DUŻY PLASTIKOWY POJEMNIK Z POKRYWĄ 90L 4 KOLORY (6541597050)

zakończona
69,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Suchy Las
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
  • bohater: inny
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
PLASTIKOWY POJEMNIK 90L Z POKRYWĄ WHAM
Praktyczny pojemnik o pojemności 90 litrów,posiada stabilne zatrzaskiwne wieko.
Dzięki transparentnym ściankom możemy bez trudu określić zawartość pudełka.

Cechuje go bardzo dobra jakość wykonania.
Możliwe jest składowanie jednego pojemnika na drugim.
Optymalny rozmiar pomieści dużą ilość rzeczy.
Przy zastosowaniu innych pojemników z serii WHAM można idealnie zagospodarować każdą przestrzeń. Idealny do pokoju dzieci.
CHARAKTERYSTYKA
produkowane w Wielkiej Brytanii
plastikowe pudełko 54lt pojemność
Dostępny z różnymi kolorami pokryw : różową, fioletową, zielona ,żółta

Idealny do przechowywania zabawek, ubrań ręczników i innych przedmiotów
POJEMNIK ukryje wszystkie drobiazgi dziecięcego pokoju.
- można je dowolnie zestawiać i układać piętrowo z innymi pojemnikami z tej serii
Wymiary:
Wysokość 50 cm
Długość:59 cm
Szerokość: 38,5 cm
Waga: 2,5 kg
Dostępne 4 kolory pokryw:
RÓŻOWY
FIOLETOWY
ZIELONY
ŻÓłTY
Producent : WHAM
Po dokonaniu zakupu prosimy o wybór koloru pokrywy
INNE POJEMNIKI Z NASZEJ OFERTY
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 10.00 do 16.00
    telefon
    509 160 853
    allegrokaraokemp3@gm­ail.com
    godziny otwarcia
    Pon - Pt 10 - 16

    Gretart

    ul.Strażacka 4/4

    62-002 Suchy Las

Przedmioty wysyłamy do 48 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • List polecony priorytet- 10 zł
  • List polecony ekonomiczny - 8zł
  • Kurier Przedpłata - 16zł
  • Kurier Pobranie - 22zł

Odbiór osobisty

ul.Karwowskiego 8/3

60-724 Poznań

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Przykladowy text, który możesz edytować w edytorze po wygenerowaniu szablonu.

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta

ipko

02 1020 4027 0000 1002 0464 8731

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 02 1020 4027 0000 1002 0464 8731
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 518 577 678
    Odpowiadamy na wiadomości i telefony w godzinach od 9;00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają produkty audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Kupiłem w sieci płytę. Dopiero po zdjęciu opakowania zorientowałem się, że nie o tego wykonawcę mi chodziło. Czy mogą zwrócić odpakowany towar? - Można zwrócić odpakowany towar, o ile nie są to nagrania audialne i wizualne oraz nagrania zapisane na informatycznych nośnikach danych. Zatem płyty CD, z której ściągnęliśmy oryginalne opakowanie, zwrócić nie możemy.

reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.Odstąpienie od umowy/ Reklamacje/ Wymiany produktów Użytkownik zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.2000, nr22,poz.271) może odstąpić od umowy kupna Towaru zawieranej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Firma Greatart umożliwia swoim klientom wymianę produktu w przypadkach w uzasadnionym przypadku. Klient jest zobowiązany do zgłoszenia Greatart chęci odstąpienia od umowy, reklamacji lub wymiany produktu w formie elektronicznej. W odpowiedzi na nią Greatart przesyła na adres e-mail procedurę zwrotu/wymiany towaru ze wskazaniem poprawnego adresu do odesłania przesyłki zwrotnej. Klient jest zobowiązany do odesłania zwracanych produktów w stanie niezmienionym,BEZ uszkodzeń mechanicznych, zabrudzeń)w oryginalnym opakowaniu. Greatart informuje, że przesyłki zwrotne nadawane przez klientów jako przesyłki pobraniowe nie będą odbierane. Podstawą odstąpienia od umowy jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT), który należy dołączyć wraz ze zwracanymi produktami. Klient jest zobligowany do dołączenia do przesyłki zwrotnej krótkiego oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub wiadomości dotyczącej szczegółów wymiany Należy podać następujące dane: imię i nazwisko, nick z allegro, dane do zwrotu środków- numer rachunku bankowego. Realizacja wymiany produktu jest uzależniona od dostępności interesującego użytkownika produktu. Koszty przesyłki przy wymianie produktów ponosi klient. Koszt powtórnego wysłania paczki przez firmę Greatart musi zostać uregulowany przez klienta przelewem na konto przed realizacją wymiany . Klient musi w tytule przelewu podać nick z allegro. Greatart zobowiązuje się do zwrotu należności klientowi z tytułu rozwiązania umowy kupna za zakupione przez klienta produkty bezpośrednim przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe w terminie 14 dni od momentu odebrania przesyłki zwrotnej. Greatart zastrzega, że przesyłki zwrotne nadawane przez użytkowników jako pobraniowe nie będą odbierane. Koszty przesyłki przy odstąpieniu od umowy ponosi klient. Jeśli podczas transportu zamówienia paczka lub produkty w w niej zawarte uległy uszkodzeniu, klient ma obowiązek spisania, w obecności osoby przekazującej paczkę, spisać protokół reklamacyjny. Reklamacje ze względu na uszkodzenie przesyłki podczas transportu rozpatrywane są przez - Pocztę Polską lub firme kurierska DHL. Klient jest zobowiązany by sprawdzić zamówiony towar bezpośrednio po otrzymaniu paczki. Wszystkie żądania klienta z tytułu niedopełnienia umowy doręczenia lub uszkodzenia mechanicznego paczki i produktów w niej zawartych podczas transportu wygasają w momencie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń w obecności osoby dostarczającej zamówienie. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych niezauważalne w chwili dostawy należy zgłaszać niezwłocznie, do 10 dni od chwili odbioru przesyłki. Reklamacje z tytułu nieterminowego dostarczenia przesyłki są składane przez Greatart w siedzibie właściwego urzędu pocztowego po złożeniu reklamacji klienta w firmie Greatart. Procedura złożenia reklamacji na Poczcie Polskiej jest możliwa po 14 dniach od chwili nadania przesyłki. Poczta zastrzega sobie prawo do przesłania decyzji reklamacyjnej w ciągu 14 dni od momentu złożenia reklamacji. Klient reklamujący produkt w uzasadnianych przypadkach może domagać się zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej. Firma Greatart zobowiązuje się do zwrotu kosztu przesyłki w kwocie nie większej niż zadeklarowany w zakładce "dostawa i płatność" na stronach aukcji. Podstawą do zwrotu kosztu przesyłki jest oficjalne potwierdzenie lub skan potwierdzenia nadania z widocznym kosztem przesyłki, jaki użytkownik musiał ponieść w momencie nadania przesyłki zwrotnej. Reklamacja nie jest uwzględniana w przypadkach Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają produkty audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Kupiłem w sieci płytę. Dopiero po zdjęciu opakowania zorientowałem się, że nie o tego wykonawcę mi chodziło. Czy mogą zwrócić odpakowany towar? - Można zwrócić odpakowany towar, o ile nie są to nagrania audialne i wizualne oraz nagrania zapisane na informatycznych nośnikach danych. Zatem płyty CD, z której ściągnęliśmy oryginalne opakowanie, zwrócić nie możemy.