Dystanse głośnikowe MDF Honda Civic EJ 6 9 95-2001 (6860486026)

zakończona
44,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
Zakupy od 999 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał: płyta MDF
  • waga (z opakowaniem): 0.99 [kg]

WIERTŁO+ŚRUBY+WKRĘTY­+ MDF-D.06 + ZRS-AG10

RADRAMMDF

MIEJSCE MONTAŻU GŁOŚNIKÓW

ZESTAW ZAWIERA:

1 x komplet prawy i lewy impregnowany i lakierowany dystans MDF pokazany na zdjęciu

1 x komplet śrub i wkrętów pokazany na zdjęciu (w formie gratisu)

1 x komplet redukcji do fabrycznej instalacji głośnikowej w drzwiach pokazany na zdjęciu (w formie gratisu)

OFERUJEMY NA TEJ AUKCJI NAJLEPSZE PROFESJONALNE DYSTANSE MDF WIELOKROTNIE IMPREGNOWANE I LAKIEROWANE.

MOŻNA KUPIĆ NA INNYCH AUKCJACH DYSTANSE MDF TANIEJ - ALE ZAPYTAJCIE SPRZEDAWCÓW PRZED ZAKUPEM CZY ICH DYSTANSE SĄ ZABEZPIECZONE PRZED WILGOCIĄ W SAMOCHODZIE.

Zapraszamy na tej aukcji do zakupu najlepszych dostępnych w Polsce dystansów z MDF. Sprzedajemy te dystanse od wielu lat i nigdy nie mieliśmy ani jednej reklamacji. Dystanse są produkowane przez sterowane komputerowo obrabiarki dlatego wszystkie mają idealnie zgodne wymiary i zawsze pasują. Jeżeli zachodzi potrzeba sklejenia kilku warstw MDF to są dodatkowo zszywane. Na koniec poddawane są 3-krotnej impregnacji i po wysuszeniu są lakierowane. Dystanse są szlifowane, impregnowane, ponownie szlifowane, ponownie impregnowane 3 razy. Dzięki temu nigdy wam nie napuchną nawet zanurzone w wodzie. Sama impregnacja środkiem konserwującym nie wystarcza. Trzeba dystans zabezpieczyć na trwałe i do tego służy lakier. Lakierowanie dystansów odbywa się poprzez ich kilkukrotne zanurzanie w lakierze do momentu kiedy przestaną go "pić".

Są następnie suszone w specjalnej suszarni w powolnym procesie i odpowiedniej temperaturze, który trwa ok 2-3 dni stąd są o wiele droższe, ale przede wszystkim zdecydowanie lepsze od nie lakierowanych. Otrzymane w ten sposób dystanse są odporne na wilgoć, rozwarstwianie i pękanie. Dzięki impregnacji i lakierowaniu są również utrwalone i utwardzone. MDF to zmielona płyta z drewna dlatego proces impregnacji i lakierowania ma takie duże znaczenie. Bez tego dystans z MDF rozwarstwi się jak wafel. Pomimo utwardzenia w procesie obróbki dystanse z MDF zachowują swoje zasadnicze właściwości - są z drewna, które zupełnie inaczej niż plastik pochłania drgania, nie trzeszczy i nie pęka przy dokręcaniu.

W porównaniu z dystansami z plastiku (ABS) są o wiele lepsze. Głośniki lepiej w nich brzmią, można dystanse mocniej i pewniej (bez obawy pęknięcia) przykręcić do blachy w drzwiach i można do dystansu z MDF o wiele pewniej przykręcić głośnik. Nie grozi przy montażu pęknięcie (co zdarza się często w przypadku plastiku).

Ponadto dystanse z MDF można modyfikować w pewnym zakresie pod wymiar blachy w drzwiach (nawet nożem do tapet), jak również można je zmodyfikować pod głośnik (jeżeli okaże się że kosz głośnika jest trochę za szeroki). Można je sklejać itd. Mają same zalety, są długowieczne i zaledwie trochę droższe od plastikowych.

Jeżeli to jeszcze kogoś przekona, to produkowane są w Polsce przez bardzo porządnego i solidnego gościa i kupując je na naszej aukcji dacie zarobić polskiemu przedsiębiorcy. Zresztą pojawiają się coraz częściej na niemieckim Ebayu za kosmiczne pieniądze, bo Niemcy się połapali że to super towar.

MONTAŻ:

Proszę pamiętać, że przed przykręceniem głośnika do dystansu trzeba najpierw nawiercić w dystansie otwory pod głośnik wiertłem o średnicy 2mm. Następnie przykręcamy dystans do samochodu a na końcu do dystansu dokręcamy głośnik.

