DRZWI WEWNĘTRZNE DREWNIANE SOSNOWE LITE PS OD RĘKI (6541935856)

zakończona
580,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy
  • szerokość drzwi (cm): 80.00
  • uszkodzony: nie


e-mail: p.h.u.kris1@wp.pl

884 915 602



SIEDZIBA FIRMY:
CICHE 14
87-305 ZBICZNO

Godziny otwarcia:
Pn. - Pt. : 08.00-16.00
SOBOTA 9.00-12.00

Kliknij TUTAJ, aby zobaczyć
mapę dojazdu:


Drzwi i akcesoria dostarczamy
do Państwa na terenie
całego kraju!



DOSTAWA CAŁY KRAJ I WSZYSTKIE KRAJE UE
DRZWI WEWNETRZNE DREWNIANE SOSNOWE Z STAREGO KATALOGU WYKONANE Z DREWNA LITEGO BEZSĘCZNEGO OSZKLONE SZYBĄ MLECZNĄ
DOSTĘPNE PS-6 -88X205 P
DOSTĘPNE PS-6 -88X205 P
DOSTĘPNE PS-6 -88X205 P
DOSTĘPNE PS-6 -88X205 L
DOSTĘPNE PS-5 -88X205 L
NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ALLEGRO DOSTĘPNE DRZWI Z DREWNA LITEGO
SĘCZNEGO
Z OSCIEZNICA ZAWIASAMI I ZAMKIEM . DOSTEPNE SZEROKOSCI 60,70,80,90,100, SZER Z OSCIEZNICA 68,78,88,98,108,WYSO­KOSC Z OSCIEZNICA 205cm,MOZLIWOSC WYKONANIA DRZWI NIETYPOWYCH
NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ALLEGRO DOSTĘPNE DRZWI Z DREWNA LITEGO KLEJONEGO
BEZSĘCZNEGO
____________________­____________________KONTAKT TELEFONICZNY MOŻE BYĆ UTRUDNIONY Z POWODU SŁABEGO ZASIĘGU W NASZEJ

MIEJSCOWOSCI ,PYTANIA PROSIMY PRZESYŁAĆ NA E-MAIL p.h.u.kris1@wp.pl

____________________­____________________­__________________

Na innych naszych aukcjach allegro:e-mail p.h.u.kris1@wp.pl

  • DRZWI NA ZAMOWIENIE JEDNOSKRZYDłOWE 70,80,90

  • DRZWI DWUSKRZYDłOWE 118, 128, 138, 148, 158, 168, 178

  • RóZNE MODELE DRZWI WEWNETRZNYCH I ZEWNETRZNYCH

  • OśCIEżNICE STAłE I REGULOWANE NA SZEROKOSC MURU

  • OPASKI MASKUJąCE

  • PARAPETY

  • MOŻLIWOŚĆ WYKONANIA DRZWI NIETYPOWYCH, NA WYMIAR

TERMIN WYKONANIA DRZWI 2-10 DNI PLUS 2-4 DNI ROBOCZYCH NA DOSTAWE
KOSZT TRANSPOTRTU DO UZGODNIENIA MAILOWO LUB TELEFONICZNIE
KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY W GODZ OD 08.00 DO 16.00
TEL: 884 915 602, 884 915 604





[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEINfTF581x­RCOW5/SwfZibvO8UFIV0­caJmaDKBJMBiwGWzB2N5­ij2s6[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrotom nie podlega towar wykonany na indywidualne zamówienie przez Kupujacego .

