Dron WALKERA RODEO 150 WYŚCIGOWY FPV DEVO 7 KAMERA (6911995470)

zakończona
1 049,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Paczka48 10,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia , Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • stan złożenia: całość / die cast
  • rodzaj napędu: elektryczny
  • kamera: dron w zestawie z kamerą
  • liczba śmigieł: 4
  • producent: Walkera
Witaj na naszej aukcji! Życzymy udanych zakupów
Dodaj nas do ulubionych Masz pytanie? Napisz do nas

Walkera nie zatrzymuje się w kwestii dronów wyścigowych. Po serii tak udanych modeli jak 250, 210 czy 320, popularna chińska firma postanowiła wyprodukować najmniejszy z dotychczasowych modeli wyścigowych - Rodeo 150.

To maleństwo zostało wyprodukowane z tworzywa sztucznego, dzięki czemu jego waga to zaledwie 200 gramów. Wyposażony jest w kamerę 600TVL, która pozwala nagrać obraz, lub przekazać je do okularów FPV. Dron wyposażony jest w cztery bezszczotkowe silniki wysokiej jakości, dzięki czemu ich żywotność znacznie się zwiększa.

O Rodeo 150 możemy śmiało powiedzieć, że to pierwsza wyścigówka pozwalająca na zabawę w domu. Dzięki rozbudowanemu kontrolerowi Devo 7 możemy wykonywać szereg aplikacji powietrznych. Technologia 2,4 GHz pozwala nam na nawet 1000 metrów zasięgu.

Rodeo 150 jest kompatybilny z okularami FPV firmy Walkera (Goggle 2,3,4). Posiada regulowaną prędkość oraz trzy różne tryby lotu (dedykowane dla amatorów, jak i dla profesjonalistów).

Dane techniczne:
Wymiary: 137 x 148 x 77 mm
Kontroler: DEVO 7
Waga: 159g (bez akumulatora), 215g (z akumulatorem)
Silniki: bezszczotkowe WK-WS-17-002 (CW/CCW)
Akumulator: 7.4V 850mAh 30C 2S LiPo
Kamera: 600 TVL FPV
Czas lotu: do 8 minut
Zasięg: do 1000 metrów

Zestaw zawiera:

  • Dron Walkera Rodeo 150
  • Kontroler Devo 7
  • Akumulator
  • Zasilacz
  • Zestaw zapasowych śmigieł
  • Przewód micro USB
  • Przewód transmisyjny
  • Ładowarka
  • Kamera z przekazem obrazu na żywo
  • TX5833
  • INSTRUKCJA W JĘZYKU POLSKIM
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 81249000050000460085069423
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 19
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 18
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 18
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 18
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 18
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 19
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 18
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 18
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C.
Czestochowska 10
81-502 Gdynia
NIP: 586-193-39-77
REGON: 191477490

Numer konta do wpłat: 

81 2490 0005 0000 4600 8506 9423

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI ZAWSZE SPRAWDŹ JEJ STAN !!  

Poniżej znajdziesz wskazówki jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:  

1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:  

- Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;  

- Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzecinane lub poprzerywane;  

2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku gdy, wybrałeś płatność „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera!  

3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek natychmiast sporządzić protokoł szkody z odbiorcą przesyłki. Należy jednak pamiętać, że każdy dzień zwłoki może spowodować, iż firma kurierska nie uzna reklamacji.  

4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody (powinien zawsze mieć go przy sobie). Pamiętaj, aby:  

- Wypełnić wszystkie pola protokołu szkody; 

- Zachować kopię protokołu dla siebie.  

5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta GLS: +48 804 262 262/ 48 46 814 82 20 mail- https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontaktw celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera GLS w celu sporządzenia protokołu szkody.  

6. Każdą reklamację musisz również zgłoś do nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość (wraz z załącznikami) na maila celmanallegro@gmail.com. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony/ zdjęcia uszkodzonego, brakującego produktu. O dalszym postępowaniu reklamacyjnym powiadomimy Cię drogą mailową.