Dysk SSD ADATA 120GB Premier SP550 SATA III 2,5'' (6541299361)

zakończona
179,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: 20 MIAST: Warszawa,Wrocław,Kraków…
  • czas wysyłki: natychmiast
  • pojemność dysku (GB): 120.00
  • stan: nowy
  • maks. prędkość odczytu MB/s: 560
  • maks. prędkość zapisu MB/s: 410

Dysk SSD A-DATA Premier SP550


  • Pojemność 120 GB
  • Interfejs SATAIII
  • Maksymalna szybkość odczytu 560 MB/s
  • Maksymalna szybkość zapisu 410 MB/s
  • Wsparcie dla RAID i Data Shaping
  • Inteligentne buforowanie SLC

Cechy i funkcje

SSD Premier SP550
Skuteczne przyspieszenie Twojego komputera


Zobacz całą galerię

Na przeciw rosnącym zapotrzebowaniu na SSD
Doskonały stosunek kosztów do wydajności

ADATA Premier SP550 jest wyposażony w TLC flash i kontroler SMI, zapewniając użytkownikom niedrogie uaktualnienie bez poświęcania wydajności. Wyposażony w silnik LDPC ECC, RAID, oraz teechnoligię Data Shaping, Premier SP550 zapewnia integralność danych i utrzymuje wysoką stabilność. Jest również wyposażony w ultra-wysokie TBW (Total Bytes Written) zapewnia doskonałą trwałość. Dodatkowo obsługuje bufor SLC i bufor pamięci podręcznej DDR3 DRAM co znaczna poprawia prędkości zapisu/odczytu. Jeśli szukasz ulepszenia z doskonałym stosunkiem kosztów do wydajności, Premier SP550 jest niewątpliwie idealnym wyborem!


Szybciej, Stabilniej, Więcej!
Twoje najlepsze ulepszenie

Premier SP550 korzysta z technologi TLC flash i kontrolera SMI dla niesamowitej wydajności. Jest również wyposażony w zaawansowaną technologię korekcji błędów i wysoką sprawność energetyczną.


Zaawansowany silnik LDPC ECC
Silna ochrona danych

Posiada zaawansowaną technologię LDPC ECC, Premier SP550 oferuje niezawodność z silną ochroną danych i lepszą trwałość niż porównywalne produkty.


RAID i Data Shaping dla najwyższego poziomu ochrony
Integralność danych

Poprzez wsparcie RAID i Data Shaping, Premier SP550 zapewnia integralność danych i zapewnia większą żywotność, stabilność a w wyniku lepszy zwrot z inwestycji.


Inteligentne buforowanie SLC
Większa wydajność odczytu/zapisu

Inteligentny algorytm umożliwia buforowanie pamięci SLC NAND flash, aby działać w trybie SSD SLC co zwiększa wydajność odczytu/zapisu.


Długowieczność dysku z wysokim TBW
Znacznie trwalszy

Liczba zapisywalnych bajtów lub TBW odnosi się do tego, ile razy można cały SSD w jednej długości życia. Ocena TBW dla SP550 przewyższa porównywalne modele, co oznacza znacznie trwalsze SSD.


Niższe zużycie energii oraz
Dłuższa żywotność baterii

Premier SP550 obsługuje technologię DEVSLP (usypiania urządzeń) dla lepszej efektywności energetycznej. Powoduje to obniżenie kosztów energii elektrycznej i długotrwałą żywotność baterii.


Oprogramowanie SSD Toolbox
Łatwa konfiguracja

Darowe oprogramowanie dla dysków SSD A-DATA SSD Toolbox pozwala na latwą i prostą konfiguracje, optymalizacje oraz monitoring dysków SSD od stanu ogólnego do szczegółowych danych dotyczących stanu dysku oraż żywotności.

Galeria

Specyfikacja techniczna

Rodzaj dysku SSD
Pojemność 120 GB
Format 2.5"
Interfejs SATA III (6.0 Gb/s)
Kontroler SMI
Maksymalna szybkość odczytu 560 MB/s
Maksymalna szybkość zapisu 410 MB/s
Odczyt losowy 60,000 IOPS
Zapis losowy 70,000 IOPS
Wysokość 7 mm
Szerokość 69,85 mm
Głębokość 100,2 mm
Waga 68 g
Gwarancja 36 miesięcy (gwarancja sprzedawcy)
Dysk SSD ADATA 120GB 2,5'' SATA SSD Premier SP550 ASP550SS3-120GM-C (254449)

Gwarancja i zwroty

15 dni na zwrot

Gwarancja wsparcia serwisowego

Gwarancja sprzedawcy

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt bez podawania przyczyny w ciągu 15 dni od daty otrzymania przesyłki. W naszej firmie dajemy Ci również możliwość zwrotu towaru zakupionego w salonie. O szczegóły pytaj doradców.

