DUŻA CIĘŻKA KLAWIATURA DLA GRACZY PODPÓRKA RĄCZKA (6483315393)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
129,95 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • lokalizacja: GRODZISK MAZ
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • producent: Tracer
  • rodzaj wtyczki: USB
Kontakt

E-mail: elnido@o2.pl

Tel.kom.: 516969896

Gadu-Gadu 46129498

Konta bankowe

Numer : 91 1160 2202 0000 0001 9733 2959

Bank : MILLENIUM

Dane : ELNIDO MY WORLD ELZBIETA KOSINSKA

Klawiatura TRACER Commando USB
Model Tracer Commando stanowi świetnie uzupełnienie zestawu prawdziwego gracza.
Klawiatura gamingowa posiada ponad 109 klawiszy,
w tym dwa multimedialne.
Ponad to, klawiaturę wyposażono w funkcję makr,
dzięki czemu ustawisz własne skróty klawiszowe w ulubionej grze.

Ergonomiczny kształt Tracer Commando sprawia,
że nadgarstki układają się naturalnie na przyciskach, dzięki czemu unikniesz nieprzyjemnego bólu.
Regulacja głośności oraz wysokiej jakości membrana dotykowa uprzyjemnią rozrywkę,
dostarczając zarówno uszom i opuszkom palców niezapomnianych wrażeń.

W porównaniu do zwykłych klawiatur, jest większa (576x251x41) i cięższa (1525 g),
co stanowi dodatkowy atut dla graczy, którzy cenią sobie toporniejszą fakturę.

Klawiaturę wykończono ciekawą rączką,
dzięki czemu o wiele łatwiej przeniesiesz sprzęt z miejsca na miejsce.
Do modelu załączono CD z oprogramowaniem.
Producent: TRACER
Długość przewodu (m): 1,5
Mechanizm: Membrana
Oprogramowanie: Sterownik dołączony do produktu
Skok klawiszy: klasyczny
Typ klawiatury: pełnowymiarowa
Wyjście słuchawkowe: Nie
Win lock: Tak
Anti ghosting: Tak
Regulacja natężenia podświetlenia: Nie
Obsługa makr: Tak
Odporność na płyny: Nie
Podpórka pod nadgarstek: Tak
Podświetlenie klawiszy: Nie
Transmisja danych: USB
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 91 1160 2202 0000 0001 9733 2959
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 516969896
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8-18
  • elnido@o2.pl
    dział handlowy odpisujemy w ciagu 24 godzin, dział reklamacji odpisujemy w ciagu 48 godzin

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
ELNIDO MY WORLD
SUWALSKA 25
05-825 GRODZISK MAZ
Polska
 
Odstąpienie od umowy Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.Możliwości zwrotu nie podlegają świadczenia wymienione w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), m.in. : dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy.Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez usługodawcę, usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Procedura reklamacji Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności.Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu,jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.Sklep internetowy Elnido my Word Elżbieta Kosińska odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.