Duży zestaw CEDIS do czyszczenia wkładek (6541325241)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
95,00 zł
z 9996 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

DOSTAWA

Płatność

  • PayU poprzez allegro
  • Przelew bankowy na konto:
    89 2490 0005 0000 4530 2972 0638
  • Płatność przy odbiorze w sklepie

Info

Specjalizujemy się w akcesoriach
do urządzeń wspomagających słuch

  • Możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny

  • Posiadamy fizycznie
    sprzedawan­y towar

  • Expresowa wysyłka
    w ciągu
    24 GODZIN!

Zestaw do czyszczenia wkładek i osuszania aparatów w kosmetyczce

Kod produktu: Producent: Cedis
Gwarancja: 6 miesięcy

Zestaw z kosmetyczką

Zestaw odpowiedni dla użytkowników aparatów zausznych z wkładką uszną. Służy do czyszczenia wkładki i dźwiękowodu z zabrudzeń.

Zestaw zawiera:

  • 8 tabletek czyszczących
  • pudełko do czyszczenia wkładek
  • gruszkę,
  • 4 kapsułki osuszające
  • pudełko do osuszania aparatu
  • kosmetyczka / torba podróżna

Produkt w 100% oryginalny.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 89249000050000453029720638
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • 668397739
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

pozostałe informacje

Sposoby wysyłki:

Poczta Polska

1. List polecony ekonomiczny Koszt dostawy wynosi 8 zł brutto. Przybliżony czas dostarczenia wynosi 3-7 dni roboczych.*

2. List polecony priorytetowy Koszt dostawy wynosi 10 zł brutto. Przybliżony czas dostarczenia 1-4 dni robocze.*

Kurier:

1. Przesyłka kurierska Koszt dostawy wynosi 12,50 zł brutto. Przybliżony czas realizacji ok 24h jeśli zamówisz przed godziną 11:00.*

2. Przesyłka kurierska pobraniowa Koszt dostawy wynosi 16,50 zł brutto. Przybliżony czas realizacji ok 24h jeśli zamówisz przed godziną 11:00.*

Paczkomaty InPost:

1. Odbiór w paczkomacie

Koszt wynosi 8,60 zł. Przybliżony czas dostarczenia wynosi 1-3 dni roboczych.*

2. Odbiór w paczkomacie za pobraniem

Koszt wynosi 12 zł. Przybliżony czas dostarczenia wynosi 1-3 dni roboczych.*

3. Paczka e-commerce

Koszt dostawy wynosi 7 zł brutto. Przybliżony czas realizacji ok 5 dni roboczych jeśli zamówisz przed godziną 11:00.*

* Przybliżony czas dostawy jest czasem deklarowanym (nie gwarantowanym) przez przewoźnika. Rzeczywisty czas dostawy może się wydłużyć do: 14 dni roboczych w przypadku listu poleconego ekonomicznego, 7 dni roboczych w przypadku listu poleconego priorytetowego oraz do 4 dni roboczych w przypadku przesyłek kurierskich.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Smart Group s.c.
Al. KEN 53/U3
02-797 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Procedura reklamacji: 

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@smartear.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2. Wadliwy produkt należy niezwłocznie odesłać wraz z dokładnym opisem usterki na adres: Smart Group s.c. Ustanów, ul. Środkowa 30 05-540 Zalesie Górne 3. W ciągu 14 dni kalendarzowych (w przypadku żądania naprawy lub wymiany) poinformujemy o wyniku rozpatrzenia reklamacji.