Drzwi POL-SKONE SEMPRE LUX,montaż Wa-wa i okolice (6541732251)

zakończona
695,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 30.00 [kg]
  • szerokość drzwi (cm): 80.00
  • uszkodzony: nie

© AllegroSprzedaj

Warszawa ul. Płochocińska 10

producent: POL-SKONE

model: SEMPRE LUX

wzór: W2

Konstrukcja skrzydła:

  • system przylgowy

  • ramiak drewniany obłożony płytami HDF pokrytymi powierzchnią fornirowaną z kolekcji I

  • szyba biały lub brąz mat

  • zamek wpuszczany

  • zawiasy

termin realizacji: 4-6 tygodni

cena brutto: 695 zł(VAT 23% - bez usługi montażu)

Zamawiając w naszej firmie profesjonalny montaż stawka VAT wynosi 8% !!!!!!!

Pamiętaj o gwarancji, której wtedy udzielamy na produkt oraz wykonaną usługę!!!!!

Podana cena jest za skrzydło, nie zawiera ceny ościeżnicy, akcesoriów za dodatkową opłatą oraz usługi montażu.

W ofercie posiadamy wszystkie modele tego producenta.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z salonem sprzedaży:

tel. 570-500-556

mail:

biuro@drzwiok.com.pl

adres salonu sprzedaży: Warszawa ul. Płochocińska 10

Potrzebujesz wyceny lub porady? Pisz na:

wyceny@drzwiok.com.p­l

W treści maila proszę opisać:

  • - producenta, model, wzór i kolor drzwi

  • - rodzaj ościeżnicy – regulowana, czy prosta(jeśli regulowana to prosimy o podanie grubości murów)

  • - wyposażenie dodatkowe(wentylacja­, wypełnienie, zamek, itp.)

  • - produkt z usługą montażu, czy bez

  • - adres montażu/pomiaru

Oferujemy profesjonalny pomiar i montaż

tel: 570-500-556

mail: biuro@drzwiok.com.pl

odbiór osobisty lub transport na terenie Warszawy i okolic

Wpłata na konto MBank:

55 1140 2004 0000 3202 6043 0307

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 55 1140 2004 0000 3202 6043 0307
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 570500556
    infolinia czynna poniedziałek-piątek 10.00-19.00, sobota 9.00-14.00, niedziela 9.00-12.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Multisalon drzwiOK
Płochocińska, 10
03-191 Warszawa
Polska
 
Każdy Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(nie dotyczy zamówień o charakterze indywidualnym).Zwrot towaru jest możliwy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany produkt powinien być czysty, nieużywany, z przyczepionymi metkami, zapakowany w bezpieczny sposób w kartonowe pudełko lub zabezpieczony folią.W przypadku odstąpienia od umowy koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Klient.Zwracany towar należy odesłać na adres 03-191 Warszawa ul. Płochocińska 10. UWAGA! Zwrotowi nie podlegają wszelkie towary wykonywane na zamówienie indywidualne Klienta.

reklamacje

Wszystkie produkty sprzedawane przez firmę NAOM Adam Głuszek są produktami fabrycznie nowymi. Produkty posiadają gwarancję producenta lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych paczki podczas odbioru przesyłki od dostawcy należy w jego obecności spisać protokół szkody.Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis uszkodzeń przesyłki oraz dzień powstania wady. W przypadku reklamacji rozpatrywanych na odległość konieczne jest wykonanie zdjęć obrazujących uszkodzenia oraz wysłanie ich na adres biuro@drzwiok.com.pl.Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. W przypadku odbioru osobistego klient musi dostarczyć reklamowany towar na swój koszt.