Dystanse dystans GERMANY 50mm BMW X5 E70 X70 HR (6999456359)

zakończona
490,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • Niemcy 45,00 zł
  • lokalizacja: Gdańsk, Polska
  • czas wysyłki: do 7 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 2 [kg]

opis

Kontakt

Wysyłka

  • Płatność z góry - 15zł
  • Pobranie - 20zł

oryginalne i bezpieczne dystanse

Dystanse poszerzające wyprodukowane w Niemczech

Posiadają certyfikat TUV

Model 2x25mm (50mm na oś)
Dystrybutor Chromemaster Automotive
Material Aluminium
Kolor / Wykończenie Srebrny / Czarny *
Czas realizacji 48h do 7 dni roboczych
Ilość elementów w komplecie 2 dystanse + 10 śrub

* - dostępny dla wybranych modeli samochodów.

Przedmiot pasuje do BMW X5 E70 2006-2013
Oraz wszystkich
samochodó­w z parametrami:
otwór centrujący: 74,0 mm
rozstaw śrub: 5/120

Po zakupie prosimy o informację do jakiego konkretnie modelu auta mają pasować zamawiane dystanse.

Na naszych aukcjach znajdziesz również:

- nakładki chromowane na klamki i lusterka
- listwy stalowe, chromowane, ochronne tylnego zderzaka
- listwa chromowana na dół tylnej klapy
- orurowanie przednie, boczne oraz tylne!
- chromowana listwa stylizacyjna na dolną krawędź klapy tylnej
- relingi oraz poprzeczki / belki (bagażnik) do relingów

Pytania

Galeria

Promocja

Sposób montażu stopni i akcesoriów.

GWARANTUJEMY że dystanse są zrobione bardzo precyzyjnie pod konkretny model auta, nie będą stukać ani nie będzie efektu "bicia" w kole.

Sposób montażu pierścieni dystansujących:

Pamiętaj aby sprawdzić dokręcenie śrub po przejechaniu 200 km!

Zalecamy montaż w profesjonalnym zakładzie mechanicznym.

Wysyłka

Przesyłki nadajemy pocztą polską lub kurierem. Ceny wysyłki podane są na górze aukcji. Kupując kilka przedmiotów z różnych naszych aukcji za przesyłkę płacisz tylko raz.

Za zakupione na naszych aukcjach rzeczy możesz zapłacić na trzy różne sposoby: (szczegóły - KLIKNIJ TU) - przelew na konto - pobranie - płatność kartą kredytową poprzez PAYU

Dane do dokonywania wpłat:

Chromemaster Automotive
Kamil Niezgoda
24 1160 2202 0000 0000 8189 2913 Millennium Bank

Iban: PL 24 1160 2202 0000 0000 8189 2913
Swift: BIGBPLPW
Millennium Bank S.A.

Współpracujemy z GLS oraz UPS.

Kontakt.

Masz pytania? Napisz do nas.
e-mail: biuro@chromemaster.p­l
Biuro obsługi:
+48 608 507 248
+48 503 417 748

Obsługa klientów: 8.00 - 18.00

Zapewniamy profesjonalną i uczciwą obsługę!

Item description

Model 2x25mm (50mm per axis)
Distributor Chromemaster Automotive
Material Aluminium
Color / Finish Silver / Black *
Delivery time 48 hours or up to 8 days
Items in one set 2 distance + 10 screw

* - available for selected car models

Installation..
Just take off your wheel, clean the wheel hub, screw in the spacers than screw in the wheel. And it's done!
Remember to control screws after you drive some 200 km.
We encourage to install spacers in professional service.

Customers from Russia and countries outside the European Union please contact us by email before ordering.

Regulamin



Regulamin zakupów na witrynach firmy Chromemaster Automotive.
Pełna treść regulaminu znajduje się na stronie firmy oraz na stronie informacyjnej sklepu allegro, którą uruchomisz klikając tutaj.

