DSQUARED2 OKULARY PRZECIWSŁONECZNE WYPRZEDAŻ -64% (6541318570)

zakończona
399,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • Allegro Paczkomaty InPost
Zakupy powyżej 0 zł
  • lokalizacja: WARSZAWA
  • kolor: odcienie brązu i beżu
  • stan: nowe
  • płeć: produkt uniseks
  • rodzaj: inny model
  • typ ochrony: filtr UV-400 kat. 3
  • dostawa z Polski: tak
allegro@size4you.pl
+48 606545015

DSQUARED2
OKULARY AVIATOR UNISEX

Cena:

1099.00 zł

399.00 zł

Opis:

Nazwa marki na zausznikach


Firmowy napis u góry szkła
Oprawki wykonane z wysokiej jakości materiałów, odpornych na uszkodzenia i zarysowania
Do okularów dołączane jest firmowe etui



Parametry:

Nr. katalogowy DQ0076 71B
Kolor: brąz
Kolor oprawek : brąz
Filtr UV cat. 3 - przepuszcza od 8 do 18% światła
Wymiary: 60[]12 135

A B C
14cm 5cm 14cm

artykuły damskie:

swetry bluzy bluzki
t-shirty spodnie
koszule
polo
obuwie
kurtki
paski
okulary
torebki
portfele
spódnice sukienki

artykuły męskie:

swetry bluzy t-shirty koszule spodnie
polo obuwie kurtki
paski okulary

O NAS:


PROVARE to niezwykły butik, który powstał z pasji i miłości do mody. To miejsce gdzie zarówno kobiety jak i mężczyźni znajdą produkty największych światowych marek. Wszystkie stylizacje oraz produkty które posiadamy w swojej ofercie, wybierane są przez nas w oparciu o najnowsze trendy. Dlatego w PROVARE każdy znajdzie dla siebie zarówno ubrania, buty, torebki i dodatki, tak znanych marek jak: Trussardi, Just Cavalli, Armani, Versace, Liu Jo, Ralph Raulen, Ice Iceberg, Diesel, Hugo Boss, Pinko,Philipp Plein, Frankie Morello, Dsquared2 czy Love Moschino.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u PROVARE za co najmniej 0 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

SKLEP PROVARE Modo Domy Mody lok. D02 ul.Łopuszańska 22 02-220 Warszawa

kontakt

  • 514818976
    MODO DOMY MODY WARSZAWA czynne od godziny PONIEDZIAŁEK-SOBOTA 10.00 -.21.00 NIEDZIELA 10.00-20.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy 1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu) bądź drogą mailową na adres: allegro@size4you.pl3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę.6. W przypadku gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów:w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;zawartej w drodze aukcji publicznej;świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.9. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.§8

reklamacje

Reklamacje 1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient / Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient / Przedsiębiorca. Adres, pod który Klient winien odesłać towar:SIZE4YOU Adam GniadekUl .Sienkiewicza 3005-840 Brwinów2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta / Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi / Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi / Przedsiębiorcy poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku gdy Klient / Przedsiębiorca wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi / Przedsiębiorcy poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta / Przedsiębiorcy.5. Każdy Klient / Przedsiębiorca może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta / Przedsiębiorcy z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php6. Sklep odpowiada przed Klientem / Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych).7. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.