Duży masywny kolorowy szklany wazon 30cm ZORZA (6541307774)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
149,00 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Krosno
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • wysokość (cm): 30.00
  • średnica (cm): 22.00
  • materiał: szkło
  • kolor: odcienie fioletowego

Piękny, masywny, kolorowy szklany wazon o nieregularnym brzegu na bukiet lub do różnego rodzaju aranżacji np z suszonych kwiatów.

Produkt Huty Szkła Artystycznego "ZORZA"

Kolor: zielony

Zdobienia: Nie

Wysokość: ~300 mm

Średnica: ~220 mm

Pakowane po (ilość w komplecie): 1 sztuce

Rodzaj opakowania: Szary karton

Waga (z opakowaniem): 1,5 kg

Technologia wykonania: Szkło formowane ręcznie

Kolekcja: Handmade

Zalety wazonu:

piękne żywe kolory,

grube szkło formowane ręcznie,

estetyczny niepowtarzalny wygląd,

pięknie prezentuje się w każdym wnętrzu,

idealnie sprawdzi się jako jako samodzielny element dekoracyjny!

Znakomity pomysł na niebanalny prezent dla osób ceniących

piękną finezyjną i niepowtarzalną formę przedmiotów.

Cena dotyczy 1 sztuki

Zainteresowanych większą ilością proszę o kontakt

Towar dostępny do wyczerpania zapasów

ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE

Wyłącznym właścicielem praw autorskich do opisów produktów oraz zdjęć jest www.szklo-krosno.pl
Wszystkie znajdujące się w aukcjach znaki towarowe, logotypy i nazwy firm, zostały użyte
w celach informacyjnych i są wyłączną własnością tychże firm.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Basiaa27 za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 98 1050 1458 1000 0090 6852 6699
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Nr konta bankowego: ING Bank Śląski: 98 1050 1458 1000 0090 6852 6699

kontakt

  • +48 536 788 501
    jeśli telefon nie odpowiada pod adresem e-mail możesz szybko skontaktować się z obsługą sklepu

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu towaru i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: Firma Handlowo-Usługowa Monika Urbanek Joachima Lelewela 14 38-400 Krosno Tel.: 536788501 793902750 FORMULARZ ZWROTU TOWARU: http://www.szklo-krosno.com.pl/public/assets/FORMULARZ%20ZWROTU%20TOWARU.pdf Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

reklamacje

Reklamacje 1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar: Firma Handlowo-Usługowa Monika Urbanek ul. Joachima Lelewela 14 38-400 Krosno 2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta. 5. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. 6. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy. Uszkodzenia w transporcie ZALECANY SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA: - prosimy pamiętać by przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania i koniecznie zawartość pod względem uszkodzeń - oznaką uszkodzeń mogą być "szklane brzęki" podczas lekkiego wstrząśnięcia jeszcze nie otwartą paczką. Często paczka z zewnątrz nie nosi żadnych śladów uszkodzeń a wewnątrz szkło jest potłuczone dlatego koniecznie sprawdź zawartość! - gdyby towar okazał się uszkodzony koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody - na Państwa prośbę kurier ma taki obowiązek. - w protokole szkody opisuje się dokładnie uszkodzenie, sposób zapakowania paczki itp. Ważne jest tutaj, aby odnaleźć uszkodzenia zewnętrzne opakowania(wgniecenia, rozdarcia) i zaznaczenie tego na protokole szkody: - następnie należy skontaktować się z nami pisząc e-mail na adres: sklep@szklo-krosno.pl opisując uszkodzenia i dołączając skan lub czytelne zdjęcie protokołu szkody. - w następny dzień roboczy odpowiemy i podamy dalszą procedurę reklamacyjną - wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone - jeśli prawidłowo spisano protokół dosyłamy przedmioty bez dodatkowych kosztów dla klienta. Jeżeli paczkę będzie odbierała inna osoba w imieniu adresata czy zamawiającego (np. sąsiad, brat, ciocia itp.), należy ją poinstruować o powyższej procedurze.

pozostałe informacje

Przez wzgląd na delikatność asortymentu nie wysyłamy poza granice Polski.