dołączyć do zgłoszenia reklamacyjnego zdjęcia reklamowanego towaru (w formacie jpg). Ułatwi to rozpoznanie ewentualnych wad bez konieczności odsyłania towaru Sprzedającemu. Jeśli zdjęcia nie będą wystarczające dla rozpatrzenia reklamacji Sprzedający powiadomi o tym niezwłocznie Kupującego i poprosi go o odesłanie towaru w celu jego zbadania lub też przekazanie go w tym celu osobie upoważnionej przez Sprzedającego. W przypadku braku dołączenia zdjęć do zgłoszenia reklamacyjnego Klient winien odesłać towar Sprzedającemu. Towar odesłany winien być Sprzedającemu na adres pocztowy wskazany wyżej w pozycji: Dane kontaktowe. Sprzedający zwraca Klientowi będącemu konsumentem poniesione koszty odesłania towaru w celu rozpatrzenia reklamacji (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy, innego niż forma dostawy wskazana przez Sprzedającego wyżej w pkt. V.3 Regulaminu, która wiązałaby się z niższymi kosztami). W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedającemu za zakup danego towaru. Klient nie będący konsumentem odsyła reklamowany towar na swój koszt. Sprzedający nie zwraca Klientowi nie będącemu konsumentem kosztów wysyłki reklamowanego towaru i jedynie w przypadku uznania reklamacji Sprzedający wysyła Klientowi na swój koszt towar wolny od wad lub towar naprawiony. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

pozostałe informacje

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Na nasze towary udzielamy 3 - miesięcznej gwarancji