DVD Erika Lust - XConfessions vol. 5 (6950723903)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
104,64 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,10 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Lanckorona, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • gatunek : pozostałe

DVD Erika Lust - XConfessions vol. 5

Xconfessions to miejsce dla tych, którzy chcą anonimowo wyznać swoje grzechy i opisać swoje najskrytsze seksualne fantazje. Każdego miesiąca Erika Lust wybiera dwa takie wyznania i realizuje je w formie krótkich metraży. Tych 10 filmów to celebracja współczesnej seksualności i przyjemności poza ścianami domu.

VOLUME 5

W tej, piątej już odsłonie serii Xconfessions, Erika Lust prezentuje 10 zupełnie nowych, ekscytujących filmów pełnych gorących, letnich eskapad i seksu na łonie natury. Widzowie zasmakują odrobiny perwersji i BDSM, przyprawionych sekretnymi fantazjami pełnymi polotu i pasji. Współcześni mężczyźni i intelektualne uwodzenie, doskonałe fellatio, a nawet mityczna fantazja z syreną! Wszystko to i wiele więcej znajdziecie w 100 minutach tych przepięknych produkcji. Nigdy nie widzieliście filmu, w którym seks pokazano równie pięknie i naturalnie.

Lista scen:

  • MY ROOMIE’S TOY
  • LA REINE DES CULOTTES
  • SLO BLO MO JOB
  • DEAR BROTHER IN LAW (LIEBER SCHWAGER)
  • AN APPOINTMENT WITH MY MASTER
  • IBIZA SPLASH CRUSH
  • A FEMINIST MAN
  • EL CHICO DE LA PLAYA NUDISTA (THAT GUY AT THE NUDIST BEACH)
  • COME FLY WITH ME
  • IF THE APOCALYPSE COMES, FUCK ME

Rok: 2015

Reżyseria: Erika Lust

Obsada: Luke Hotrod, Carolina Abril, Gabe Tonic, Julia Roca, Bel Gris, Maria Riot, Marc Morato, Armarna Miller, Mickey Mod, Lana Sue, Alexa & Joel Thomas, Eris Maximo

Dodatkowe informacje:

format: MP4

długość: 112 min

język oryginału: angielski

napisy: hiszpańskie, angielskie, francuskie, niemieckie

audio: stereo 2.0

Wystawione przez system BaseLinker

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u rozkoszek_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 57132015373887290920000001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Witamy wszystkich serdecznie 


Na naszych aukcjach znajdą państwo produkty najwyższej jakości.

Wszystkie opisy sporządzone są z największą starannością. 

Główna zasada działania firmy opiera się na jakości oferowanych usług oraz stałym budowaniu zaufania i trwałych relacji z klientami i kontrahentami. Długoletnie doświadczenie w branży handlowej pozwala nam dotrzeć oraz zaspokoić najbardziej skryte potrzeby konsumentów. 

Gwarantujemy błyskawiczną realizacje zamówień, wysyłka nastąpi maksymalnie 24 godziny od zaksięgowania płatności na naszym koncie lub wyboru przesyłki za pobraniem (w przypadku weekendu bądź dnia wolnego od pracy realizacja zamówienia nastąpi w pierwszym dniu roboczym).

Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach dostępne są w naszym magazynie. Zapraszamy do odwiedzenia naszych sklepów internetowych www.rozkoszek.pl www.topszop24.pl oraz naszej siedziby.


Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Regulamin zakupów: 

  1. Nie wycofujemy ofert, nie jesteś zdecydowany na kupno nie licytuj! 
  2. Na wpłatę czekamy max 7 dni, po tym czasie rozpoczynam procedurę zwrotu prowizji. 
  3. Aby zakupy zostały wysłane w 1 przesyłce nie mogą być dokonane z różnych kont allegro.
  4. Po zakupie wybierz formę płatności i ustal cenę przesyłki.
  5. Istnieje możliwość wysyłki za pobraniem
  6. Koszty wysyłek podane na aukcji dotyczą przesyłek krajowych.  
  7. W przypadku zakupu towaru na firmę gwarancja automatycznie ulega skróceniu do 12 miesięcy 
  8. Towar wysyłamy do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty lub wyboru przesyłki za pobraniem, nie wliczając weekendów oraz świąt gdzie wysyłka nastąpi pierwszego dnia roboczego.  
  9. Jeżeli przesłanie paczki się opóźnia, proszę o email, postaram dowiedzieć się co dzieje się z przesyłką. 
  10. Kupujący na bieżąco będzie informowany o statusie zamówienia.
  11. Jeżeli nie są Państwo zadowoleni z zakupu proszę o kontakt przed wystawieniem komentarza w celu uniknięcia niedomówień. 
  12. Zgodnie z ustawą konsumencką, klient ma prawo odstąpić od umowy do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 
  13. Nie wysyłamy przedmiotów za granice, dostawa tylko na terenie Polski.
  14. Sprzedawany towar jest zgodny z opisem zamieszczonym w ofercie. 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
F.H.U Chorąży Mariusz Chorąży
Lanckorona 592
34-143 Lanckorona
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. 


2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik.


3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta, nie prowadzącego działalności gospodarczej poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: 


F.H.U Chorąży

Lanckorona 592

34-143 Lanckorona 


lub na adres e-mail: fhuchorazy@gmail.com  


Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 


4. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru. 


5. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: 


F.H.U Chorąży

Lanckorona 592

34-143 Lanckorona 


Niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 


6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 


7. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 


8. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uniszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. 


9. Firma F.H.U Choraży oświadcza, iż zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 


10. Towar odsyłany należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniami, wskazane jest również ubezpieczenie przesyłki na wypadek zagubienia bądź uszkodzenia w trakcie transportu. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy zwrotów przekazanych przesyłką za pobraniem. 


11.  Produkt nie może zostać zwrócony w sytuacji w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
F.H.U Chorąży Mariusz Chorąży
Lanckorona 592
34-143 Lanckorona
PL
Dodatkowe informacje

1.Uszkodzenie przesyłki w transporcie 


Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki oraz spisanie protokołu szkody, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez email: fhuchorazy@gmail.com 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.


W przypadku uszkodzeń w transporcie, reklamacje rozpatrywane tylko i wyłącznie ze spisanym protokołem szkody! 


W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po odbiorze przesyłki prosimy o skontaktowanie się z przewoźnikiem w celu zamówienia podjazdu kuriera który sporządzi protokół szkody. 


Informacje o problemach prosimy przekazywać na nasz adres email: fhuchorazy@gmail.com


2. Wady fabryczne

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:


  • Prosimy o przesłanie wiadomości email na: fhuchorazy@gmail.com , opisującej problem. Wiadomość powinna zawierać: Dane kupującego, nazwę zakupionego przedmiotu oraz opis problemu. 
  • Po odebraniu przez nas wiadomości zostaną przekazane wszystkie niezbędne informacje dotyczące rozwiązania problemu. 
  • Jeżeli zostaniesz o to poproszony prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). 
  • W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty lub naprawimy reklamowany produkt w czasie wynikającym z karty gwarancyjnej ( w zależności od podjętej decyzji ).
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.
  • W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: fhuchorazy@gmail.com . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację. 

Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru 

W razie jakichkolwiek nieprawidłowości prosimy o sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody.

Na jego podstawie będziemy mogli rozpatrywać reklamacje dotyczące uszkozdeń produktów w transporcie.  W innym wypadku reklamacja dotycząca przesyłki może zostać nieuznana.