Duravit 2ND FLOOR - umywalka szlifowana 70cm (6483007822)

zakończona
1 359,19 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 49,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 59,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 17.00 [kg]
  • rodzaj: prostokątna
  • materiał wykonania: ceramika
  • sposób montażu: naszafkowa
  • uszkodzony: nie

Duravit 2ND FLOOR - umywalka szlifowana 70cm,

z trzema otworami na baterię

Indeks: 0491700025

Charakterystyka:

Seria 2nd floor, dzięki połączeniu produktów ceramicznych o wysokiej jakości oraz mebli łazienkowych, sprawia, że łazienka staje się komfortowym i eleganckim pomieszczeniem. Dzięki wielkiej różnorodności elementów daje możliwość stworzenia atrakcyjnego i wyjątkowego miejsca w każdej łazience.

Cechy produktu:

Umywalka szlifowana:

z przelewem,

z trzema otworami na baterie,

z półką na baterię,

zaślepka przelewu chrom w komplecie,

szerokość 70cm.

Duravit daje 5 lat gwarancji na produkty ceramiczne oraz z akrylu sanitarnego pod warunkiem,

że zostały one zamontowane przez instalatora posiadającego certyfikat firmy Duravit.

Części uszkodzone mechanicznie i na skutek użytkowania nie podlegają gwarancji.

Profesjonalne konsultacje i porady

Inne artykuły budowlane i sanitarne na pozostałych moich aukcjach lub na indywidualne zamówienie

Kontakt mailowy ( jaar@interia.eu ) lub telefoniczny ( O mnie )

Na życzenie wystawiam faktury VAT

Koszty i sposób dostawy przy większych zamówieniach do ustalenia indywidualnie

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 12 1140 2004 0000 3202 7500 1257
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 49,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 59,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Adresy sklepów: Armatura Sanitarna i Grzewcza ul.Rydla 57 30-087 Kraków Materiały Budowlane ul.Elsnera 3 31-311 Kraków

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Procedura reklamacyjna W przypadku odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni od otrzymania nabytego przedmiotu Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny. W takim przypadku zwrócimy płatność Kupującemu. Zwrot przedmiotu na koszt Kupującego. Przedmiot zwracany ma być w oryginalnym opakowaniu w stanie nienaruszonym i nieużywanym. Przedmiot Kupujący powinien zabezpieczyć przed zniszczeniem w czasie podróży. Zwracany przedmiot nie może być zniszczony. Wraz ze zwrotem prosimy o zwrot paragonów oraz Oświadczenie zwrotu: [DANE SPRZEDAJĄCEGO] _______________________ _______________________ _______________________ Ja ___________________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy _______________________________________________________________________________ , numer oferty __________________________________ . Data zawarcia umowy to_____________ , data odbioru ______________ . Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11. zawartej w drodze aukcji publicznej; 12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do w/w trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Procedura reklamacyjna towaru na wypadek wystąpienia wad innych niż zniszczenie podczas dostawy (ta będzie rozpatrywana tylko i wyłącznie po spisaniu protokołu u kuriera): Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem jaar.hs1@gmail.com,lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.