Drzwi prawe tylne Audi A3 S3 8V Sedan LY9B (6910863450)

12 monet
do wyczerpania przedmiotów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 40,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 45,00 zł
  • lokalizacja: Zabrze, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: prawe tylne
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • kolor: czarny

opis

Dokument bez tytu³u

menumenu

Audi A3/S3 8V Sedan

Przedmiotem sprzedaży są prawe tylne drzwi do Audi A3/S3 8V Sedan

Drzwi posiadają:

- uszczelkę

- listwy górne

- podnośnik szyby

Kolor: LY9B

Część pochodzi z samochodu po przebiegu 46 tyś. km.

Nr katalogowy:

Dostawa i płatność
od 40,00 zł

Lokalizacja: Zabrze, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

SnT Automotive
Bytomska 34
41-803 Zabrze
woj. śląskie
email: tomek@snta.pl
tel.: 607280205

płatność tylko gotówką
do odbioru natychmiast
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
2 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

2 miesiące
Dodatkowe informacje

Na wszystkie sprzedawane przedmioty udzielamy 60cio dniowej tak zwanej gwarancji rozruchowej liczonej od daty wydania towaru kupującemu. Gwarancji nie obejmują wady sprzedawanego towaru powstałe w wyniku jego montażu przez osoby niewykwalifikowane i nieuprawnione do tego. Nie odpowiadamy za wady przedmiotu ujawnione w opisie transakcji oraz wady wynikające z normalnego zużycia rzeczy używanej. Gwarancja nie dotyczy przedmiotów uszkodzonych mechanicznie, eksploatowanych niezgodnie z przeznaczeniem lub niewłaściwie konserwowanych oraz takich w których naruszone zostały plomby gwarancyjne lub inne oznaczenia identyfikujące przedmiot w szczególności numer seryjny Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Nabywcę wskutek wystąpienia wady. Co masz zrobić w przypadku wykrycia wady? Przede wszystkim zachowaj spokój. ;) Niestety pomimo tego, że się staramy zdarza się, że coś pójdzie nie tak. Zgłoś nam ten fakt. Najlepiej drogą mailową na adres tomek@snta.pl. Opisz dokładnie kiedy i w jakich okolicznościach doszło to wykrycia wady. Postaraj się w kilku słowach opisać, na czym polega wykryta wada. Odezwiemy się jak najszybciej. Opisz również jakie masz oczekiwania w związku z zaistniałą sytuacją. Możesz domagać się wymiany, bądź naprawy przedmiotu, rabatu lub zwrotu poniesionych koszów. Kolejnym krokiem jest odesłanie wadliwego przedmiotu, wraz z dowodem zakupu na adres podany w zakładce O sprzedającym. Co my robimy w przypadku wykrycia wady przez Kupującego Zasadność reklamacji rozstrzygamy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia. Nie martw się. W przypadku uznania zasadności reklamacji pokryjemy również koszty przesyłki zwrotnej. Mała uwaga – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz takich, które noszą ślady mechanicznego uszkodzenia.
 

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

SnT Automotive S.C.
Bytomska 34
41-803 Zabrze
Dodatkowe informacje


Poniższy opis określa zasady naszej odpowiedzialności z tytułu rękojmi za sprzedane przedmioty oraz sposób postępowania w przypadku wystąpienia wady w przedmiocie zakupionym w naszym sklepie. 


Za wszystkie sprzedawane przedmioty odpowiadamy przed Konsumentem na zasadach rękojmi przez okres 12 miesięcy od daty wydania towaru.   


Nasza odpowiedzialność z tytułu rękojmi w przypadku zakupu przez kupującego nie będącego konsumentem jest wyłączona. Patrz dział Gwarancja rozruchowa. 


Nie odpowiadamy za wady sprzedawanego towaru powstałe w wyniku jego montażu przez osoby niewykwalifikowane i nieuprawnione do tego. 


Nie odpowiadamy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu ujawnione w opisie transakcji oraz wady wynikające z normalnego zużycia rzeczy używanej. 


Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu rękojmi w przypadku przedmiotów 

  • uszkodzonych mechanicznie 
  • eksploatowanych niezgodnie z przeznaczeniem lub niewłaściwie konserwowanych 
  • w których naruszone zostały plomby gwarancyjne lub inne oznaczenie identyfikujące przedmiot w szczególności numer seryjny  

Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Nabywcę wskutek wystąpienia wady.


Co masz zrobić w przypadku wykrycia wady? 


Przede wszystkim zachowaj spokój. ;) Niestety pomimo tego, że się staramy zdarza się, że coś pójdzie nie tak. Zgłoś nam ten fakt. Najlepiej drogą mailową na adres tomek@snta.pl. Opisz dokładnie kiedy i w jakich okolicznościach doszło to wykrycia wady. Postaraj się w kilku słowach opisać, na czym polega wykryta wada. Odezwiemy się jak najszybciej. Opisz również jakie masz oczekiwania w związku z zaistniałą wadą. Możesz domagać się wymiany, bądź naprawy przedmiotu, rabatu lub odstąpienia od umowy i zwrotu poniesionych koszów. Kolejnym krokiem jest odesłanie wadliwego przedmiotu, wraz z dowodem zakupu na adres podany w zakładce O sprzedającym. 


Co my robimy w przypadku wykrycia wady przez Kupującego


Zasadność reklamacji rozstrzygamy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia. 


W przypadku uznania, że reklamacja jest zasadna w zależności od tego o co nas poprosiłes/aś

  • Wymieniamy przedmiot na taki bez wad lub
  • Postaramy się jak najszybciej naprawić przedmiot lub
  • Obniżymy cenę do takiej, które będzie Cie satysfakcjonowała lub
  • Jeżeli wada jest istotna odstąpisz od umowy a my oddamy całość poniesionych kosztów


Nie martw się. W przypadku uznania zasadności reklamacji pokryjemy również uzasadnione ekonomicznie koszty przesyłki zwrotnej. Mała uwaga – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz takich, które noszą ślady mechanicznego uszkodzenia.


 
 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SnT Automotive S.C.
Bytomska 34
41-803 Zabrze

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
SnTAuto
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

515

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48607250806
  • +48607280205
poniedziałek - piątek
08:30 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

SnT Automotive Tomasz Szuter, Sebastian Domagała S.C. 

Bytomska 34, 41-803 Zabrze 

NIP: 6482771927 

REGON: 243657453

Pozostałe informacje

W naszym sklepie stawiamy na zadowolenie Klientów. Sprawdź, a na pewno nie pożałujesz.


Jesteśmy dostępni również przez WhatsApp oraz Viber.


Zajrzyj na nasz profil na Facebook'u www.facebook.pl/sntauto

oraz na Instagramie: www.instagram.com/sntauto


We speak English | Worldwide shipping 


Pozdrawiamy

Sebastian i Tomek