drzwi na wymiar przesuwane garderoba szafa a4 (7113479053)

14 dni do końca
cena kup teraz
1 476,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 170,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 180,00 zł
  • lokalizacja: Skowarcz, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 75 [kg]
  • szerokość mebla (cm): 270 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 260 [cm]
  • głębokość mebla (cm): 60 [cm]
  • rodzaj drzwi: przesuwne
  • wykończenie: połysk
  • montaż: meble do samodzielnego montażu
  • informacje dodatkowe: lustro

opis

Mail:bok@superszafy.­pl
+48 789 416 608 | +48 58 735 33 43
3 x drzwi przesuwne - 1 lustro bezpiecznme, 2 lakobele bezpieczne ze szprosami 260x270cm


Drzwi przesuwane 260 cm wysokości i 270 cm szerokości wnęki, 1 komplet na tej aukcji stanowią 3 szt. drzwi. Drzwi wykonujemy na konkretny podany przez klienta wymiar, do maksymalnych wymiarów podanych na aukcji. Systemy i okucia aluminiowe na kółkach łożyskowanych. Wycena indywidualna. Jeśli potrzebujesz całej szafy zaprojektujemy jej wnętrze. Wnętrze szafy wykonujemy z płyt firmy Kronopol 18 mm.


Materiał wypełnienia: 1 drzwi lustro srebrne bezpiecze, 2xdrzwi lakobel czerwony bezpieczny z 4 szprosami

Kolor okuć: srebrna anoda
Komplet: 3 szt. drzwi oraz niezbędne tory, pozycjonery i szczotki odbojowe (komplet)


bok@superszafy.pl

+48 58 735 33 43 / +48 789 416 608 | bok@superszafy.pl

Dostawa i płatność
od 170,00 zł

Lokalizacja: Skowarcz, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
170,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
180,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 Jak zgłaszać reklamację?

 Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub  uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien zgłosić reklamację drogą  mailową, na adres bok@superszafy.pl. Do zgłoszenia należy dołączyć  zdjęcie(jeśli uszkodzenie itp) i protokół uszkodzenia przesyłki podpisany przez kuriera. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są  najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony  zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już  niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep  zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne,  dostępne w sklepie towary do wyboru. Po pozytywnym rozpatrzeniu  reklamacji produkt jest wymieniany lub jego równowartość jest zwracana w  ciągu 15 dni roboczych.  Procedury opisane w punkcie pierwszym tego paragrafu dotyczą  każdej  reklamacji zgłoszonej w ważnym okresie gwarancyjnym produktu.  

Gwarancja i Reklamacje 

1. Większość spośród prezentowanych w Sklepie produktów jest objęta  gwarancją producenta lub Sklepu. Szczegółowa informacja dotycząca  gwarancji znajduje się w opisie produktu. W wypadku braku takiej  informacji w celu ustalenia szczegółów należy skontaktować się ze  Sklepem. Zakres gwarancji udzielonej przez producenta bądź dystrybutora  określa dołączony do towaru dokument gwarancyjny. 

2. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za  wadliwość towaru w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu cywilnego,  a w szczególności przepisy o rękojmi (art. 556 – 576 (4) Kodeksu  cywilnego). 

3. Pojęcie „reklamacja” oznacza, związane z uznaniem przez Konsumenta,  że towar jest wadliwy, odstąpienie przez Konsumenta od umowy sprzedaży  zawartej ze Sprzedawcą albo skierowane do Sprzedawcy przez Konsumenta  żądanie obniżenia ceny towaru albo naprawy bądź wymiany towaru na nowy. 

4. Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie  pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany na wstępie niniejszego  regulaminu bądź pocztą elektroniczną na adres e-mail:  bok@superszafy.pl. W zgłoszeniu reklamacji prosimy podać imię i  nazwisko lub nazwę Kupującego oraz w miarę możliwości opisać wadę  towaru, a także należy dołączyć zdjęcie (jakie uszkodzenie itp.). 

5. W przypadku, gdy towar jest wadliwy, prosimy o jego prawidłowe  zabezpieczenie, aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem czy  zniszczeniem do momentu zakończenia postępowania reklamacyjnego. 

6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Kupującego  niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia  reklamacji. 

7. Reklamowany produkt odsyłać należy na adres siedziby Sprzedawcy,  określony na wstępie niniejszego regulaminu. 

8. Konsument może składać reklamacje z tytułu rękojmi przez okres 2 lat  od dnia otrzymania towaru, z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania  przepisów o rękojmi. 

9. Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta o dołączenie do reklamowanego  produktu paragonu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do  szybszego rozpatrzenia reklamacji. Ponadto Sklep zwraca uwagę, że  Kupujący jest zobowiązany wykazać, iż produkt reklamowany nabył od  Sprzedającego. 

10. Gwarancja, o której mowa wyżej, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie  zawiesza uprawnień Kupującego będącego Konsumentem przysługujących mu  wobec Sprzedawcy na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów  prawa. 

11. Zwrotowi nie podlega nigdy, niezależnie od podmiotu będącego jego  nabywcą, towar będący uszkodzonym z winy Kupującego. 

12. W wypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na  inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z  powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy  równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie  towary do wyboru. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt jest  wymieniany lub jego równowartość jest zwracana w ciągu 15 dni roboczych. 

13. Procedury opisane powyżej dotyczą każdej reklamacji zgłoszonej w  ważnym okresie gwarancyjnym produktu. 

14. Sklep może na życzenie Kupującego, w miarę dostępnych możliwości,  dokonać wymiany zakupionego towaru. Kupujący przedstawia swoje życzenie  dotyczące wymiany zakupionego produktu na inny(kolor, model, itd.),  natomiast Sklep określa faktyczną możliwość dokonania wymiany a także  koszty dodatkowe jakie kupujący ponosi na skutek swoich życzeń. W  przypadku kiedy wymiana odbywa się bez dodatkowych kosztów (ten sam  produkt, model, itd.) kupujący zobowiązuje się tylko do pokrycia kosztów  dostawy wymienianego produktu. Wymiana odbywa się o okresie 21 dni  roboczych. Wszelkie koszty kupujący reguluje przy odbiorze wymienianego  mebla. Warunkiem wymiany towaru jest oddanie zakupionego produktu w  stanie nienaruszonym. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

S4 Anna Ziewiec
Gdańska 76
83-032 Skowarcz
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?

 Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem bok@superszafy.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

S4 Anna Ziewiec
Gdańska 76
83-032 Skowarcz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

Zasady zwrotu produktu

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

O sprzedającym
SuperSzafy
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

8

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 587353343
  • 789416608
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: bok@superszafy.pl
telefon: 587353343
telefon: 789416608