DYSK TWARDY 2.5'' SEAGATE ST500LT012 500GB SATA3 (6911998844)

zakończona
105,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • lokalizacja: Stary Sącz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • pojemność dysku (GB): 500.0
  • pamięć podręczna (MB): 16
  • prędkość obrotowa : 5400 obr./min.
  • interfejs: SATA III

opis

Q

  • 1
  • 2
  • 3
  • KONTAKT

Q-parts

e-mail: q-parts@poczta.pl

tel: +48 576 961 076

  • WYSYŁKA

1. Przesyłki wysyłamy listem poleconym, paczką pocztową lub kurierem.

2. W każdej aukcji koszty przesyłki są określone w zakładce "Dostawa i płatność".

3. Przesyłki wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin.

4. Istniej możliwość odbioru osobistego w Starym Sączu po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub mailowym.

  • INFORMACJE

1. Na każdy przedmiot udzielamy 30-dniowej gwarancji (chyba, że w opisie aukcji jest zaznaczone inaczej).

2. Akceptujemy 3 formy płatności: PayU, przelew na konto, lub płatność przy odbiorze (pobranie).


3. Do każdego zakupu wystawiamy paragon. Paragon jest potwierdzeniem gwarancji. Na życzenie wystawiamy fakturę (nie wystawiamy faktur VAT).


4. Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu, reklamacji, odstąpienia od umowy znajdują się na aukcji w zakładce "Informacje od sprzedającego".


5. Fotografie na naszych aukcjach zawsze przedstawiają rzeczywisty stan sprzedawanego przedmiotu.

PRZEDMIOT SPRZEDAŻY:

DYSK TWARDY 2.5'' SEAGATE ST500LT012 500GB SATA2

OPIS PRZEDMIOTU:

Przedmiot jest używany, oryginalny, testowany, sprawny, stan db.

GWARANCJA:

Na przedmiot udzielamy 30-dniowej gwarancji rozruchowej.

PASUJE DO:

LENOVO G50-30 G50-45 G50-70 Z50-45 Z50-70
i innych laptopów z kieszenią 2.5" oraz złączem SATA
Dysk w wersji slim - grubość 7mm.

GALERIA:
(kliknij, aby powiększyć)

POZOSTAŁE INFORMACJE:

  • Na innych aukcjach części do LENOVO G50-30 i wielu innych laptopów.

  • Fotografie przedstawiają rzeczywisty stan sprzedawanego przedmiotu.

#107

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT

Gwarancja

1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

 Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i  zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli  sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone  powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie  Cywilnym. Na wszystkie towary udzielamy  30-dniowej gwarancji, chyba że w opisie aukcji został podany inny  termin. Gwarancją nie są objęte towary sprzedawane jako niepełnowartościowe (nietestowane, uszkodzone). Kupujący może składać  Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem  q-parts@poczta.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie  złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres,  adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę  reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,  wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Wymogi podane w zdaniu  poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność  reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Reklamowany towar z tytułu gwarancji należy odesłać bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż 14-dni od zgłoszenia reklamacji.  Kupujący  dołącza do odsyłanego produktu podpisany protokół reklamacji.  Wzór protokołu reklamacji kupujący otrzymuje na adres e-mail po  wcześniejszej informacji o reklamacji. Jeżeli podane w reklamacji dane  lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji  Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we  wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni  od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Brak ustosunkowania się  Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał  reklamację za uzasadnioną. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na  podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W  przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji  Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z  niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie  dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez  Sprzedającego o dostarczenie Towaru na adres Q-parts Piotr Kulig,  Partyzantów 40A, 33-340 Stary Sącz.   POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ  ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR  Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez  Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych  (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których  zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi  Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Kupujący będący konsumentem  posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych  sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Kupujący  uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.  o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin  organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa  rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w  sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o  Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia  sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i  trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach  internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji  Handlowej. Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie  rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając  także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów  lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona  konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów  Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod  bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email  porady@dlakonsumentow.pl. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Q-parts Piotr Kulig
Partyzantów 40A
33-340 Stary Sącz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: Q-parts Piotr Kulig, Partyzantów 40A, 33-340 Stary Sącz; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: q-parts@poczta.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku umowy sprzedaży od dnia wydania Towaru, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi od dnia jej zawarcia. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych. Kupujący dołącza do odsyłanego produktu podpisany protokół zwrotu/reklamacji. Wzór protokołu zwrotu/reklamacji kupujący otrzymuje na adres e-mail po wcześniejszej informacji o odstąpieniu od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego, chyba że konsument wskaże inny sposób. Konsument może zwrócić Towar Sprzedającemu na adres: Q-parts Piotr Kulig, Partyzantów 40A, 33-340 Stary Sącz. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru przez Kupującego. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.