reklamacje

WARUNKI GWARANCJI : 1.Gwarancja udzielana jest na wyroby stolarki drzwiowej na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży uwidocznionej na dowodzie zakupu towaru. Zgłoszenia reklamacyjne należy składać w formie pisemnej wraz z załączoną kopią faktury i karty gwarancyjnej. W okresie gwarancyjnym producent zobowiązuje się dokonać bezpłatnie napraw wad ukrytych, nie widocznych w chwili zakupu, ujawnionych w czasie eksploatacji. Klient zobowiązany jest dokładnie sprawdzić towar ze złożonym zamówieniem oraz sprawdzić jego stan. Braki w zamówieniu należy zgłosić do Sprzedawcy maksymalnie w przeciągu 7 dni od otrzymanej przesyłki, po tym czasie reklamacja na niekompletne zamówienie nie obowiązuję. Reklamacji nie podlegają wszelkie wady jawne. Montowanie towaru z wadami jawnymi jest równoznaczne z utartą reklamacji. Podstawą złożenia reklamacji z tytułu gwarancji jest prawidłowo podpisana i wypełniona karta gwarancyjna. Reklamacje nieuzasadnione skutkują tym. że reklamujący poniesie koszty związane z przyjazdem serwisu. 2.W przypadku ujawnienia się wady w okresie gwarancji oraz zgłoszenia Gwarantowi tej wady w okresie gwarancji Gwarant zobowiązuje się do: - Rozpatrzenia i załatwienia reklamacji w możliwie jak najkrótszym terminie w uzgodnieniu z kupującym, nie dłuższym niż 14 dni od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku gdy z przyczyn leżących po stronie Kupującego niemożliwe było przeprowadzenie jakichkolwiek czynności (oględziny, naprawa, wymiana) w tym terminie - zwłoka w załatwieniu reklamacji nie zachodzi. - Nieodpłatnej naprawy wyrobu wadliwego w okresie gwarancyjnym lub wymiany wyrobu na nowy, jeśli ujawniły się wady, których nie można usunąć poprzez naprawę – w razie nieskuteczności trzech kolejnych napraw. Decyzję o naprawie lub wymianie podejmuje Gwarant po dokonaniu oględzin wyrobu u Klienta lub w firmie Kris. - Za zgodą kupującego, reklamacja może zostać zakończona poprzez obniżenie ceny, co skutkuje jednak wygaśnięciem gwarancji na reklamowany wyrób. - Gwarant zastrzega sobie prawo do ostatecznej kwalifikacji ujawnionych wad ukrytych oraz sposobu ich usunięcia. W przypadku wymiany wadliwego towaru na nowy, Kupujący zobowiązany jest do zwrotu wadliwego produktu z chwilą otrzymania towaru wolnego od wad. 3.Gwarancją nie są objęte: - Mechaniczne uszkodzenia oraz wady zewnętrzne powstałe na skutek nieprzestrzegania prawidłowych zasad w trakcie transportu,składowania i przechowywania wyrobów. - Wady wyrobów powstałe na skutek ich przechowywania lub użytkowania wśrodowisku o nieodpowiedniej wilgotności powietrza. - Wady powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania lub niedbałości Kupującego. - Wyroby zamontowane niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcjami montażu. Drzwi dostarczone są jako malowane lub w stanie surowym do wykończenia we własnym zakresie. Drzwi w stanie surowym należy zabezpieczyć przed montażem -polakierować. Do malowania należy stosować tylko farby czy lakiery dopuszczone do malowania drewna na zewnątrz/wewnątrz w zależności od miejsca zabudowy drzwi. Zawsze należy stosować farby podkładowe i nawierzchniowe tego samego producenta. - Przebarwienia i różnice w odcieniach ramiaków i płycin wynikające z naturalnych właściwości drewna oraz naturalne zmiany barwy spowodowane upływem czasu. - Wyroby posiadające zmiany konstrukcyjne dokonane przez osoby nieuprawnione. Braki ilościowe elementów i akcesoriów widoczne przy odbiorze towaru. - Usterki wyrobu nieistotne lub całkowicie niewidoczne po zamontowaniu. - Wyroby niepełnowartościowe, których cena została obniżona. - Uszkodzenia powstałe w wyniku zdarzeń losowych, niezależnych od producenta i warunków eksploatacji (powódź, pożar, włamanie itp.). 4.Gwarant nie wystawia kopii Kart Gwarancyjnych.[Karta Gwarancyjna zawsze dołączona jest do przesyłki, w środku z drzwiami lub pod listem przewozowym] 5.Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 6.W sprawach nie uregulowanych warunkami gwarancji, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. UWAGA! Nie montować drzwi przed wykonaniem prac mokrych (tynki, posadzki)