Dysk SSD SanDisk 2.5'' Ultra II 240 GB SATA III (6541994031)

zakończona
332,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
  • lokalizacja: Odbiór w salonach 3-4 dni
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pojemność dysku (GB): 240.00
  • stan: nowy
  • maks. prędkość odczytu MB/s: 550
  • maks. prędkość zapisu MB/s: 500
Kod producenta: SDSSDHII-240G-G25
PRU
HD-SSD25-SND-025
Dysk SSD SanDisk 2.5'' Ultra II 240 GB SATA III
2.5'' | SSD | 240 GB | 550/500 MB/s | Serial ATA3 | 7mm


Cechy główne

  • wysokość: 7 mm
  • interfejs: Serial ATA III
  • szybkość odczytu: 550 MB/s
  • format szerokości: 2.5 cala
  • pojemność: 240 GB
Opis


Popraw wydajność pracy Twojego komputera klasy PC 28 razy dzięki łatwej i niedrogiej wymianie na dysk SSD SanDisk Ultra II. Ciesz się czasem uruchamiania komputera, ładowania aplikacji i prędkość transferu plików, o których można tylko pomarzyć podczas pracy na zwykłym dysku twardym (również wydłużonym czasem pracy na baterii oraz cichszć pracą bez generowania ciepła).

Niezależnie od sposobu wykorzystania komputera, technologia SanDisk nCache poprawia komfort pracy, oferuje większść prędkość i długoterminowe rezultaty, nawet kiedy jednocześnie łączysz się ze znajomymi, robisz zakupy i oglądasz mecz. Potwierdzona w testach wytrzymałość na wstrząsy i drgania oznacza, że Twoje dane będą bezpieczne, nawet gdy uciszysz komputer. Modernizacja poprzez instalację dysku SSD SanDisk Ultra II sprawia, że stary sprzęt zaczyna zachowywać się jak z pod igły bez potrzeby wydawania pieniędzy na nowy komputer.

Funkcje i zalety

  • Lepsza ogólna wydajnść systemu
  • Zwiększona produktywność, krótszy czas oczekiwania
  • Szybkie właczanie i wyłączanie komputera
  • Zapisywanie i przenoszenie dużych plików multimedialnych w kilka sekund
  • Wydajna praca z wieloma zadaniami i lepsze zarządzanie pracą
  • Cicha praca bez wytwarzania ciepła
  • Niski pobór mocy
  • Duża pojemność


Osiągi


  • Do 28 razy lepsze wyniki niż typowy dysk twardy
  • Znacznie lepsza ogólna wydajność systemu, szybsze ładowanie aplikacji oraz szybki czas reakcji
  • Technologia nCache 2.0 gwarantuje zwiększon± szybkość i wytrzymałość
  • Prędkość odczytu : 550 MB/s
  • Prędkość zapisu : 500 MB/s
  • Bez zbędnego czekania na uruchomienie i zamknięcie systemu
  • Szybkie ładowanie gier i lepsza wydajność
Sprawdzona niezawodność: Odporny na wstrząsy i drgania. Panel SSD informuje o stanie dysku i dostępnych aktualizacjach. Odporność na działanie wstrząsów sprawia, że przechowywane dane są zawsze bezpieczne - nawet po upuszczeniu komputera.

Komfort i wygoda: Brak ruchomych części sprawi, że Twój komputer będzie pracował cicho i nie ulegnie przegrzaniu. Dłuższa żywotność baterii nawet do 15%.

Dane techniczne

  • Pojemności: 240GB
  • Interfejs: SATA Revision 3.0 (6Gbit/s)
  • Temperatura pracy: 0C do 70C
  • Odporność na wstrząsy: do 1500G @ 0,5 m/s
  • Odporność na drgania (podczas działania/przechowyw­ania): 5 gRMS, 10-2000 Hz / 4,9 gRMS, 7-800 Hz
  • Wytrzymałość : średni czas pomiędzy awariami (MTBF): 1,75 mln godzin
  • Wymiary : 69.85mm x 100.5mm x 7.0 mm
  • Gwarancja : 3 lata


Zaufaj SanDisk

Produkty SanDisk zostały wykonane w zgodzie z najwyższymi standardami i rygorystycznie przetestowane. Możesz zaufać wyjątkowej jakości, wydajności i niezawodności każdego produktu SanDisk.

Zdjęcia
Specyfikacja
stan
  • nowy
gwarancja
  • 3 lata
producent
  • SanDisk
format szerokości
  • 2.5 cala
typ
  • SSD
interfejs
  • Serial ATA III
pojemność
  • 240 GB
rodzina produktów
  • Ultra II
szybkość zapisu
  • 500 MB/s
szybkość odczytu
  • 550 MB/s
niezawodność MTBF
  • 1750000 godz.
wysokość
  • 7 mm
długość
  • 100.5 mm
Odbiór osobisty
O nas
Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
Kody systemowe: TS61ec8e58af4d8c757f­3fdadd417f8990 2610425 SDSSDHII-240G-G25 HD-SSD25-SND-025 PMODATA_PRU ACTYPE_AWARD ACTYPE_HOMEP
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 61 66 88 500
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 22:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 21 dni

adres do zwrotu:
Komputronik SA
Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki
Polska
 
Zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

reklamacje

Procedura reklamacji 1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.