Regulamin skrócony.

§ I - Warunki ogólne.
Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed dokonaniem zamówienia

§ II - Ceny i opłaty.
Produkty oraz ceny zamieszczone na stronie www.chromemaster.pl / www.sklep-tuningowy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego - są wyłącznie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC. Ceny mogą ulec zmianie nawet po złożeniu zamówienia przez Klienta - w takim (wyjątkowym) przypadku zamówienie zostaje wstrzymane do realizacji, a Klient informowany jest o obowiązujących cenach. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo do anulowania transakcji. W przypadku wyświetlenia produktów o cenie sprzedaży "0zł" transakcje zostaną automatycznie anulowane. W przypadku niedostępności zamówionego produktu na magazynie dostawców Klientowi przysługuje zwrot wpłaconych zaliczek lub całej wartości produktu.

§ III - Czas realizacji zamówienia.
Czas realizacji zamówienia to okres w jakim Firma Chromemaster Automotive podejmuje się wysłać towar. Łączny czas oczekiwania na towar to czas realizacji zamówienia + czas transportu towaru przez podmiot doręczający (w przypadku firm kurierskich to od 24 do 72 godzin)

§ IV - Realizacja zamówień.
1. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z tym, że zostanie ono w pełni zrealizowane. Firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w części lub w całości w razie braku zamówionego towaru lub z innych przyczyn.
2. Klient jest informowany o wszelkich opóźnieniach związanych z realizacją zamówienia np. z powodu braku towaru.
3. W razie zmiany ceny towaru w trakcie procesu realizacji zamówienia firma Chromemaster Automotive gwarantuje poinformowanie o tym klienta i zapewnia możliwość anulowania zamówienia.
4. W niektórych sytuacjach (znacząca wartość zamówienia, produkt dostępny wyłącznie na zamówienie indywidualne) firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki od Klienta.

§ V - Odpowiedzialność sklepu.
1. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
2. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
3. Firma Chromemaster Automotive nie uwzględnia reklamacji z tytułu różnic między wyglądem zakupionego towaru, a jego wyglądem na stronie internetowej. Zdjęcia i rysunki zamieszczone na stronie sklepu mają charakter wyłącznie poglądowy - mają na celu przybliżyć rzeczywisty wygląd towaru.
4. Firma Chromemaster Automotive nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w trakcie jego dostawy. Sposób postępowania w przypadku powstania uszkodzeń w trakcie transportu towaru do klienta określony został w paragrafie VII.

§ VI - Odpowiedzialność klienta.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją oraz zobowiązaniem się do odbioru towaru a także do uiszczenia zapłaty za towar. W przypadku odmowy odbioru towar klient zobowiązany jest do zwrotu poniesionych przez Sprzedającego kosztów związanych z dotychczasową realizacją zamówienia.

§ VII - Odbiór towaru przez klienta
Zawsze dokładamy wszelkich starań aby towar dojechał nieuszkodzony w idealnym stanie. Klient ma obowiązek sprawdzić dostarczany towar w obecności kuriera w momencie jego odbioru. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i reprezentujemy Klienta przed firmą UPS oraz GLS w dochodzeniu odszkodowania. Tak zgłoszona szkoda rozpatrywana jest do ok. 28 dni roboczych. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść Klienta. Tak samo należy postępować w przypadku dostawy towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej. Proszę jednak wziąć pod uwagę że reklamacja najprawdopodobniej nie zostanie uwzględniona przez Pocztę Polską.

