DREWNIANY WÓZEK DLA LALEK PCHACZ CHODZIK + GRATIS! (6542219928)

zakończona
309,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Toszek
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • rodzaj: wózek
  • wiek dziecka: 12 m +
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • materiał: drewno, tkanina
  • certyfikaty i opinie: FSC, CE, EN 71

GAMIS– wózek / pchacz /chodzik

CZERWONO -BIAŁY

Materacyk do wózeczka GRATIS!

Niepowtarzalny ekologiczny drewniany wózeczek dla lalek lub pchacz do nauki chodzenia dla najmłodszych.

Dajemy dzieciom zabawkę najwyższej jakości, każdy wózeczek wykonany jest ręcznie z naturalnych materiałów pochodzących od certyfikowanych dostawców,
posiada bezpieczne zaokrąglone krawędzie oraz antypoślizgowe koła.

Dbamy aby nasze zabawki nie ograniczały dzieci ale uczyły ich miłości do natury, pobudzały ich kreatywność i ciekawość świata!.

SZCZEGÓŁY:

Zaprojektowany i wyprodukowany w POLSCE

Zgodny z DYREKTYWĄ ZABAWKOWĄ

Ekologiczny - certyfikowane drewno FSC

Bezpieczny dla dzieci - certyfikowane farby ECOLABEL

AKCESORIA:

KIKA – lalka drewniana
MIRAR - śpiworek bawełna z koronkowymi kokardkami w kolorze wózeczka,
TALER – woreczek
Materacyk

KOLORY:

CZERWONY, BIAŁY, WRZOSOWY, NIEBIESKI, NATURALNY, TURKUSOWY, ZIELONY, SZARY, GRAFITOWY, CZARNY
(możliwość dowolnego łączenia kolorów)

PARAMETRY:

Wiek + 12 miesięcy
Waga 3 kg
Obciążenie statyczne: 12 kg
Wymiary:
dł.49 x wys.49 x szer.29 cm

W ofercie OLOKA-GRUPPE:

AKARE-wózek spacerowy, RMIS-pchacz/wózek/ch­odzik, GAMIS -wózek/ pchacz, KARA-taczka, DISAR-wózek do ciągnięcia z dyszlem, SISAR - wózek do ciągnięcia ze sznurkiem

www.oloka-gruppe.com­, https://www.facebook­.com/olokagruppe

Zapraszamy!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Oloka-Gruppe za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 91 1050 1285 1000 0091 4870 7178
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszty wysyłki za granicę do uzgodnienia ws cennika wybranej firmy przewozowej
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom dzieci i rodziców przedstawiam ofertę OLOKA-GRUPPE producenta ekologicznych zabawek drewnianych w tym: drewnianych wózków dla lalek, pchaczy, chodzików, taczek, wózków do ciągnięcia z dyszlem lub sznurkiem wraz z akcesoriami. Łączymy wiedzę i doświadczenia projektantów z rożnych obszarów. W naszej ofercie nie ma typowych rozwiązań. Zabawki są niepowtarzalne, wykonane ręcznie i testowane przez dzieci. Sprawdzamy czy właściwie pobudzają i rozwijają wszystkie zmysły jednocześnie!. Naturalne jest piękne i zdrowe a największa siła tkwi w prostocie. Tworzymy zabawki z naturalnych materiałów, które pochodzą od certyfikowanych dostawców lub z recyklingu. Zabawki nie ograniczają najmłodszych, ale uczą miłości do natury, pobudzają ich kreatywność i ciekawość świata. Pomagamy rodzicom i dzieciom w spędzaniu czasu na fascynującej przygodzie.

kontakt

  • 793 555 293
    Sklep Oloka Gruppe - czynny od poniedzialku do piątku w godzinach od 9.00-17.00
  • 502 420 006
    Sklep Oloka-Gruppe - czynny od poniedzialku do piątku w godzinach od 9.00-17.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@oloka-grupe.com. Sprzedający potwierdza niezwłocznie otrzymanie oświadczenia klienta oraz przesyła formularz zwrotu. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Oloka-Gruppe, ul.Oracze 11, 44-180 Toszek Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Ja ................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: Numer oferty Data zawarcia umowy to: Data odbioru to: Imię i nazwisko: Login Allegro: Adres: Data: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) 2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 3. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę 11) zawartej w drodze aukcji publicznej 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy 4. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl. 5. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający wstrzyma się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 6. W sprawach nie uregulowanych w niniejszych Informacjach od sprzedającego mają zastosowania przepisy obowiązującego prawa.

reklamacje

1. Produkty posiadają gwarancję producenta,czas gwarancji każdego produktu wynosi 12 m-cy. 2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@oloka-gruppe.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Sprzedającego.

pozostałe informacje

. 1. Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Dostawy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej mogą być realizowane po uprzedniej indywidualnej wycenie kosztów dostawy. 2. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.