Wszystkie towary są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora. Dzięki temu masz pewność, że kupujesz sprzęt z pełnym i bezproblemowym wsparciem technicznym.

Gwarancja sprzedawcy 36 - miesięczna pozwoli Ci spać spokojnie.

Zakupy na raty

Wybierz wymarzony produkt

Złóż zamówienie z płatnością w ratach

Wypełnij i złóż wniosek kredytowy

Ciesz się nowym zakupem

Przy zakupie na raty - wysyłka gratis

Zapoznaj się ze szczegółami oferty

Nasze salony

0 zł za odbiór w salonach

Nasze salony znajdziesz w:

Zapoznaj się z listą adresów i kontaktów do naszych salonów


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

Odbiór osobisty w Białej Podlaskiej, Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gliwicach, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Tarnowskich Górach, Warszawie i Wrocławiu. Część produktów znajduje się na naszym magazynie centralnym. Na dostarczenie ich do salonu potrzebujemy 1 dzień roboczy. Zależy nam, aby zamówienie trafiło do Ciebie jak najszybciej. O możliwości odbioru powiadomimy Cię SMS-em oraz e-mailem.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

x-kom to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm w branży komputerowej. Działamy od 2002 roku i choć już teraz dysponujemy bardzo mocną, ugruntowaną pozycją na rynku, nie przestajemy rozbudowywać swojej działalności. Specjalizujemy się w sprzedaży laptopów, komputerów stacjonarnych, oprogramowania oraz innych produktów najbardziej renomowanych producentów. Zakupy u nas najlepiej określają trzy słowa: tanio, szybko i bezpiecznie! Od początku swojej działalności staramy się uważnie słuchać uwag naszych klientów. Zależy nam na tym, abyś ze współpracy z nami zawsze był w pełni zadowolony. Jeśli masz jakieś sugestie dotyczące naszych produktów lub usług, daj nam znać. Dzięki Tobie będziemy jeszcze lepsi. Na Allegro.pl zdążyliśmy już obsłużyć ponad 600 000 zadowolonych klientów - w tej chwili x-kom jest tutaj jednym z najlepiej ocenianych sprzedawców. Naszą firmę tworzy ponad 480 osób pracujących w centrali oraz w 24 stacjonarnych salonach sprzedaży.

kontakt

  • 34 377 00 00
    poniedziałek - piątek 8:00-21:00, sobota - niedziela 8:00-19:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 15 dni

adres do zwrotu:
X-KOM Sp. z o.o.
ul.T. Rejtana 25/35, budynek 100/8
42-202 Częstochowa
Polska
 
Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby X-KOM.PL (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: serwis@x-kom.pl. Termin 15-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: x-kom ul. T. Rejtana 25/35 budynek 100/8 42-202 Częstochowa Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. Data zawarcia umowy .................................................. Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................

reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji - Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego - X-KOM, ul. T. Rejtana 25/35, budynek 100/8, 42-202 Częstochowa. - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Ważne - Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu. - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania.

