Dron Syma X5S 2.4GHz (zasięg do 50m) (6483209509)

9 dni do końca
cena kup teraz
165,62 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Dzierżoniów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Dron Syma X5S 2.4GHz (zasięg do 50m)



Quadrocopter znanej i renomowanej marki Syma - X5S. Model jest dostępny w wersji RTF (gotowy do lotu od razu po wyjęciu z pudełka - zestaw nie zawiera kamery).

Charakterystyka modelu:


1. Sterowanie: do przodu / do tyłu, w górę / w dół, w prawo / w lewo, obrót w prawo / obrót w lewo.

2. Nadajnik 2.4GHz posiada liczne funkcje, które uatrakcyjniają lot i pozwalają na dostosowanie sterowania do preferencji użytkownika.

3.Dwa tryby MODE do wyboru:

4. System stabilizacji GYRO:

5. Akumulator 3.7V 500Mah Li-Po:
6. Niesamowite akrobacje:
7. Opis funkcji nadajnika:
W zestawie nie znajduje się kamera widoczna na niektórych zdjęciach poglądowych. Dron dostępny w kolorze białym.



  • Wymiary: 320 x 320 x 110mm
  • Waga: 750g
  • Akumulator 3.7V 500mAh li-po
  • Czas lotu: około 6-8 minut
  • Czas ładowania: około 120 minut
  • Zasięg: do 50 metrów
  • 6-osiowy żyroskop
  • Tryb Inteligentnej Orientacji Lotu - łatwiejsza kontrola modelu
  • Większe, udoskonalone osłony śmigieł
  • Podwyższone podwozie dla lepszego kąta widzenia kamery
  • Ewolucje w powietrzu, obrót nawet o 360 stopni
  • Kolorowe światła LED wskazujące przód quadcoptera
  • Ładowanie przez USB
  • Baterie do nadajnika: 4x AA (zwykłe paluszki) - nie dołączone do zestawu


Informacje od sprzedającego

Wystawiono z oprogramowania
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Kosmin2 za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 726634212
    od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Pamiętaj że towar nie może nosić znamion użytkowania i musi być w oryginalnym opakowaniu na warunkach określonych w ustawie z dnia 02.03.2000 Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - Dz.U.00.22.271 ). W przypadku skorzystania z w/w prawa prosimy o kontakt z nami. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Wszystkie sprzedawane produkty są nowe i objęte 12 -24 miesięczną gwarancją producenta lub dystrybutora. Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura otrzymana od nas. Pamiętaj że gwarancją nie są objęte żadne uszkodzenia mechaniczne np. po uderzeniach, upadkach itp. oraz uszkodzenia wynikłe z nieprawidłowego użytkowania przedmiotu np. nieprawidłowe docieranie silnika, przegrzanie silnika lub formatowanie akumulatora. Musisz również pamiętać, że gwarant nie uzna reklamacji na zużyte zębatki, koła w samochodach i w helikopterach, akumulatory i inne części które się zużywają w naturalny sposób podczas eksploatacji i zabawy. Reklamacja towaru możliwa po uprzednim skontaktowaniu się z nami (info@rc-motion.pl) i opisaniu problemu. Przesyłki z reklamacjami prosimy przesyłać na adres 58-210 Łagiewniki ul. Cukrownicza 19/3 Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien, w miarę możliwości, sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest, w miarę możliwości, odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne, a także Klient powinien o tym fakcie niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę i przesłać mu kopię wyżej wymienionego protokołu.

pozostałe informacje

Po otrzymaniu zamówienia od Klienta, Sprzedający potwierdza wszystkie ważne elementy zamówienia, przez wysłanie wiadomości e-mail, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, jak i również sprawdza dostępność zamówionego Towaru. W przypadku wyczerpania zapasów Towaru, Sprzedający informuje o tym fakcie Klienta wysyłając e-mail. Sprzedający może także zaproponować wydłużony czas oczekiwania na dostawę zamówionego przez Klienta Towaru. W takiej sytuacji Klient może zrezygnować z zamówienia lub wyrazić zgodę na wydłużony termin oczekiwania na dostawę Towaru. W razie braku odpowiedzi od strony Klienta, zamówienie zostanie anulowane. W razie zaistniałej powyższej sytuacji i rezygnacji Klienta z realizacji zamówienia, Sprzedający ma obowiązek zwrócić Klientowi zapłatę za towar w sytuacji, kiedy wcześniej została dokonana zapłata przez kupującego. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, według wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia. Zamówione towary dostarczane są – w zależności od wyboru Klienta – bezpośrednio na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych, licząc od dnia zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedającego zapłaty za Towar wraz z uzgodnionymi kosztami transakcji – w przypadku płatności przelewem, chyba że w opisie produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. Termin ten nie dotyczy sytuacji, o której mowa wyżej, w której Klient zaakceptuje wydłużony termin dostawy.