§ VIII - Gwarancja i zwroty
1. Na każdy sprzedawany produkt udzielana jest gwarancja ustalona przez producenta i zgodna z przepisami obowiązującymi w Polsce. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i to od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu lub dostępny jest po zadaniu pytania na ten temat.
2. Każdy zwracany do nas produkt powinien zawierać dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz oryginalne opakowanie. Brak dokumentu zakupu lub opakowania oznacza złamanie zasad reklamacji/zwrotów i uniemożliwia zgłoszenie reklamacji lub zwrot produktu.
3. Klient ma prawo do zwrotu towaru do firmy Chromemaster Automotive bez podania przyczyny zgodnie z obowiązującymi przepisami. Więcej informacji odnośnie zwrotów towaru można znaleźć w pełnej wersji regulaminu.
4. Zwracając towar klient ma obowiązek dołożyć wszelkich starań aby przedmioty były zapakowane bezpiecznie i profesjonalnie. Opakowanie ma uniemożliwić uszkodzenie towaru przez przewoźnika. Towar w ramach zwrotu lub zgłoszenia reklamacyjnego musi zostać odesłany do Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną i ubezpieczoną (polecamy przesyłki kurierskie). W przypadku uzasadnionych zwrotów reklamacyjnych koszty transportu zostaną zwrócone przez Sprzedającego. Istnieje również możliwość ustalenia ze Sprzedającym aby dokonał on odbioru towaru na swój koszt ze wskazanego przez Kupującego adresu.

§ IX - Montaż towaru
W przypadku niektórych produktów wymagany jest profesjonalny montaż. Zakładając produkt we własnym zakresie Klient bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe jego funkcjonowanie.

Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Gdańsk, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
8 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
8 dni roboczych
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Czechy
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Irlandia
pierwsza sztuka
140,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Słowacja
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Holandia
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Litwa
pierwsza sztuka
75,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Francja
pierwsza sztuka
75,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Belgia
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Dania
pierwsza sztuka
80,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Hiszpania
pierwsza sztuka
145,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Austria
pierwsza sztuka
85,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Punkty odbioru

Chromemaster Automotive
Przyrodników 1H
80-298 Gdańsk
woj. pomorskie
email: sklep.tuningowy@gmail.com

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    24 1160 2202 0000 0000 8189 2913
    85 1140 2004 0000 3402 5417 8019

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Chromemaster Automotive
Przyrodników 1H
80-298 Gdańsk
Dodatkowe informacje

1. Wszystkie towary będące w ofercie Sprzedającego Chromemaster są fabrycznie nowe i objęte są gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.


2. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep.tuningowy@gmail.com lub biuro@chromemaster.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 


3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

     - imię, 

     - nazwisko, 

     - adres, 

     - adres e-mail Kupującego, 

     - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

     - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

     - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (np. zdjęcia pokazujące że towar nie pasuje bądź że są 

       z nim inne problemy). 


4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


7. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru z zawartą z Klientem umową, które zostało stwierdzone przez Klienta przed upływem 2 lat od momentu dostawy towaru. Klient w takim przypadku zobowiązany jest do powiadomienia Sprzedającego o stwierdzonej niezgodności z zawartą umową w ciągu 2 miesięcy od dnia wykrycia niezgodności.


8. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Chromemaster Automotive
Przyrodników 1H
80-298 Gdańsk

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwroty zakupionego towaru ---- http://www.allegro.chromemaster.pl/allegro2/sInfo/zwroty.html

O sprzedającym
chromemaster
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

1100

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Za zakupione na naszych aukcjach rzeczy możesz zapłacić przelewem, kartą kredytowa bądź przy odbiorze przesyłki. Konto do wpłat: Chromemaster Automotive 24 1160 2202 0000 0000 8189 2913 - Bank Millennium. Jesteśmy przekonani, że współpracę z nami uznasz za udaną. Firma Chromemaster Automotive NIP: 742-208-93-97 REGON: 280162659 tel. +48 608-507-248 adres magazynu: ul. Przyrodników 1H, 80-298 Gdańsk. Wystawiamy paragony lub faktury VAT na życzenie.

Pozostałe informacje

Adres na który prosimy kierować wszelką korespondencję: 

ul. Przyrodników 1H, 80-298 Gdańsk.