pozostałe informacje

Wysyłki i odbiory Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, listem poleconym InPost lub dostarczamy do Paczkomatów InPost. Każdy zamówiony u nas towar możesz także odebrać osobiście w jednym z naszych salonów stacjonarnych, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu. Szczegółowe, obowiązujące informacje dotyczące wysyłek i odbiorów znajdują się na poszczególnych aukcjach. Niezależnie od ilości przedmiotów zakupionych u nas w ciągu jednego dnia (również w ramach innych naszych aukcji) płacisz tylko za jedną usługę transportową. Porównaj koszty transportu z ofertami innych firm, a przekonasz się, że warto kupić właśnie w x-kom. U nas zakupione przez Ciebie wartościowe towary otrzymasz szybko i bezpiecznie. Odbiór osobisty Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w jednym z naszych salonów, po wylicytowaniu produktu skontaktuj się z nami pod numerem 34 377 00 00 bądź mailowo na adres x-kom@x-kom.pl. Zazwyczaj potrzebujemy zaledwie jednego dnia roboczego (od momentu otrzymania informacji) na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu x-kom. Listę wszystkich salonów w których możesz odebrać swój zakup znajdziesz poniżej. Zaznaczamy, że w przypadku odbioru towaru w naszych salonach nie ma możliwości dokonania płatności kartą. Opcja ta dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem systemu Płacę z Allegro. Biała podlaska ul. Brzeska 130 21-500 Biała Podlaska bialapodlaska@x-kom.pl tel: 34 377 00 14 Białystok ul. Legionowa 9/1 lok. 30 15-281 Białystok bialystok@x-kom.pl tel. 34 377 00 12 Bielsko-Biała Gemini Park ul. Leszczyńska 20, lok. nr N Bielsko-Biała 43-300 bielskobiala@x-kom.pl tel. 34 377 00 24 Bydgoszcz Centrum Handlowe Tesco ul. Toruńska 101, lok. 12 85-817 Bydgoszcz bydgoszcz@x-kom.pl tel: 34 377 00 13 Częstochowa Wolności Al. Wolności 31 42-202 Częstochowa czestochowa@x-kom.pl tel. 34 377 00 01 Częstochowa Jurajska Galeria Jurajska Aleja Wojska Polskiego, 207 lok. 80 42-202 Częstochowa czestochowa.jurajska@x-kom.pl tel. 34 377 00 21 Gdańsk Centrum Handlowe Manhattan al. Grunwaldzka 82 lokal 10 poz. I 80-240 Gdańsk gdansk@x-kom.pl tel. 34 377 00 07 Gliwice ul. Łużycka 2 F 44-100 Gliwice gliwice@x-kom.pl tel. 34 377 00 20 Katowice Centrum Handlowe BELG ul. Przemysłowa 3, lok. H120 A 40-020 Katowice katowice@x-kom.pl tel. 34 377 00 11 Kielce Centrum Handlowe Echo ul. Świętokrzyska 20 25-406 Kielce kielce@x-kom.pl tel. 34 377 00 16 Kraków Chopina ul. Chopina 33 30-047 Kraków krakow.chopina@x-kom.pl tel. 34 377 00 03 Kraków Bonarka Bonarka City Center ul. Kamieńskiego 11, lokal PP123 30-644 Kraków krakow.bonarka@x-kom.pl tel. 34 377 00 18 Lublin Centrum Handlowe Felicity Al. Wincentego Witosa 32 lokal 030 20-315 Lublin lublin@x-kom.pl tel. 34 377 00 10 Łódź Sukcesja al. Politechniki 1 lokal 1.13 93-590 Łódź lodz@x-kom.pl tel. 34 377 00 06 Opole Solaris Center Plac Kopernika 16, lok. 85 45-040 Opole opole@x-kom.pl tel. 34 377 00 15 Poznań Centrum Handlowe Kupiec Poznański Plac Wiosny Ludów 2, lok. 207 61-831 Poznań poznan@x-kom.pl tel. 34 377 00 08 Rzeszów Galeria Rzeszów Al. Piłsudskiego 44, lok. 053B 35-001 Rzeszów rzeszow@x-kom.pl tel. 34 377 00 09 Szczecin Galeria Handlowa "Turzyn" Al. Bohaterów Warszawy 42 70-342 Szczecin szczecin@x-kom.pl tel. 34 377 00 17 Tarnowskie Góry ul. Piastowska 10 42-600 Tarnowskie Góry tarnowskiegory@x-kom.pl tel. 34 377 00 02 Warszawa Reduta Centrum Handlowe Reduta Al. Jerozolimskie 148, lok. 257 02-326 Warszawa warszawa.reduta@x-kom.pl tel. 34 377 00 05 Warszawa Promenada Centrum Handlowe "Promenada" ul. Ostrobramska 75c, lok. J.01 04-175 Warszawa warszawa.promenada@x-kom.pl tel. 34 377 00 19 Wrocław Pasaż Grunwaldzki Plac Grunwaldzki 22 50-363 Wrocław wroclaw@x-kom.pl tel. 34 377 00 04 Wrocław Bielany Centrum Handlowe Aleja Bielany ul. Czekoladowa 5-22, lok. i324 Kobierzyce 55-040 wroclaw.bielany@x-kom.pl 34 377 00 22 Regulamin 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i odbieranego w salonach stacjonarnych x-kom, należy zgłaszać bezpośrednio w tych salonach – zalecamy wcześniejszy kontakt z Działem Wsparcia Technicznego x-kom. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez Dział Wsparcia Technicznego x-kom. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).