DO KOMPLETU Z DYSTANSAMI DOKŁADAMY GRATISY

PIERWSZY GRATIS

Komplet śrub i blachowkrętów do montażu dystansu do drzwi i do montażu głośnika do dystansu. Każdemu się może wydawać, że ma odpowiednie śruby do zamocowania dystansów do blachy w drzwiach. Mnie też tak się kiedyś wydawało. Straciłem pół godziny na dobraniu śrub, nakrętek i podkładek i wkrętów w sklepie i jeszcze musiałem po to specjalnie pojechać kilka kilometrów. Może to śmieszne, ale stąd narodził się pomysł, jak ulżyć naszym szanownym klientom.

DRUGI GRATIS

Fabryczne głośniki w drzwiach podłączone są do fabrycznej instalacji przy pomocy specjalnych złączek. Żeby podłączyć nowe głośniki trzeba te złączki poprzecinać, dolutować do nowych głośników, zaizolować. Wielu kierowców w ten sposób niszczy nieodwracalnie fabryczną oryginalną instalację. Nie trzeba tak robić. My dajemy w komplecie z dystansami gotowe redukcje do fabrycznych kostek w drzwiach gratis. Już nie trzeba nić przecinać. Na piny od głośników nasuwamy wsuwki, a do fabrycznych kostek wciskamy złącza. Bez cięcia, lutowania, Profesjonalnie jak należy.

Gdyby się okazało, że oferowane przez nas redukcje na kable głośnikowe do instalacji fabrycznej nie pasują do waszych samochodów to proszę nie mścić się za to komentarzami. Jest tyle modeli samochodów produkowanych w wielu krajach z różnych roczników, że mogą zdarzyć się rozbieżności wynikające z naszej niewiedzy. Jako jedyni w dobrej wierze dokładamy takie redukcje gratis i proszę w przypadku problemów nas nie karać.

TRZECI GRATIS

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u RADIOWERAMKILODZ za co najmniej 999 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Paczka24 16,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Paczka48 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 24,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PERFECT
Romanowska 55F Lok 10
91-174 Łódź
NIP: 7751664715
REGON: 610330461

kontakt

  • 42 7121915
    Dział sprzedaży czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PERFECT
Romanowska 55F Lok 10
91-174 Łódź
 
1. Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć firmie Perfect stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: ramki.radiowe.lodz@gmail.com Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza znajdującego się pod adresem: http://audiocar.home.pl/FOTO/sklep/Formularz.pdf (powyższy adres należy skopiować i wkleić w miejsce adresu w przeglądarce) lub skopiuj poniższy tekst i uzupełnij dane: Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) iż transakcja nie doszła do skutku i w związku z tym odstępuję od umowy zawartej za pomocą portalu Allegro) . Nr aukcji: Adres email: Dane kupującego: Data zakupu: Przesyłkę należy nadać na adres: PERFECT 91-174 Łódź ul. Romanowska 55F lokal nr 10 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Odesłany przedmiot musi być kompletny, w fabrycznym nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów montażu i używania. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot środków przez Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli firma Perfect wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi firma Perfect nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie firma Perfect nie ma kontroli; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 3. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w firmie Perfect są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez firmę Perfect. będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodz. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 5 UWAGA-WAŻNE Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zakupy dokonane w naszym sklepie na fakturę VAT w celu dalszej odsprzedaży lub odliczenia podatku Vat nie są sprzedażą konsumencką. Dla przedmiotów zakupionych na FAKTURĘ VAT - NIE MA ZWROTÓW KONSUMENCKICH i korekt faktur sprzedaży.

reklamacje

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. W przypadku kiedy sprzedający nie otrzymał pisemnej gwarancji, gwarancja realizowana jest przez firmę Perfect na podstawie paragonu. W przypadku kiedy gwarantem jest firma Perfect kupujący winien odesłać reklamowany produkt na adres sklepu lub dostarczyć go osobiście Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt firmy Perfect. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Firma Perfect odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa ( gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas nieumiejętnego montażu lub niewłaściwego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu). W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres Perfect. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Perfect niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez firmę Perfect albo firma Perfect nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. Firma Perfect rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Perfect nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu (kiedy reklamacja została uznana za zasadną), koszty dostawy ponosi firma Perfect. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Adres do reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku gdy gwarantem jest firma Perfect (brak innej gwarancji), produkt należy odesłać na adres sklepu Perfect: PERFECT 91-174 Łódź, ul. Romanowska 55F lokal nr 10

pozostałe informacje

Poza obowiązującymi przepisami wynikającymi z Ustaw i różnych przepisów itd. najważniejszą dla nas zasadą jest dobro klienta oraz zdrowy rozsądek. Dlatego jeżeli coś pójdzie nie tak zawsze lepiej się dogadać niż się pokłócić. Prosimy o tym pamiętać i kontaktować się z nami zarówno przed zakupem jak i po zakupie. Sklep stacjonarny, w którym można odebrać przedmioty z allegro: 91-174 Łódź ul. Romanowska 55F lokal 10 poniedziałek - piątek: 8:00-18:00 sobota: 10:00-13:00 Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny. Nie obsługujemy płatności kartą, tylko gotówka.