DUŻA KOSMETYCZKA KUFEREK KOSMETYCZNY PODRÓŻNY XXL (6950750679)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
83,90 zł
z 999 sztuk

kolor/wzór:

Waga (z opakowaniem):

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • lokalizacja: Opole, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.2 [kg]
Średni Kuferek kosmetyczka 6881 poliwęglan XXL
Cena: 83,90
Kod produktu: 7790
Producent: RGL
OPIS

Lekkie kuferki marki RGL. To ultra lekkie i wytrzymałe kuferki wykonane z najnowszej generacji materiału Carbon, który gwarantuje dużą żywotność produktu. Świetnie spisują się w codziennym użyciu. Najczęściej wybierane przez Panie jako kosmetyczki. Przestronna komora główna pozwala na swobodne umieszczenie niezbędnych akcesoriów. Bardzo pakowne i wytrzymałe odporne na wilgoć oraz przetarcia. Do wyboru pozostaje wygodny uchwyt do ręki lub regulowany i odpinany pas na ramię. Kuferki idealnie pasują do walizek serii 6881, tworząc wspaniałe komplety.Kuferki dostępne w nowoczesnej palecie kolorów i wzorów.

  • Nieprzemakalna solidnie wykonana.

  • Odporna na uderzenia oraz nacisk

  • Bardzo łatwa w czyszczeniu (wystarczy gąbka, mydło i ciepła woda)

  • Środek kuferka wykończony wytrzymałą podszewką, pasy do mocowania bagażu.

  • Wygodna rączka do noszenia.

  • Cztery niezależne stopery zabezpieczające przed kontaktem z podłożem.

  • Dostępne kolory:czarny,bordo,srebrny­, granatowy, szampański
PRZY ZAKUPIE PROSIMY O WYBÓR FASONU PRZYŚPIESZY TO REALIZACJE ZAMÓWIENIA!

WYMIARY Dużego kuferka:

wysokość szerokość głębokość pojemność
ok. 33 cm ok. 38cm ok. 20 cm ok. 20 L
GALERIA
NASZE POZOSTAŁE AUKCJE SKLEP STACJONARNY--OPOLE ul.GŁOGOWSKA 22

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Zobacz nasze aukcje:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 63 1050 1605 1000 0023 1887 2252
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Odbiór osobisty zamówień w sklepie stacjonarnym: F.H. BUCIK, ul. Głogowska 22, 45-315 Opole

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 16:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

WYMIANA

Przed wysłaniem paczki należy sprawdzić dostępność produktu dzwoniąc pod nr telefonu 690002908 lub kontaktując się poprzez e-mail biuro@buciksklep.pl. Do paczki proszę włożyć paragon, kartkę z informacją na jaki rozmiar lub model mamy wymienić zakupiony towar oraz na jaki adres odesłać paczkę a także pieniądze na przesyłkę zwrotną lub przelać pieniądze na rachunek bankowy.Towar odsyłamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

Przypominamy, iż wymianie podlegają tylko produkty nie posiadające żadnych śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.

Wymianie nie podlega  bielizna, tzn. majtki, skarpetki, podkoszulki, rajstopy itp.

Nie przyjmujemy paczkek wysyłanych za pobraniem i Paczkomatem! 

Paczkę proszę wysłać na adres:

F.H. Bucik Przemysław Nyklarz

ul.Głogowska 22

45-315 Opole

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
F.H. Bucik
Głogowska 22
45-315 Opole
PL
Dodatkowe informacje

ZWROT

1. Odstąpienie od umowy dotyczy tylko konsumentów. KONSUMENTEM jest pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KONSUMENT który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KONSUMENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KONSUMENT powinien poinformować SPRZEDAJĄCEGO o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres e-mail biuro@buciksklep.pl)

5. KONSUMENT może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy:

– Adresat: F.H. Bucik Przemysław Nyklarz, ul.Głogowska 22, 45-315 Opole, e-mail: biuro@buciksklep.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.

6.Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

7. Na adres e-mail biuro@buciksklep.pl należy podać numer konta i dane do przelewu zwrotnego.

8.W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI zwracane są otrzymane płatności za towar niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym SPRZEDAJĄCY otrzymał towar.

Zwrot płatności dokonany będzie na rachunek bankowy podany w informacji e-mail wysłanej na adres e-mail biuro@buciksklep.pl

9. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą.

10. KONSUMENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od

umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.

11. KONSUMENT ma obowiązek odesłać lub przekazać PRODUKT SPRZEDAJĄCEMU niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

12. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU.

13. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KONSUMENTOWI w odniesieniu do umów:

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według

specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której

po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów

higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,

zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- w której przedmiotem świadczenia jest bielizna, tzn. majtki, skarpetki, podkoszulki, rajstopy itp.

14. KONSUMENT do zwracanego towaru musi dołączyć dowód zakupu – paragon.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
F.H Bucik
Głogowska 22
45-315 Opole
PL
Dodatkowe informacje

1. KONSUMENT może składać SPRZEDAJĄCEMU reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: biuro@buciksklep.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy F.H. Bucik Przemysław Nyklarz, ul.Głogowska 22, 45-315 Opole. 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

3. Koszty wysyłki reklamowanego towaru pokrywa KONSUMENT.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji SPRZEDAJĄY zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

5. SPRZEDAJĄCY rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez KONSUMENTA adres e-mail. 

7. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem KONSUMENTOWI nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi SPRZEDAJĄCY.

8. W przypadku uznania reklamacji SPRZEDAJĄCY zwraca KONSUMENTOWI poniesione koszty wysyłki towaru. 

9. Każdy KONSUMENT może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

10. SPRZEDAJĄCY odpowiada przed KONSUMENTEM na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych).

11. KONSUMENT w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi): -wymiany towaru na nowy;-naprawy towaru; -obniżenia ceny;-zwrotu pieniędzy 

SPRZEDAJĄCY ustosunkuje się do żądań KONSUMENTA w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania.