DYSK FATA FIBRE CHANNEL 3,5 HP 250GB ND2505823A (6541566063)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
199,00 zł
z 25 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany


DYSK TWARDY FATA 3,5"FIBRE CHANNEL HP 250GB

ND2505823A


DYSKI W PEŁNI SPRAWNE, PRZETESTOWANE, UDZIELAMY 6-MIESIĘCZNEJ GWARANCJI.

FOTOGRAFIE POGLĄDOWE, NIE PRZEDSTAWIAJĄ KONKRETNEGO EGZEMPLARZA.


activcom


Dodano 2016-01-15 11:10
Activcom

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby firmy ACTIVCOM, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: ac7@activcom.pl Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Za Klienta uważa się osobę nieprowadzącą działalności gospodarczej, dlatego jeśli produkt/usługa została nabyta (w związku z prowadzeniem własnej działalności), nie przysługuje prawo opisane powyżej. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Do przesyłki należy dołączyć odpowiednio wypełniony formularz zwrotu oraz oryginał dokumentu zakupu (paragon) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Zwracany towar należy odesłać na adres: ACTIVCOM Sienkiewicza 4 66-436 Słońsk tel 690 145 561 Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

reklamacje

Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z opisem usterki do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego: ACTIVCOM Sienkiewicza 4 66-436 Słońsk - Na rozpatrzenie reklamacji Sprzedający ma 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru wysłanego przez Klienta. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od otrzymania powiadomienia. - Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Ważne - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

pozostałe informacje

Oferowane laptopy oraz monitory sprzedawane są w określonych klasach: klasa pierwsza- bez wad mechanicznych klasa druga- plamki/ryski matrycy/pęknięcia obudowy lub jej elementów, uszkodzenia pojedynczych portów klasa trzecia- znaczne uszkodzenia matrycy i obudowy, pojedynczych portów. Prezentowane na naszych aukcjach fotografie, mają charakter poglądowy, nie przedstawiają konkretnych egzemplarzy produktów - o ile opis nie mówi inaczej.